Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, müşterilerin talepleri ve oluşan ihtiyaçlarından yola çıkarak AgeSA Mobil uygulamasının özelliklerini geliştiriyor. Uygulamaya eklenen FonPro özelliği, kullanıcıların hızlı ve kolay bir şekilde fon değişikliği yapabilmelerini sağlayan çok sayıda fonksiyon ve yeniliği bir araya getiriyor. Uygulamaya geçen yıl dahil edilen fonksiyonlardan biri olan Portföy Performans Analizi aracılığıyla da kullanıcılar, birikimlerinin enflasyon karşısında getirilerini ve kazançlarını takip edebiliyor.
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektöründe faaliyet gösteren AgeSA, müşterilerinin ihtiyaçlarını gözeterek AgeSA Mobil uygulamasına yeni fonksiyonlar ekliyor. Uygulamaya eklenen FonPro ile bireysel emeklilik müşterilerine, yatırım yönetimi, birikimlerin getirisini artırmak ve işlem yapacakları fonlara karar vermek gibi konularda kılavuzluk ediyor.
Dijital fon danışmanlığı hizmeti veren FonPro aracılığıyla kullanıcıların risk profillerine göre mevcut sermaye piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve uzman görüşü ile en uygun fon dağılımı öneriliyor. Piyasa koşullarına bağlı olarak fon değerleri de değişebiliyor ya da yeni fonlar sisteme eklenebiliyor. Bu nedenle fon dağılımının bir uzman görüşüyle yönlendirilmesi büyük bir öneme sahip bulunuyor. 145 bin kullanıcı, AgeSA Mobil’in FonPro özelliğinden yararlanarak birimlerine yön veriyor.
BES’e yakın takip!
AgeSA’nın mobil uygulamasında yer alan bir diğer yenilikçi özellik ise katılımcıların BES’ten en yüksek verimi elde etmesine yardımcı olan İç Verimlilik Oranı Hesaplama fonksiyonu olarak gösteriliyor.
BES katılımcılarının fon getirilerini enflasyon oranına göre karşılaştırabilmelerini sağlayan bu hesaplama, AgeSA Mobil uygulamasında “Birikimlerimin Detayı” ekranındaki “Portföy Performans Analizi” içerisinde bulunabiliyor. Portföy Performans Analizi ile her bir sözleşme için yapılan ödeme dönemindeki katkı payları baz alınarak müşterilerin getirileri enflasyon oranına göre karşılaştırılabiliyor.
Geçtiğimiz yıl içinde 150 bine yakın görüntülenen Portföy Performans Analizi sayesinde müşteriler, birikim hesaplarının enflasyon karşısında getirilerini ve kazançlarını takip edebiliyorlar.
“Müşterilerimizin BES’ten en yüksek verimi elde etmelerini amaçlıyoruz”
1.1 milyon indirilme rakamına sahip AgeSA Mobil’in yenilikçi özelliklerine ilişkin bilgi veren AgeSA Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, şöyle konuştu:
“AgeSA Mobil, sektörün en gelişmiş ve müşteri odaklı mobil uygulaması. Uygulamamızın sunduğu özellikler sayesinde müşterilerimiz işlemlerini daha pratik bir şekilde tamamlayabiliyor. Müşterilerimizin bireysel emeklilik ve hayat sigortası işlemlerinin birçoğunu tek bir uygulama üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Mobil uygulamamıza da her geçen gün yeni fonksiyonlar ve özellikler ekleyerek geliştirmeye devam ediyoruz.
FonPro ve Portföy Performans Analizi gibi yenilikçi özellikler sayesinde de kullanıcılarımız birikimlerini daha detaylı bir şekilde takip edip fonlar konusunda derinlemesine bilgi sahibi olmalarına gerek olmadan kolayca yönetebiliyorlar. Uygulama üzerinden müşterilerimiz, emeklilikleri için ne kadar birikim yapmaları gerektiğini ve hayat sigortası ürünleri için vergi avantajlarını hesaplayabildikleri gibi sektöre yönelik detaylı analizlere de ulaşabiliyorlar. Müşterilerimizin BES’ten en yüksek verimi elde etmeleri için faydalı olan bu gelişmeler, her zaman odağımıza aldığımız müşteri memnuniyeti açısından da oldukça önemli.”