23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AXA Sigorta| Çözümlenen Şikayetler

[vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”AXA Sigorta….KaskoPoliçem 05-11-2015″ tab_id=”1455616628522-c63d9413-057d”]

Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. SEVER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine konu durum ivedilikle benzer himzetleri aldığımız partner firması ile paylaşılmıştır. Asistans firması tarafından alınan açıklamada 03.11.2015 tarihinde kiralık araç talebininin ulaştığı, değişiklik talebi ile birlikte 04.11.2015 tarihinde araç değişikliğinin sağlandığı bilgisi alınmıştır. Konu hakkında  Sn. SEVER ile görüşülerek teyit alınmış ve kiralık araç uygulaması hakkında bilgi verilmiştir. Ayrıca 03.11.2015 tarihinde açılan hasar dosyasına ilişkin  Dosya Sorumlusu tarafından iletişim sağlanmış ve hasar sürecine ilişkin bilgi paylaşımında bulunulmuştur. Konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
——————- ——————-
AXA Sigorta müşterisi Cem Sever in Şikayet bildirimi

Merhabalar,

AXA Sigorta müşterisi Cem Sever in Şikayet bildirimi aşağıda detayları ile bilginize sunulmuştur.

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızı tarafımıza iletmenizi rica ederim

Saygılarımla

Sigortamedia

 

—————————–
 Şikayet bildirimi
—————————–

Adınız Soyadınız : CEM SEVER

Mail adresiniz: bulentdas@outlook.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: 98062417

Tarih: 04-11-2015    98062417
Şikayet Mesajınız: AXA SİGORTA TADAN TARAFIMA SAĞLANAN İKAME ARAÇ ARIZALI ÇIKMIŞTIR ARAÇ DEĞİŞİMİNİ AXA SİGORTA DEĞİŞİMİNİ YAPMAMAKTADIR ARIZALI ÇIKAN ARACIN TAMİR YOLUNU GİDİYORLAR VE KONU İLE İLGİLENMEMEKTEDİR.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AXA Sigorta…KaskoPoliçe 07-09-2015″ tab_id=”1455616551630-fdd6a6db-ff86″]

ÇÖZÜMLENME MESAJI
—————————-
Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

 

Sitenize Sn. KANTAR tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede kusur tespitinin tamamlanması ile Trafik Sigortası Genel Şartları gereği onarım durumunun değerlendirildiği ve tedarik geçilerek araç onarımının tamamlandığı izlenmiştir. Şikayete konu olan klima gazı dolumu için ayrıca değerlendirme yapılmış olup, işlem bedeli ve araca yetkili serviste işlem yapılması hususunda servis ile gerekli mutabakat sağlanmıştır. Sn. KANTAR tarafından herhangi bir bedel ödemeksizin işlemin yetkili serviste tamamlanacağı hususunu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

 

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

 

 

AXA Sigorta müşterisi Mahmut Kantarın Şikayet bildirimidir

 

AXA Sigorta müşterisi Mahmut Kantarın Şikayet bildirimi incelemelriniz için tarafınıza iletilmiştir.

İncelemeleriniz sonrası Çözümlenme mesajınızın gönderilmesi için gereğini rica ederim

 

sigortamedia

 

Şikayet bildirimi

 

Adınız Soyadınız : Mahmut Kantar

Mail adresiniz: m_kantar@yahoo.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: AXA Sigorta 97548465

Tarih: AXA Sigorta 97548465
Şikayet Mesajınız: 5 Ağustos 2015 tarihinde bir başka aracın trafikte geri geri gelmesi ile kaza yaptım. Aracımda maddi hasar meydana geldi. Sigorta şirketi ve experler yaklaşık üç haftada hasar durumunu belirlediler. Onarıma başlandığında aracımda kullanılması gereken klima gazı yerine, servisin ve pejo türkiyenin onay vermediği bir başka klima gazı için onay verdiler. Olması gereken klima gazı yaklaşık 850 tl iken onay verdikleri gaz 125 tl civarındadır. Bu bağlamda sigorta şirketi ve experliğini yapan aracı kurumlar mağdur etmiştir. Kendilerini şiddetle kınıyorum.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AXA Sigorta…KaskoPoliçem 03 – 09 -2015″ tab_id=”1455616497075-accdc6c2-ffaf”]

ÇÖZÜMLENME MESAJI
——————————–
Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

 

Sitenize Sn. SEFER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede alınan hasar ihbarı üzerine 8767642 numaralı hasar dosyasının açıldığı ve hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirildiği görülmüştür. Konu dosyada ek değerlendirme ihtiyacı duyulmuş ve bu doğrultuda çalışmaların tamamlanması ile onarım onayı verilmiştir. Konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

 

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

————————

AXA Sigorta müşterisi Recep seferin Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir

AXA Sigorta müşterisi Recep seferin Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederiz

 

Sigortamedia
——————————
Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : Receo sefer
Tarih:01-09-2015
Mail adresiniz: recep.sefer@alannetwork.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Axa sigorta 8767o42

Tarih: Axa sigorta 8767o42
Şikayet Mesajınız: 45 gün önce yapılan maddi hasarlı kazada hic bir bilgi verilmemekte coktan sonuclanması gereken su tarihe kadar muhattap bile alinmamaktayiz bu firmaya hic güvenim kalmadı lütfeb dikkate alınız

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AxaSigorta…TrafikKazasıHasarım 10-08-2015″ tab_id=”1455616454520-d0714511-fb0b”]

Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

 

 

Sitenize Sn. ŞAHİN tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru doğrultusunda yapılan incelemede alınan hasar ihbarı üzerine hasar dosyası açılarak hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirilmiştir. Yapılan ekspertiz çalışması sonucunda hasar bulunan tamponun onarım imkanının bulunduğu tespit edilmiştir. Ancak tamponun onarımı yerine değişim talep edilmesi ve onarıma müsaade edilememesi nedeniyle sürecin uzadığı izlenmiştir. Nihai olarak aracın gün içerisinde onarım işlemlerinin tamamlanarak teslim edilebileceği bilgisi edinilmiş olup, konuyu bu doğrultuda bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

 

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

—————————–

AXA Sigorta müşterisi Tamer Şahin in Şikayet bildirimi aşağıdadır.

İncelemeleriniz sonrasında yayınlanmak üzere çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederim.

Saygılarımla

Sigortamedia

www.sigortasikayeti.com.tr

——————————–

Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : Tamer Şahin
tarih:06-08-2015
Mail adresiniz: tamersahin60@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Axa sigorta 8722803

Tarih: Axa sigorta 8722803
Şikayet Mesajınız: Aracimla kuzey kibris girnede ufak hasarli bir kazam oldu kaza tarihi 03 temmuz ve hala bekliyrum 15 senelik axa sigota musterisiyim sayin yetkililer siz yatisa devam edin elbet sizide bir uyandiran olur.Saygilar diyemiyorm.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AxaSigorta…KaskoPoliçemde 12 – 03 – 2015″ tab_id=”1455616388249-479675c7-e798″]

———————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————
Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. DEMİROĞLU tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Öncelikle maluliyet taleplerine ilişkin tüm diğer dosyalarda olduğu gibi maluliyet raporundaki özür oranlarının ilgili trafik kazasına bağlı olarak gelişip gelişmediği veya hangi oranda trafik kazasından dolayı meydana geldiği değerlendirmesinin yapılabilmesi için maluliyet raporunu veren ve tedavisinin yapıldığı hastaneden tedaviye, tıbbi sürece ilişkin bilgi ve belgeler talep edilebilmektedir. İlgili belgeler ışığında medikal değerlendirmenin yanı sıra gerek görüldüğünde ise özürlülük yönetmeliği çerçevesinde itiraz prosedürü işletilerek gerçek hasar ödeme prensibi uygulanabilmektedir. Konu dosyada da inceleme ve değerlendirme sürecinin tamamlanması ile dosyanın aktüere gönderilerek hasar tazminat bedelinin tespit edildiğini ve 12.03.2015 tarihinde ödeme yapılacağı hususunu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

—————————————-

AxaSigorta Müşterisi Tülin Demiroğlunun şikayet bildirimidir

Axa Sigorta müşterisi Tülin Demiroğlunun bildirimi aşağıda dikkatinize sunulmuştur.

İncelemeleriniz sonrası çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederim.

Sigortamedia
———————————

 Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : Tülin Demiroğlu
Tarih:08-03-2015
Mail adresiniz: olgu_olgu85@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: AXA Sigorta

Tarih: AXA Sigorta
Şikayet Mesajınız: 2012 yılında AXA Sigortalı 4 aracın karıştığı kazada, 4.araç içerisindeydim. Başımdan aldığım darbe ile omurgamda 3 kırık meydana geldi, omurgam yamuldu, boynum düzleşti,1 yılda 2 kere ameliyat oldum. Tedavi sürecinde bırakın AXA Sigortanın sorumluluğunu yerine getirmeyi başvurumu bile kabul etmediler. 01.07.2014 tarihinde resmen başvurumu yaptım. Axa Sigorta sürekli malul kalmış birine ödeme yapmamak için süreci sürekli uzatıyor. 2918 no.lu Karayolları Trafik Kanunu’na göre 8 iş gününde ödeme yapması gereken Axa Sigorta, kanunu hiçe alan, şeffaflıktan uzak, süreci lehine uzatan bir politika izliyor ve ödeme yapmıyor. Zaten kazada sağlığını kaybeden malule bir darbe de Axa Sigorta’dan geliyor.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AXASigorta….SigortaPoliçemde 16 – 02 – 2015″ tab_id=”1455616336172-9282e187-cbec”]

———————————-
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————-
Sayın İlgili,

 

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. TEKİN tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır.

Başvuruya ilişkin Sn. TEKİN’ in şirketimize yapmış oldukları müracaat üzerine bilgi paylaşımında bulunulmuştur. Sektörde uygulandığı şekliyle sigortalı ve/veya üçüncü şahısların hasar ihbarında bulunması ile sigorta poliçeleri üzerinden hasar dosyası açılmakta ve açılan hasar dosyaları (*) TRAMER sistemine yansıtılmaktadır.

Kasko Sigortası genel şartları ” C.7.Sırların Saklı Tutulması” maddesi gereğince, TRAMER sistemine transfer edilen bilginin dışındaki hasar detaylarının yalnızca sigortalı ile paylaşılabildiğini, bu sebeple talebe olumlu yanıt verilemediği hususunu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

(*) Sigorta Bilgi Merkezi-TRAMER, 16.12.2003 tarih ve 25318 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Trafik Sigortası Bilgi Merkezi Yönetmeliği ile kurulmuştur. TRAMER, Hazine Müsteşarlığı tarafından belirlenen tarife ve talimatlara uygun olarak sigorta şirketlerinin poliçe tanzim etmesini sağlayan ve sistemine elektronik ortamdan transfer edilen poliçe, zeyil ve hasar kayıtlarının toplandığı bir Bilgi Merkezi’dir.

 

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
—————————
BİLDİRİM
—————————-
Konu: AXA Sigorta müşterisi Zafer Tekin in Şikayet bildirimidir

Merhabalar

Axa Sigorta müşterisi Zafer Tekin in Şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.

İncelemeliriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederiz.

Saygılarımızla

 

Sigortamedia

 

——————————
Şikayet bildirimi
————————-

 

Adınız Soyadınız : Zafer TEKİN
Tarih:10.02.2015
Mail adresiniz: zafertekin26@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: AXA Sigorta

Tarih: AXA Sigorta
Şikayet Mesajınız: 19.01.2015 tarihinde satın almış olduğum 06 FJ 8697 plakalı ve KMHCT41CACU315067 şasi nolu aracımın TRAMER kaydında birkaç küçük kayıt dışında sorun görünmemektedir. Ancak Hyundai yetkili servisinde aracın PERT (ağır hasarlı olduğu) kayıtı düşülmüştür. Şahsen yaptığım araştırmada, aracın AXA SİGORTA tarafından, tramer kaydına gerekli açıklamanın ve kaydın düşülmeden haricen tamirinin yaptırıldığını öğrendim. AXA Sigorta iletişim bilgilerinden, defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen, mülkiyeti bana ait olan aracın geçmişine yönelik bilgi veremeyeceklerini söylediler. Oysa ki, aracın geçmişindeki karanlık noktaları etik dışı bir şekilde kayıt dışı tutarak, mağduriyetime sebep olmuşlardır ve söz konusu kayıtları benden gizleyerek ikinci bir mağduriyete sebebiyet vermektedirler. Para verip almış olduğum aracın, tüm özelliklerini, başından geçen tüm olayları en ince ayrıntısına kadar bilmek kadar doğal birşey olamayacağını düşünüyorum. Bu konuda, gerek müşteri hizmetleri yetkililerine, gerekse mail ortamında yapmış olduğum başvurular hep sonuçsuz bırakılmıştır. Yukarıda plakasını ve Şasi numarasını belirttiğim şahsıma ait aracıma AXA Sigorta tarafından yapılan işlemlerin faturalarıyla birlikte bildirilmesni istiyorum, ancak bir türlü tarafımla bunu paylaşmıyorlar.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AxaSigorta….KaskoHasarım 08 – 12 – 2014″ tab_id=”1455616277004-dc0a2793-7ae1″]

———————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
——————————–
Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. ÖZBEK tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede alınan hasar ihbarı üzerine 8204570 numaralı hasar dosyasının açıldığı ve hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirildiği görülmüştür. Yapılan ekspertiz çalışması sonucunda aracın onarılabilir durumda olduğu tespit edilmiş ve araç onarımına onay verilmiştir. Sigortalımızın onarım yapılması konusunda henüz mutabakatını bildirmemesi nedeniyle onarıma başlanması henüz mümkün olamamıştır. Dosyada onarım kararının güncelliğini koruduğunu ve dosyanın bu çerçevede sonuçlandırılabileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
———————————————–
Axa Sigorta Müşterisi Cemalettin Özbek in şikayet bildirimidir

Merhabalar

Aşağıda Axa Sigorta Müşterisi Cemalettin Özbek in şikayet bildirimi bulunmaktadır.

İncelemeleriniz sonrasında www.sigortasikayeti.com internet portalımızda yayınlanmaküzere Çözümlenme mesajınızı bildirmenizi rica ederim

 

Sigortamedia

——————————————
Şikayet bildirimi

Adınız Soyadınız : CEMALETTİN ÖZBEK

Tarih:04-12-2014
Mail adresiniz: cozbek60@gmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: axa 83570271

Tarih: axa 83570271
Şikayet Mesajınız: 12.10.2014 tarihinde aracım kaza yaptı ve pert oldu aracımı 125.000-tl ye almıştım axa sigorta pert bedeli olarak 100.000-tl vermekte piyasa raiç bedellini vermiyor eğer sorununu axa sigorta çözmesse her yerde dile getirecem kimseye tavsiye etmiyecem

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AXA Sigorta….KazaSonrasında 28 – 08 – 2014″ tab_id=”1455616235577-d5d76027-d25f”]

———————–
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————–

Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. ÇİÇEK tarafından yönlendirilen şikayete ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru üzerine yapılan incelemede 18.08.2014 tarihinde alınan hasar ihbarı üzerine 8102896 numaralı hasar dosyasının açıldığı ve hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirildiği görülmüştür. Konu dosya Trafik Sigortası Genel Şartları çerçevesinde değerlendirilmekte olup, onarılabilir durumda olan parçaların onarıma yönlendirilmiş ; ekspertiz raporunun hızlı kapanması için eksperle iletişime geçilmiştir. Ancak , mağdur araç sahibin , kiralık araç talebinin Zorunlu Trafik Sigortasının, (*) Genel Şartları’ ın A.3- maddesi gereği karşılanamadığı hususunu bilgilerinize sunarız .

(*) Trafik Sigortası Genel Şartları  A.3- Teminat Dışında Kalan Haller  m)  Dolaylı Zararlar nedeniyle yöneltilecek tazminat talepleri

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

———————-

AXA Sigorta — Müşteki Bülent Çiçek in şikayet bildirimidir

Sayın Yetkili

Yaşanılan Trafik kazası sonrasında Müşteki Bülent Çiçek tarafından gönderilen şikayet bildirimi aşağıda incelemeniz üzere sunulmuştur.

Çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederiz

Sigortamedia

www.sigortasikayeti.com

———————–
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
———————–

Adınız Soyadınız : Bülent Çiçek
Tarih: 27-08-2014
Mail adresiniz: cicekbuelent@gmail.com

Poliçe Numaranız: 10612225
Şikayet Mesajınız: Babam 17.08.2014 tarihinde zincirleme bir trafik kazasına karıştı suçlu bize arkadan çarpan araç biz arada kaldık arkadaki aracın sigortası masraflari karşılıyor (AXA Sigorta)fakat arac hala olmadı muhtemelen önümüzdeki hafta ici olacak sistem biraz yavaş işliyor benim şikayetim suçlu olan tarafın sigortasından geçici araç talep ettim fakat böyle bir uygulamalarının olmadığını
söylediler şimdi bizim suçumuz nedir adam biz dururken arkadan çarptı ben yaklaşık 20 gün
arabasiz kalacağım böyle durumlarda araç verilmiyor mu acaba

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AXASigorta…KaskoHasarım 21 – 07 – 2014″ tab_id=”1455616101253-9fd258af-c9f7″]

———————————
ÇÖZÜMLENME MESAJI
———————————
Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. ŞENTÜRK tarafından yönlendirilen şikayete ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Konu hasar başvurusu Trafik Sigortası Genel Şartlarının (*) B.2. Tazminat ve Giderlerin Ödenmesi maddesi dikkate alınarak değerlendirilmektedir. Bu doğrultuda hasar gören parçanın onarım imkanı bulunmaması veya eşdeğeri ile değişim yapılamadığı durumda orijinal parça kullanılmaktadır. Konuya ilişkin Hasar Servisi ile yapılan görüşmede yan sanayi parça kullanılmadığı ve eş değer parça üzerinden değerlendirme yapıldığı bilgisi teyit alınmıştır. Konuyu bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

(*) Trafik Sigortası Genel Şartları, B.2. Tazminat ve Giderlerin Ödenmesi Hasar halinde, hasar gören parça, onarımı mümkün değilse veya eşdeğeri parça ile değiştirilme imkanı yok ise yenisi ile değiştirilir.

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – –  – – – – – –  – – –
AXA Sigorta müşterisi Yasin Şentürk ün şikayet bildirimidir

Sayın AXA Sigorta yetkilisi

AXA Sigorta müşterisi Yasin Şentürk ün şikayet bildirimi aşağıda bildirilmiştir.

Gerekliincelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimini rica ederiz

Saygılarımızla

Sigortamedi

———————————
ŞİKAYET MESAJI
———————————

Adınız Soyadınız : Yasin ŞENTÜRK
Tarih:15 – 07 – 2014
Mail adresiniz: yellow-red_devil@hotmail.com

Poliçe Numaranız: 8027729
Şikayet Mesajınız: 05.07.2014 tarihinde aracımla kaza yaptım,karşı taraf kazada % 100 kusurlu çıktı ve sigortası Axa sigorta,sigorta şirketi ve expertiz ile görüştüğüme bana aracımın değişmesi gereken parçalarının yan sanayi ürün olacağını söyledi,aracımın parçaları orjinal ve hatalı taraf karşı taraf orjinal ürün istediğimde ise cebimden üste para ödeyeceğimi söylediler,ben aracıma orjinal parça takılmasını ve olmazsa gereken tüm yerlere şikayet edeceğimi bildiriyorum.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AxaSigorta….KaskoHasarSorunum 14-04-2014″ tab_id=”1455615938633-a223bcb2-5eb2″]

– ——– — – – – —- – —- –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– ——– — – – – —- – —- –
Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. ÖZ tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Başvuru doğrultusunda yapılan incelemede 01.04.2014 tarihinde alınan hasar ihbarı üzerine hasar dosyası açılarak hasar tespit işlemleri için eksper görevlendirilmiştir. Yapılan ekspertiz çalışması sonucunda kaza tarihinde meydana gelen hasar dikkate alınarak değerlendirme yapılmıştır. Bu çerçevede Trafik Sigortası Genel Şartları doğrultusunda hareket edilerek onarımı mümkün olan parçaların onarımına onay verilmiştir. Ayrıca onarımı mümkün olan parçaların onarımı hususunda motorun bulunduğu servis ile mutabık kalınmıştır.

Nihai olarak başvuruya konu dosyanın Trafik Sigortası Genel Şartları, B.2. Tazminat ve Giderlerin Ödenmesi maddesi doğrultusunda sonuçlandırılacağını bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

(*) Trafik Sigortası Genel Şartları, B.2. Tazminat ve Giderlerin Ödenmesi Hasar halinde, hasar gören parça, onarımı mümkün değilse veya eşdeğeri parça ile değiştirilme imkanı yok ise yenisi ile değiştirilir.

 

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı

—- –  ——-    ——-     ——-    ——-    ——-
AXA Sigorta— Müşteki Ercan Öz’ün Şikayet bildirimidir

Sayın Axa Sigorta yetkilisi

Müşteki Ercan Öz tarafından iletilen şikayet bildirimi aşağıda bulunmaktadır.

İncelemeleriniz sonrasında çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletilmesini rica ederiz

Saygılarımızla

Sigortamedia

– ——– — – – – —- –
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
– ——– — – – – —- –

Adınız Soyadınız : Ercan ÖZ
Tarih :09-04-2014
Mail adresiniz: ercan_oz@hotmail.com
Poliçe Numaranız: 79774399
Şikayet Mesajınız:
Motosikletimle seyir halindeyken ara sokaktan çıkan araç sağ taraftan çarparak düşmeme neden oldu. Kaza sonucunda da servis eksperi sonucunda motosikletimde yaklaşık
12000TL hasar meydana geldi. Karşı tarafın sigorta firması olan Axa Sigorta’nın eksperi servisten indirim almam için beni aradı. İndirim almam durumunda motor koruma demiri haricinde rakamı onaylayacağını belirtti. İndirim almamam durumunda ise 5000TL civarında bir onarım parası vererek geri kalan miktarı cebimden ödemek zorunda kalacağımı belirtti. Nitekim de söylediğini yaptı. 4300TL’lik parça değişimine onay verdiğini bugün belirtti.

Bu durumu hasar dosyamdan sorumlu kişiye 07/04/2014 tarihinde belirttim fakat sorumlu kişiden cevap gelemeden eksperden cevap geldi.

Motorsikletimde daha önceden çizik olduğu için kazada kullanılamaz hale gelen çarpaya değişim onayı vermemiş olmamalarını anlayamıyorum.
Hasar dosyamdan sorumlu kişiyle tekrar görüşmem de fayda etmedi. Eksper ne diyorsa o dediler.
Şimdi ne olacak dediğimde de şikayet edebilirsiniz dediler.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”AXA Sigorta…KaskoPoliçem 09 – 07 – 2014″ tab_id=”1455615938868-758a2bd0-f94d”]

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENMEMESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Sitenize Sn. GÜNER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Konuya ilişkin Sn. GÜNER tarafından Şirketimize yapılan başvuru sonucunda hasar tespit işlemleri için Hazine Müsteşarlığı tarafından yetki belgesi verilmiş eksper görevlendirildiği ve anılan eksper tarafından araç üzerindeki hasarın onarımının mümkün olduğunun tespit edildiği paylaşılmıştır. Konu dosyanın bu çerçevede nihai eksper raporu doğrultusunda sonuçlandırılabileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,

AXA SİGORTA A.Ş.

Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
: 4.7.2014 11:05
: AxaSigorta Müşterisi Hakan Güner tarafında gönderilen şikayet iletisi hk

Merhabalar
AxaSigorta Müşterisi Hakan Güner tarafında gönderilen şikayet/Çözümlenme sorunu iletisi tarafımıza ulaşmıştır.

Şikayet mesajı ile ilgili incelemeleriniz sonrasında yayınlanmasını uygun gördüğünüz çözüm mesajınızın tarafımıza iletimini rica ederiz
Saygılarımızla

Sigortasikayeti.com
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

: hakan güner [mailto:hakanguner_3576@hotmail.com]
: Friday, July 04, 2014 10:39 AM
: 7989047 hasarlı aracım hak..

Tarafınıza iletmiş olduğum şikayetime karşılık olarak  başbakanlık hazine müsteşarlığına bağlı  sigorta eksperinin yazmış olduğu rapor doğrultusunda  ödeme yapılacağını  belirtilmişidir sayın eksperinize  hasar dosyasını 10.000.00 TL  den kapat dediğinizi belirtmemişsinizdir  sayın eksperiniz in aldığı onarım teklifleri 15.000.00 ile 17.000.00  arasıdır sayın eksperi yönlendirmek için çaba sarf etmemiş olsanız   işinin hakkını vereceğinden  şüphe  duymamak dayım   3 tane servisten alınan onarım teklifinde, en uygunu teklifi veren  servis şu anki bulunduğu servistir. Aracımın onarımını  şu anki bulunduğu serviste onartacağımı, yasal olmadığı  halde tazminat tutarını belirli bir miktarın  kabulüne zorlanarak tarafsız olan eksperi yönlendirmemenizi  hak sahibini mağdur bırakmak için alınmış olan alternatif  tekliflerinizi kesinlikle kabul etmeyeceğimi, yapılacak olan araştırmanızın neticesinde servisimin vermiş olduğu alternatif  teklifini kabul etmenizi, kabul  etmediğiniz taktirde  mevcut olan kasko  poliçemden hasar dosyasını açtırıp tazminat tutarının rücu sunu  sağlayacağımı  beyan eder, mağduriyetimin  giderilip  giderilmeyeceği hakkında,  ivedilikle tarafıma  bilgi verilmesini ARZ ederim.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

: Friday, July 04, 2014 9:44 AM

: hakanguner_3576@hotmail.com

: AXA Sigorta Yanıt – CRM:0306602416034

Sayın Hakan GÜNER,

Müşteri Hizmetlerine başvuruda bulunarak şikayetinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Hasar ihbar sonrası yapılan ihbar ile  Hazine Müsteşarlığı tarafından yetkilendirilen Eksperler atanmaktadır. Durum tespiti yaparak hazırladıkları raporu sigorta şirketine sunan eksperler, Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı onayı ile yetkilendirilmekte ve sigorta şirketlerinden bağımsız olarak çalışmaktadırlar. Bu aşamadan sonra sigorta şirketine ulaşan rapor doğrultusunda oluşan mevcut hasarınız, poliçenizde yer alan teminatlar ve genel şartlar doğrultusunda değerlendirilmektedir.

Şirketimize ulaşan ihbar doğrultusunda 16.06.2014 tarihinde hasar dosyası açılarak eksper görevlendirildiği, yapılan ekspertiz çalışması neticesinde araç onarımının mümnkün olduğu konu dosyanın eksper raporu doğrultusunda değerlendirileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla

AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

KONU HAKKINDA  TARAFIMA İVEDİLİKLE  BİLGİ VERİLMESİNİ  ARZ EDERİM

Sayın ilgili

1606 2014  tarihinde Altındağ Fevzi paşa  caddesinde seyir halinde iken  karşı yönden  gelen Renault cango  marka aracın şerit ihlali yapması sonucu  aracımın sol yan kısmına  çarpmasının neticesinde direksiyon hakimiyetimi  kaybedip yolun sağındaki  kaldırıma çıkmam ile   maddi hasarlı trafik kazası meydana gelmiştir aka binin de karşı aracın evraklarının tam olması gözlemlendik den sonra karşılıklı olarak anlaşma sağlanmış ve anlaşmalı tutanak  doldurulmuştur.

Servisim tarafından hasar ihbarında bulunulmuş  ve 7989047  numaralı hasar dosyası  açılmıştır. Aracımdaki hasar tazminatını belirlemek için eksper olarak sayın ufuk kuran atanmış atanan eksperinizin ekspertiz çalışması sonucu  aracımda çıkmış olan ortala 20.000.00  TL lik hasarında ağır hasara tabi tulup mutabakat lı onarım yoluna  gidilmiş ve aracımın bulunduğu servisimden onarım teklifi istenilmiştir mağduriyetimin giderilmesi açısından gerekli olan  onarım teklifi yazılı  kaşeli ve imzalı olarak sayın eksperinize teslim edilmiştir .

Sayın şirketinizin  anlaşmalı olan servislerinden alınmış olan  tekliflerin içerisinde 15.000.00 16.000.00  ve 17.000.00  TL lik onarım teklifi olmasına rağmen  şu anki  bulunduğu servisin vermiş olduğu 15.000.00 tl lik onarım teklifi  kabul görmemiştir şirketinizin anlaşmalı olan bir başka  servisin  vermiş olduğu 10.000.00 TL lik teklifi üzerinden değerlendirme yapılacağı belirtilmek dedir  aracımın hasarını resimler üzerinden yorum yapıp ortala 16.000.00 TL ye  onarılacak olan  aracımı 10.000.00 TL  onarım teklifi veren servislerin onarma şekli merak konusudur.

Sigortalı hak sahiplerinin ve sigorta şirketlerinden menfaat sağlayan  sigortalıların kendi eksperlerinin atama haklarını  bildiğim halde axa sigorta  gibi büyük bir şirketin mağduriyetimi gidereceğine inandığımdan dolayı kendi eksperimi  atama hakkım  kullanılmamıştır  Aracımı hiç tanımadığım güvenmediğim  bir  başka servisimde onartmayacağımı  onarım yapılacaksa su anki bulunduğu servisimde onarılmasını bir mutabakata varılacaksa yine aynı servis de yapılarak  bir an önce mağduriyetimin  giderilmesini beyan eder gereğini arz ederim

Saygılarımla hakan GÜNER

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER