Anadolu Sigorta, Maxitech ile geliştirdiği işbirliğiyle; başta Insurtech ve yapay zeka üzerine ortak çalışma yapacak.
Anadolu Sigorta, Maxitech ile geliştirdiği işbirliğiyle; başta Insurtech ve yapay zeka olmak üzere, nesnelerin interneti, blockzincir teknolojisi ve bulut gibi konularda ortak çalışma yapacak.
Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, hızla gelişen teknoloji ile dijitalleşmenin; yüksek müşteri memnuniyeti, verimli iş modelleri, hızlı hareket yeteneği gibi pek çok avantaj sunduğunu belirtti. Abacı, Maxitech sayesinde, bu alandaki trendleri yakından takip ederek; en yenilikçi uygulamaları Türkiye’ye getirmek amacıyla iş birliği kurduklarını söyledi.
Abacı, “Sigorta şirketlerinin hızla teknoloji şirketlerine dönüştüklerini görüyoruz. Anadolu Sigorta olarak; 94 yıllık tecrübemizi teknolojiyle buluşturarak sigortacılığa yeni bir açılım getiren şirket olma hedefiyle yolumuza devam ediyoruz” dedi.
Dijitale ayak uyduran kazanacak
Anadolu Sigorta’nın ihtiyaçlarına yönelik çözüm sunmak üzere kurumsal inovasyon servisi vermeye başladıklarını ifade eden Maxitech CEO’su Burak Arık ise “Dijitalleşen dünyadaki yeniliklere ayak uydurmak; dijitalleşme fırsatlarını daha yakından araştırmak ve sektördeki öncü rolümüzü pekiştirmek amacıyla Silikon Vadisi’ndeki ofisimizde Anadolu Sigorta’ya hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz. Silikon Vadisi’nde, global anlamda rekabet eden, inovasyon ve teknolojiyle rekabette öne çıkmak isteyen Türk şirketleri için büyük bir potansiyel var. Biz de bu potansiyeli ortaya çıkarmak için çalıştığımız firmaların en son teknolojiyi kullanmasına veya burada; en iyi teknolojiyi üreten startuplarla iş birliği yapmasına imkan sağlıyoruz” diye konuştu.
Dijitalleşen dünyaya ayak uydurmayı başaran firmaların varlığını sürdürebildiği bir dönemde olduğumuzu vurgulayan Arık sözlerine şöyle devam etti:
“San Francisco’daki Maxitech ofisimizde Anadolu Sigorta’dan konusunda uzmanlar çalışırken; ekibimiz de Anadolu Sigorta’nın ihtiyaçlarına yönelik çözüm ortaklığı için iş birliği fırsatlarını araştırıyor. Dijitalleşen dünya, farklı ihtiyaçlar ve tüketim şekillerini doğururken şirketler bu yeni duruma ayak uydurmaya çalışıyor. Sürekli olarak gelişip çeşitlenen dijital dünyada müşterilere kusursuz bir deneyim sunmak için dönüşümün yolunu tutanlar; rakiplerinden sıyrılarak verimliliğini artıracaktır.”