Anadolu Sigorta, 100. yıl motivasyonu ile daha zorlu hedeflere odaklandı. Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Deren Koçdemir, “Kendimize oldukça iddialı hedefler koyduk. Bu hedeflere ulaşmak için tüm yıl boyunca, rehavete kapılmadan çalıştık. Yılın sekizinci ayı sonunda 59 milyar TL’nin üzerinde prim üretimi gerçekleştirdik. Bu da geçen yıla göre yüzde 42’lik bir artış anlamına geliyor” açıklamasını yaptı. Koçdemir, üretim artışımız ve pazar payımız yükselmeye devam ediyor.
SİGORTAMEDYA ÖZEL
Anadolu Sigorta, 100. yıl motivasyonuyla belirlediği zorlu hedeflere ulaşmak için gaza bastı. 100. yıla özel motivasyonla belirlenen hedefler doğrultusunda yılın sekizinci ayı itibarıyla 59 milyar TL’nin üzerinde prim üretimine imza atan şirket, pazar payını yüzde 3,9’a yükseltti. Müşterilerine ve acentelerine sağladığı hizmetleri dijitalleşme ve yenilikçi çözümlerle destekleyen Anadolu Sigorta, sosyal sorumluluk projeleriyle de öne çıkıyor. Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Deren Koçdemir, prim üretiminde geçen yıla göre yüzde 42’lik artış sağladıklarını açıkladı. Koçdemir, “Sektörün en yoğun dönemine girerken hedeflerimiz doğrultusunda güçlü bir ivmeyle ilerliyoruz” dedi. 100 yılın 27 yılına tanıklık eden Koçdemir, Sigorta Ekranı’nda Sigorta Medya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’a konuk olarak şirketin 2025 hedefleri, üretim performansı, dijital dönüşüm ve acentelerle kurulan iş birliği konularında önemli açıklamalarda bulundu.

Koçdemir, yıl boyunca saha ekiplerinin müşteriler ve acentelerle yakın temas halinde olduğunu, KOBİ’ler ve bireysel müşteriler için yeni ürünler geliştirdiklerini ve yapay zekâ uygulamalarını hem ürün geliştirmede hem de hasar yönetiminde kullandıklarını vurguladı. Ayrıca sosyal sorumluluk projeleri ve kadın acentelerin desteklenmesi gibi alanlarda şirketin öncü rolü hakkında da önemli değerlendirmeler yaptı.
Hedeflerimiz doğrultusunda istikrarlı bir büyüme sergiliyoruz
Koçdemir, 100. yılın getirdiği motivasyonla zorlu hedefler belirlediklerini ifade ederek bu hedeflere ulaşmak için yıl boyunca yoğun bir şekilde çalıştıklarını söyledi. “100. yılımızın da etkisiyle oldukça iddialı hedefler koyduk” diyen Koçdemir, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu hedeflere ulaşmak için tüm yıl boyunca, yaz döneminde dahi, herhangi bir rehavete kapılmadan çalıştık. Saha ekiplerimiz yıl boyunca müşteriler ve acentelerle yakın temas halinde oldu. Yılın sekizinci ayı sonunda 59 milyar TL’nin üzerinde prim üretimi gerçekleştirdik. Bu da geçen yıla göre yüzde 42’lik bir artış anlamına geliyor. Pazar payımız ise yüzde 3,9 seviyesinde. Eylül ayı itibarıyla sonuçlarımız daha da güçlendi; üretim artışımız ve pazar payımız yükselmeye devam ediyor.”
Sektörde yılın son çeyreğinin yoğun geçtiğini de hatırlatan Koçdemir, Anadolu Sigorta’nın hedefleri doğrultusunda güçlü bir ivmeyle ilerlediğini belirterek “Yılın son üç ayı genellikle sektörün en hareketli dönemi. Biz de bu dönemde üretimimizi artırarak hedeflerimizle uyumlu şekilde ilerliyoruz. Planladığımız ürün gruplarında arzu ettiğimiz büyüme oranlarını yakaladığımızı söyleyebilirim” dedi.
Karada, havada, suda ve sağlıkta ilk üçteyiz
Koçdemir, şirketin portföy yapısı ve satış stratejilerine ilişkin açıklamalarda bulundu. Dengeli bir portföy dağılımının Anadolu Sigorta için öncelikli bir hedef olduğunu vurgulayan Koçdemir, her branşta üretim yapmanın önemine dikkat çekti. Sektörde 15 branş bulunduğunu dile getiren Koçdemir, “Branşlar bazında kara araçlarında, sağlıkta, hava ve su araçlarında ilk üçteyiz. Yani karada, havada, suda ilk üçteyiz diyoruz. Önümüzdeki dönemde hedefimiz, daha fazla branşta ilk üç içerisinde yer almak. Anadolu Sigorta’nın 100 yıllık deneyimi şirketi sektörde farklı bir konuma taşıyor. Anadolu Sigorta, birçok üründe öncü olmuş ve sektöre yeni ürünler kazandırmış bir şirket. Bu yaklaşımımızı önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz” diye konuştu.
Hedefimiz, acentelerimizi daha farklı ve yaygın üretim yapmaya teşvik etmek
Şirketin yaygın üretim anlayışına ve acentelerin gelişimine verdikleri önemi de vurgulayan Koçdemir,“Amacımız sadece ürün satmak değil, acentelerimizin de bu ürünlerde bilgi sahibi olmasını ve farklı ürün gruplarında satış yapabilmesini sağlamak. Tek bir poliçeye bağlı kalmak uzun vadede kazanç getirmez. Acentelerimizin daha fazla kazanç elde edebilmesi için çapraz satış yapabilmeleri gerekiyor. Bu konuda birçok eğitim, kampanya ve destek programı düzenliyoruz. Hedefimiz, acentelerimizi daha farklı ve yaygın üretim yapmaya teşvik etmek” dedi.
Yapay zekâyı ürün geliştirmeden hasar yönetimine kadar birçok alanda kullanıyoruz
Sigorta sektöründeki dijital dönüşüm sürecine ve şirketin yenilikçi çalışmalarına değinen Koçdemir, sektörde sürdürülebilir gelişim için değişime açık olmanın önemine vurgu yaptı. “Bir şirket olarak gelişebilmemiz için sürekli yenilikleri takip etmeli ve bunları iş süreçlerimize entegre etmeliyiz” diyen Koçdemir, bu anlayışın hem ürün geliştirmede hem de teknolojik altyapı yeniliklerinde kendini gösterdiğini belirtti. Koçdemir, teknolojinin Anadolu Sigorta’nın çalışma sisteminde önemli bir yere sahip olduğunun altını çizerek özellikle yapay zekâ uygulamalarının giderek artan bir rol üstlendiğini belirtti ve ekledi: “Yapay zekâyı hem ürünlerimizin fiyatlandırma süreçlerinde hem de hizmet tarafında, özellikle de hasar yönetiminde yoğun olarak kullanıyoruz. Sistemsel değişikliklerimizin içinde bu teknolojilere mutlaka yer veriyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız gelecekte de sürecek. Her zaman önümüzde ‘neleri daha iyi yapabiliriz, hangi yenilikleri sektöre kazandırabiliriz’ diye düşündüğümüz bir liste oluyor. Bu liste hem kendimizi geliştirmemiz hem de sektöre katkı sağlamamız açısından bize yön veriyor” ifadelerini kullandı.
Hasar ödemelerinde hız, işimizin temel önceliği
Koçdemir, sigortacılıkta asıl görevin poliçe satmaktan öte, hasar anında müşteriye hızlı ve doğru hizmet sunmak olduğunu vurgulayarak “Bizim ana işimiz, müşterilerimize poliçe satmak değil, zarar gerçekleştiğinde en hızlı şekilde teminat kapsamında ödemeyi hazırlamak ve sunmak. Eğer hasar bir sanayi tesisinde meydana geldiyse tesisin faaliyetlerinin devamlılığını sağlamak; bir işletmede gerçekleştiyse eksiklikleri hızla giderip faaliyete geçmesini temin etmek temel görevimiz. Bunu güçlü sermaye yapımızla destekleyerek gerçekleştiriyoruz. Yıl boyunca acentelerle yapılan toplantılar da bu yaklaşımı destekliyor. Bölge müdürlüklerimizin bulunduğu illerde düzenlediğimiz toplantılarda, en az soru ve şikayet alan tarafın hasar ödemeleri olduğunu gördük. Acentelerimiz, ‘Hesap numarasını almak için siz arıyorsunuz, ödemeyi yapmak için bizim sizi aramamıza gerek kalmıyor’ diyorlar. Bu geri bildirimleri duymak gerçekten çok güzel. İşimizin temelini doğru yaptığımızın göstergesi” dedi.
Acentelerimiz sigortacılıkta güçlü bir bağın simgesi
Anadolu Sigorta’nın dağıtım kanalları ve acentelerle ilişkilerine dair değerlendirmelerde bulunan Koçdemir, 100 yıllık Anadolu Sigorta’nın 3.130 acente, 139 broker ve başta İş Bankası olmak üzere 9 banka ile iş birliği yaptığını belirterek “Üretimimizin yüzde 70’i acentelerimizden, yüzde 15’i brokerlerden, yüzde 15’i ise bankalardan geliyor. Acentelerimiz bizim için çok önemli ve bu güçlü bağı koruyarak sürdürmek istiyoruz. Geçenlerde 70. yılını dolduran bir acentemizi, üçüncü kuşak temsilcileriyle birlikte ödüllendirdik. Bu çok mutluluk verici. Sigortacılık bir meslek ve bu mesleği devam ettirmek önemli. Acentelerimiz zorlu koşullar altında müşteri portföylerini oluşturuyor ve sonraki süreçte aynı yapı içinde hizmet veriyorlar. İkinci kuşak acentelerimizin eğitimine de büyük önem veriyoruz; iş başında ve bölge müdürlüklerinde temel eğitimi alıyorlar” şeklinde konuştu. Brokerlar ve bankalarla ilişkilere de değinen Koçdemir, sözlerini şöyle sürdürdü: “Broker tarafında özellikle yılın son döneminde büyük sanayi tesislerinin yenileme süreçlerinde birlikte çalışıyoruz. Ayrıca KOBİ ve bireysel tarafta da büyüme hedeflerimiz doğrultusunda iş birliğimizi sürdürüyoruz. Bankalar da sigortanın daha geniş kitlelere ulaşmasında önemli rol oynuyor; her ilçede acentelik olmayabilir, ancak banka şubeleri aracılığıyla sigorta hizmetinin erişilebilir olması sağlanıyor.” Koçdemir, dağıtım kanalları arasında en büyük payın acentelerde kalacağını ve bu güçlü ilişkinin önümüzdeki dönemde de
devam edeceğini vurguladı.
Banka kanallarıyla sigortalılık oranını artırıyoruz
Koçdemir, banka sigortacılığı ve acente kanallarının portföy yönetimindeki rolüne dikkat çekerek özellikle İş Bankası üzerinden sigortaya ulaşan müşteri kitlesinin önemine işaret etti. İş Bankası’nın, çok sayıda ticari işletme ve bireysel müşteriye temas ettiğini belirten Koçdemir, “Ülkemizde sigortalılık oranlarının hâlen düşük olması nedeniyle bu müşterilere banka kanalları üzerinden ulaşmak oldukça değerli. Biz de banka müşterilerine özel ürünler geliştiriyoruz. Bankanın müşteriye yaklaşımı ile acentenin müşteriye yaklaşımı çok farklı. Portföyümüzü incelediğimizde, acente ile bankanın çok az noktada karşı karşıya geldiğini görüyoruz ve bunu da başarılı bir şekilde yönetiyoruz” dedi. Acentelerin banka kanallarıyla ilgili çekinceleri olabileceğini ancak bu durumun yönetilen portföy üzerinde sorun yaratmadığını belirten Koçdemir, sözlerini şöyle tamamladı: “Genel olarak acentelerimizin bu alanda bir çekinceleri olup olmayacağı sorusu akla gelebiliyor; fakat biz bu durumu portföy yönetiminde sorunsuz şekilde ele alıyoruz ve süreci kesintisiz sürdürüyoruz.”
Bölge müdürlüklerimiz sahada, kanallarımızın yanında aktif rol alıyor
Şirketin bölge müdürlüklerinin işleyişi ve sahadaki rolüne dair açıklamalarda bulunan Koçdemir, bölge müdürlüklerinin statik bir yapı olmadığını, aksine tam bir satış ekibi gibi aktif çalıştığını belirterek “Bölge müdürlüklerimiz, kanallarımızın yanında sahada sürekli yer alır. Çatıştıkları nokta genellikle genel müdürlükle olur; bu da istenilen fiyat ve şartları alabilmek için yapılan bir çalışma. Müdürlüklerimizin teknik bilgi düzeyleri yüksek ve yetki alanları geniş” açıklamalarında bulundu.
Anadolu Sigorta’nın 11 bölge müdürlüğü bulunduğunu, bunlardan birinin Kıbrıs’ta yer aldığını ifade eden Koçdemir, şunları söyledi: “Kıbrıs’taki şubemize özel önem veriyoruz. Sigorta bilincinin yüksek olduğu bu bölgede payımızı artırmayı sürdürüyoruz. Diğer bölge müdürlüklerimiz de geniş coğrafi alanlarda hizmet veriyor; fiyatlandırmayı kendileri yapıp kanallarımıza sunuyorlar. Sadece teklif aşamasında değil, hasar ve tahsilat süreçlerinde de müşterilerimizin ve acentelerimizin yanında aktif olarak görev alıyorlar.” Koçdemir, stratejik büyüme hedefleri doğrultusunda bazı illerde saha kanal sorumlularının yerleşik olarak hizmet verdiğini belirterek “Şu anda Denizli, Edirne, Erzurum, Van gibi 6 ilimizde saha kanal sorumlularımız bulunuyor. Önümüzdeki dönemde, stratejik büyüme kararı aldığımız illerde bu sayıyı artırarak hizmet ağımızı genişletmeyi planlıyoruz” dedi.
Sağlık sigortaları, stratejik önceliğimiz
Koçdemir, sağlık sigortalarının şirketin stratejik ürünleri arasında yer aldığını vurgulayarak hem ürünlerin kendisine hem de sistem altyapısına uzun süredir yatırım yaptıklarını belirtti. Yapay zekâyı sağlık alanında kullanmak üzere çalışmalarının devam ettiğini aktaran Koçdemir, “Bu sayede hastalıkların önceden tespit edilmesi ve tazminat-prim oranlarına olumlu yansıtılması mümkün oluyor. Bireysel müşteriler için önleyici sağlık uygulamalarını da süreçlerine entegre ediyoruz. Örneğin, bir kan tahlilinden çıkan sonuçlar üzerinden olası hastalıkları öngörerek müşterilerimizi önleyici tıpla ilgili bilgilendirebiliyoruz” şeklinde konuştu.
Sağlık sigortalarının hızla büyüyen ürünlerinden biri olduğunu ve satışını artırmak için acentelere yönelik eğitim çalışmalarına önem verdiklerini söyleyen Koçdemir, “Bazı ürünlerimiz birçok teminat içeriyor. Acenteler, kendilerini ürün hakkında yeterince donanımlı hissetmediklerinde müşteriye yanlış bilgi vermemek için çekimser kalabiliyor. Biz de yanlarında olduğumuzu belirtiyor ve tüm eğitim dokümanlarını sağlıyoruz. Bu sayede sağlık sigortası satan acente sayısını artırabiliyoruz” dedi. Koçdemir, hem Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) hem de bireysel özel sağlık sigortalarında büyüme oranlarının hedefledikleri seviyede devam ettiğini ifade etti ve ekledi: “Hedefimiz, herkesin bir sağlık poliçesine sahip olması. Çünkü en değerli varlık, öncelikle sağlıktır. Sigortalanacak ilk alan da sağlık olmalı.”
Kasko ürünümüzde liderliği sürdürmeyi hedefliyoruz
Kasko sigortasının şirketin lider ürünlerinden biri olduğunu ve bu liderliği sürdürmeyi hedeflediklerini açıklayan Koçdemir, “Kasko ürününde hem içerikleri hem de sağladığımız hizmetleri zenginleştirmek için sürekli çalışmalar yürütüyoruz. Müşterilerin farklı ihtiyaçlarına uygun çok sayıda kasko ürünü sunuyoruz. Doğal olarak bu ürün, sektörün en rekabetçi alanlarından biri; hem ürün çeşitliliği hem de fiyat rekabeti ön planda. Özellikle yılın son çeyreğinde fiyat rekabeti yoğunlaştı. Acenteler ve müşteriler için dinamik fiyatlandırma ve kampanyalar yürütüyoruz. Devam eden bir indirim kampanyamız var. Tarifelerimizi yılda bir kez değil, her gün düzenli olarak acentelerden gelen geri bildirimleri dikkate alarak yeniliyoruz. Bunu yaparken ürünün karlılığını korumaya da özen gösteriyoruz” dedi. Bölge müdürlüklerinin acentelerle yürüttüğü toplantıların, ürünün geliştirilmesinde kritik rol oynadığını vurgulayan Koçdemir, “Kasko en çok konuşulan konulardan biri. Acentelerden gelen bildirimleri dinliyor, teminat ve fiyatlarda gerekirse revizyon yapıyoruz. Bu yıl hem kasko hem de yangın ürünlerinde revizyonlar gerçekleştirdik. Bölgesel farklılıkları da göz önünde bulundurarak, aldığımız bilgileri hızlı şekilde aksiyona dönüştürüyoruz” dedi.
Özel ürün taleplerini değerlendiriyoruz, ancak herkese hitap eden çözümler önceliğimiz
Koçdemir, acenteler ve brokerlerden gelen özel ürün tasarımı taleplerini değerlendirdiklerini belirterek “Bize farklı kanallardan özel müşteri ihtiyaçlarına yönelik talepler geliyor, bunları inceliyor ve değerlendiriyoruz. Ancak amacımız, tek bir kanalla sınırlı bir ürünü yalnızca belirli bir müşteri kitlesine sunmak değil. Bütün kanallarımızın satabileceği, geniş ve yaygın ürünler geliştirmek önceliğimiz. Gerektiğinde müşteri bazında revizyonlar veya ek teminat taleplerini değerlendiriyoruz. Wordingler ve özel teminat talepleri gelirse bunlara da bakıyoruz, ancak tek bir kanala özel sınırlı ürün satma hedefimiz yok” diye konuştu.
Dijital kanallar hizmet odaklı, satışta acenteler ön planda
Dijital kanalların kullanımına ve müşterilerin beklentilerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Koçdemir, “Dijital satışa uzun yıllardır yatırım yapıyoruz. Bazı ürünlerimiz dijital kanallardan direkt satın alınabiliyor; ancak biz dijitali daha çok müşteriye hizmet sunma amacıyla kullanıyoruz. Özellikle hasar anında hızlı erişim, poliçe içeriklerini görüntüleme ve teminat bilgilerini kontrol etme gibi ihtiyaçlarda dijital kanallar öne çıkıyor” dedi. Koçdemir, dijital satışın genel üretim içindeki payının sınırlı olduğunu vurgulayarak “Web sitemiz ve ‘Sigortam Cepte’ uygulamamız üzerinden müşterilerimiz poliçelerini alabiliyor; ancak genel üretimimizin içinde dijital satışın payı yüzde 1–2’yi geçmiyor. Tekliflerin büyük kısmı acenteler üzerinden poliçelendiriliyor. Araştırmalarımız, müşterilerin sigortayı insani bir temasla, doğru bilgiyi alarak satın alma eğiliminde olduğunu gösteriyor. Özellikle teminatların karışık olduğu sağlık poliçelerinde müşteriler, bir acenteden veya yetkili kişiden bilgi almayı tercih ediyor. Önümüzdeki dönemde zorunlu ve basit ürünlerde dijital satışın artabilir ancak kasko, konut ve sağlık gibi daha karmaşık poliçelerde satış büyük ölçüde acenteler üzerinden devam edecektir” şeklinde konuştu.
KOBİ’lerde sigorta artık bir lüks değil, temel ihtiyaç
Koçdemir, küçük ve orta ölçekli işletmeler için sigortanın önemine dikkat çekerek özellikle kayıpların yerine konmasının zorlaştığı günümüzde sigortanın işletmeler için kritik bir araç haline geldiğini vurguladı. “KOBİ’lerin işletmelerini kaybettiklerinde hızlıca yeniden faaliyete geçmeleri ancak sigorta poliçesi sahibi olarak mümkün” diyen Koçdemir, şöyle devam etti: “Bu nedenle kobilere özel, farklı faaliyet kollarına uygun ürünler tasarladık. Temel teminatları sağlayan ticari yangın poliçelerimiz, kobi tamamlayıcı sağlık sigortası ve kasko ile sorumluluk poliçeleri gibi birçok ürünümüz bulunuyor. KOBİ’lere ürünlerin anlatılması ve bilinçlendirilmesi konusunda acentelere de destek veriyoruz. Birçok müşteri ziyaretinde acentelerimizle birlikte oluyoruz. Sigorta artık bir lüks değil, temel bir ihtiyaç. KOBİ’lerin günlük faaliyetlerinde yaptıkları kontrol listelerinde, sigorta poliçelerini takip etmeleri kritik. Bu bilinçlendirme, sektör olarak hepimizin sorumluluğu” diye konuştu.
Sosyal sorumluluk projeleri, şirketimizin temel değerlerinden biri
Sosyal sorumluluk projelerinin şirket için büyük önem taşıdığını vurgulayan Koçdemir, projelerin sürdürülebilir olmasına özellikle önem verdiklerini belirtti. “‘Bu topraklardan aldığımızı bu topraklara veriyoruz’ anlayışıyla hareket ettiklerini söyleyen Koçdemir, ‘Ormanın Gözleri’ projemiz kapsamında orman gözetleme kuleleri kuruyor ve dronlar aracılığıyla yangınları daha başlamadan tespit ederek önlem alıyoruz. Yaz döneminde yaşanan yangınlarda bu sistemin etkinliğini gördük” dedi. Koçdemir, hayvan haklarına yönelik olarak ‘Kurtaran Ev’ projesi ile hayvanlara yönelik çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Eğitim ve gençlere yönelik sosyal sorumluluk projelerine de değinen Koçdemir, “Okullarda kütüphaneler açarak sigorta bilincini çocuk yaşta başlatmayı hedefliyoruz. Kütüphanelerimiz ile gençlere ulaşıyoruz ve toplumsal farkındalık yaratıyoruz. Kadınların güçlendirilmesi ve toplumsal cinsiyet eşitliği konularına da öncelik veriyoruz. Acentelerimizle birlikte bir eşitlik komitesi oluşturduk. Birleşmiş Milletler Kadının Güçlendirilmesi Prensipleri’nin imzacısı olarak şirket içi eğitimler verdik, ardından acentelerimize bilgilendirme çalışmaları yaptık. Eşitlik bildirgesi yayınlayarak bu konunun yaygınlaşmasını destekledik. Anadolu Sigorta acentelerinin yüzde 27’si kadın yöneticilerden oluşuyor. Sektörde yönetici pozisyonlarında kadın oranı genellikle düşük; biz kadın acentelerimizi desteklemeye devam ediyoruz ve sektöre yeni kadın girişimcilerin kazandırılması için çalışmalar yürütüyoruz” açıklamalarında bulundu.
Acentelerimizle birlikte büyüyor, kazancımızı paylaşıyoruz
Acentelere yönelik destek ve teşvik çalışmalarını aktaran Koçdemir, “Biz acentelerimizle birlikte büyüyoruz ve kazandıkça bu kazancı onlarla paylaşıyoruz. Yılın son dönemi için acentelerimizi destekleyecek kampanyalar hayata geçirdik. Özellikle yangın sigortasında ek komisyon kampanyamız sürüyor ve faaliyet kollarına göre değişen oranlarda komisyon artışı sağlanıyor. DASK poliçelerinde ise acentelere komisyonun tamamı veriliyor. Ayrıca aylık karneler aracılığıyla hedeflerini gerçekleştiren acenteler “ASPARA” sistemiyle destekleniyor” açıklamalarında bulundu. Koçdemir, yılın son üç ayında acentelere desteğin artarak süreceğine dikkat çekerek “Son üç aylık dönemde yenileme işlerimizi kaçırmama hedefiyle ilerliyoruz. Yeni işlerde de acentelerimizi desteklemeye devam edeceğiz. Zorlu bir dönem olacak; ancak çok çalışarak başarıyı yakalayabiliriz. Tüm acentelerimizin yanındayız ve ne zaman isterlerse bölge müdürlüklerimiz ve bizlere ulaşabilirler. Birlikte büyümeye devam edeceğiz” dedi.
100. yılımızı kutlamak büyük bir gurur kaynağı
Koçdemir, şirketin 100. kuruluş yılına özel düzenlenen etkinlikler hakkında bilgi verdi. Cumhuriyetle yaşıt bir kurum olarak Anadolu Sigorta’nın 100. yılını kutlamanın büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirten Koçdemir, bu sürecin çalışanlar ve satış kanallarıyla birlikte büyük bir coşkuyla yaşandığını ifade etti. Koçdemir, 100. yıla özel hazırlanan ‘100 Yıllık İmza’ kitabının, sadece Anadolu Sigorta’nın değil, sigorta sektörünün bir asırlık hikayesini anlattığını belirterek “Kitabımızın hem basılı hem dijital versiyonu mevcut. Dijital kopyasına web sitemiz üzerinden ulaşılabiliyor. Ayrıca, yüzüncü yılımız için özel bir gazete de hazırladık. Her ikisine de aynı platformdan dijital olarak erişmek mümkün” açıklamasında bulundu.
Yüzüncü yılın beraberinde büyük bir sorumluluk da getirdiğini vurgulayan Koçdemir, “Başarılı bir yüzyıllık geçmişi ikinci yüzyıla taşıyan ekibin bir parçası olmak benim için hem gurur hem de büyük bir sorumluluk. Bu 100 yılın 27 yılına tanıklık etmiş biri olarak, Anadolu Sigorta ailesinin bir üyesi olmaktan onur duyuyorum” dedi.
Sigorta Ekranı:


