27 Nisan 2024, Cumartesi
spot_img

“Teknoloji, müşteri davranışlarını da değiştiriyor”

Generali Sigorta CEO’su Maurizio Pescarini, değişen teknoloji ile birlikte müşteri davranışlarının da farklılaştığına dikkat çekerek, “Biz de bu konuda yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Ama dijital kanalın önemi artsa bile acentelerin dünyada ve Türkiye’de hep en önemli dağıtım kanalı olarak kalacak” dedi.

HAYATIMIZ SİGORTALI

Dijitalizasyon’a büyük önem veren Generali, dijital kanallara yaptığı yatırımları artırarak sürdürüyor.  Generali Sigorta CEO’su Maurizio Pescarini, değişen müşteri davranışlarına dikkat çekerek, bu durumu kendi ailelerimizi örnek göstererek açıklıyor. Pescarini, “70 yaşımdaki yaşındaki annem bile whatsapp’ı benden daha iyi kullanıyor. Keza, çocuklarım bir dergi okurken, sanki iPad’den okurcasına sayfayı büyütmeye çalışıyor. Yani, Generali olsun ya da olmasın müşteriler değişecek” diye konuştu.

Acenteler önemini hep koruyacak

Dijital kanaların önemi artsa bile acentelerin dünyada ve Türkiye’de en önemli dağıtım kanalı olacağına da dikkat çeken Pescarini, “Böyle kalmaya da devam edecek. Ancak, acenteler de Generali’nin dijital kapasitesinden destek alarak bu yeni dünyada ‘Generali beni nasıl destekleyebilir?’ sorusuna yanıt aramalı”dedi.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER