Hayatımız Sigortalı Dergisi’nin nisan sayısını sizlere ulaştırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. 6 Şubat’ta yaşadığımız ve çok sayıda vatandaşımızın ölümüne sebep olan Kahramanmaraş merkezli depremlerin henüz etkisi sürerken, geçen ayın ortasında Adıyaman ve Şanlıurfa’da yaşanan sel hadisesi, bir kez daha hepimizi üzdü. Sigorta sektörü, her zaman olduğu gibi yaralarının sarılması konusunda seferber olurken, Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK), Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) ve DASK Teknik İşleticisi Türk Reasürans’ın deprem dışında sel ve diğer doğa kaynaklı afetleri teminat altına almak için çalışmaları sürüyor. Gerekli mevzuat değişikliğinin ardından yılın 2’inci yarısında bu söz konusu afetlere de teminat verilmesi beklenirken, konuyla ilgili dosya haberimizi ilgi ile okuyacağınızı düşünüyoruz. Üzücü deprem hadisesi nedeni ile 1 ay ara verdiğimiz kapak röportajı kısmına bu ay devam ediyoruz. Bu ayki kapak konuğumuz, ALC Servis Genel Müdürü Mahmut Şevluk.
ALC Servis’te santim hesabı yok!
2022 yılında onarımcı firmalar arasında yükselişe geçen, özellikle ‘mini onarım’da anlaşmalı sigorta şirketi sayısı ve Pazar payını artıran ALC Servis’in, 2023 yılı hedeflerini, özellikle de mini onarımdaki hedeflerini anlatan Şevluk, “Sektör liderliğini hedefliyoruz; mini onarımda santim hesabı yapmıyoruz. Müşteri memnuniyetine odaklanıyoruz” diyor. Sigortamedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar, depremin sektör üzerindeki etkilerini sektördeki ‘iletişim’ konusunu kaleme aldı. Derginiz bu ay da dopdolu. Sigorta şirketleri ile güncel gelişmelerin ve ilginç röportajların olduğu haberleri beğeni ile okuyacağınızı düşünüyoruz. Son olarak, şunun da altını çizelim; son yaşanan deprem ve sel hadisesinde görüldüğü gibi iyi ki sigorta sektörü ve sigortacılar var. Ancak, tüm mesele toplumda sigorta bilincini artırmak ve daha fazla kesimin sigorta ürünleri ile tanışmasını sağlamak. Bizden bu aylık da bu kadar, derginizin mayıs sayısında görüşmek umudu ile; kalın sağlıcakla…