2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Anadolu Sigorta’nın AS’lısına 3 ödül birden

Anadolu Sigorta, BT Şirketler Grubu tarafından bu yıl 5. kez düzenlenen ‘Teknoloji Kaptanları’ ödüllerinde AS’lı Görüntüden Hasar Tespit Projesi ile 3 ödüle birden layık görülürken Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı da Yılın Teknoloji Kaptanı ödülünü aldı.

BT Şirketler Grubu’nun şirketleri ve ekiplerini dijital dönüşüm konusunda geliştirdikleri projeler ve hayata geçirdikleri uygulamalar konusunda motive etmek üzere bu yıl 5. kez düzenlediği “Teknoloji Kaptanları Ödülleri” Fişekhane’de düzenlenen törenle sahipleriyle buluştu.

Anadolu Sigorta, AS’lı Görüntüden Hasar Tespit projesi ile ‘Yılın İnovasyon Projesi’ kategorisinde birincilik, ‘Yılın Dijital Dönüşüm Projesi’ ve ‘Yılın Maliyet İyileştirme Projesi’ kategorilerinde de üçüncülük ödüllerini alırken Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı da Yılın Teknoloji Kaptanı seçildi.

68 projenin 6 kategoride yarıştığı,‘Teknoloji Kaptanları’nda öne çıkan ve görüntüden hasar tespiti yapan, araç ve konutlarda gerçekleşen hasarların türünü ve hasar bedellerini yapay zekâ modelleri ile tespit eden platform AS’lı ile sadece fotoğrafların yüklenmesiyle birkaç saniye içinde hasarın tahmini boyutu ve tutarı öğrenilebiliyor.

AS’lı ile müşteri deneyiminde fark yarattık

Hem kendisinin hem de AS’lının aldığı ödüllerden duyduğu mutluluğu dile getiren Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, “AS’lı yirmiden fazla yapay zeka modeli ile fotoğrafları analiz edebilme kapasitesine sahip. Bu proje ile hasarlı bir otomobilin pert olup olmadığı tespit edilebiliyor. Ayrıca 24 farklı kaporta parçası tanınıp bu parçalarda bulunan hasarda gerçekleşen çizik, göçük, kırık veya yerinden çıkan parçalar belirlenebiliyor. Yüklenen fotoğrafta bulunan araçların marka, model ve yön tespiti de yapılabiliyor. Evrak işleri ve ekspertiz süreçleri ile birlikte 20 günü aşan hasar süreçleri, artık AS’lı ile hızla değerlendirilip çözüme kavuşturuluyor. 2 yıl önce uygulamaya aldığımız bu proje ile müşteri deneyiminde fark yarattık. Her gün geliştirdiğimiz, iyileştirdiğimiz AS’lının, alanında böylesine önemli bir ödül programında, 3 kategoride ödüle layık görülmesinden dolayı son derece gururlu ve mutluyuz.” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER