Merhaba,
Sigortalımız Yaşar İnce ile 13.10.2014 görşülerek, şikayetinin takibimizde olduğu bilgisi paylaşılmıştır ve çözüm için ilgili birimlere yönlendirmeler yapılmıştır. Gelen çözümü aşağıda bilgilerinize sunarım:
“13413417 hasar dosyası ile ilgili olarak
Kaza anının tam olarak zamanının ve yerinin tespiti için mahkeme bilirkişisi atanmış olup gelecek olan bilirkişi raporuna göre işlem yapılacaktır”
Çözüm doğrultusunda sigortalımız ile iletişime geçilerek kendisine bu yönde bilgilendirme yapılmış ve sigortalımızın, süreçle ilgili memnuniyeti sağlanmıştır.
Bilgilerinize sunarım,
Saygılarımla.
Müşteri İlişkileri Yetkilisi
Teleperformance Turkey
———————————–
Konu: AkSigorta Müşterisi Yaşar İncenin Şikayet bildirimidir
Merhabalar
AkSigorta Müşterisi Yaşar İncenin Şikayet bildirimi aşağıda bilgilerinize sunulmaktadır.
Gerekli incelemeleriniz sonrasında tarafımıza çözümlenme mesajınızın bildirilmesinirica ederim
Saygılarımla
Sigortamedia
————————————–
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
————————————
Adı soyadı:Yaşar İnce
Tarih:18-11-2014
Poliçe no: 134 134 17 numaralı dosyam hk..
Sayın yetkili
Sahibi bulunduğum 45 ZC 941 plakalı aracımın üzerindeki risk 47241142 numaralı kasko poliçesi ile satın alın mış ve satın alınan risk 11 09 2014 tarihinde İZMİR ili buca ilçesinde seyir halinde iken direksiyon hakimiyetimi kaybetmem sonucundan aracımın sağ yan kısmını yolun sağındaki bariyere sonrasında sol ön kısmını da yolun solundaki bariyerlere çarpmam sonucunda aracımın direksiyon ve yolcu AİRBAG ları patlamış ve iç kısmında da hasar oluşarak maddi hasarlı trafik kazası meydana gelmiştir
Kazanın şokunu atlatmamın Aka bininde trafik ekipleri aranarak kaza tespit raporu tutulmuş alkol testi yapılmıştır. Aracımdaki oluşan hasarın giderilmesi için servisim tarafından hasar ihbarında bulunulmuş ve 13413417 numaralı hasar dosyası açılmıştır.
Açılmış olan hasar dosyasına mağduriyetimin giderilmesi için yönlendirmiş olduğunuz bilir kişi olarak diye adlandırdığınız sigorta eksperi ile servisimin yapmış olduğu karşılıklı ekspertizde aracımın hasara uğramasından dolayı kırılmış parçalanmış olan parçalarda ve işçiliklerde mutabık kalınmış tazminat tutarının ödenmesini gerektiren gerekli evraklar sayın eksperinize elden olarak tanzim edilmiştir ancak hasarın miktarının yüksek çıkmasından araç pert işleminin göreceğini servisim aracılığı ile tarafıma bildirilmiştir.
Mağduriyetimin giderilmesini tazminat tutarının ödenmesini bekler iken çağlar isimli bir şahsın sigorta aracılığı ile aradığını ve kaza hakkında görüşme talebinde bulunmak için randevu istediğini bildirmiştir. Hiçbir yetki belgesi olmadığını bildiğim halde kendi işimin çözülmesi için istemiş olduğu randevu kabul edilmiş ve görüşme sağlanarak olay yerine gidilmiş raporu tutan polis memurları ile görüşmüştür geçirmiş olduğum kazada sağlığımın yerinde olmasının şükrünü yaşarken göndermiş olduğunuz çağlar isimli şahsa vermiş olduğum beyanımın ESAS olması ve kazanın kanıtı olan tutanak alkol raporu ve olay yeri resimleri olmasına rağmen yaşamış olduğum kazada muvazaa aramış bulamayınca sırf sigorta şirketine yaranabilmek için aracımı bir başka servis de test yapılması gerektiğini tarafıma bildirmiştir. hiçbir yetki belgesi ve işin ehli olmadığı halde test yapılması kabul edilmiş ve bunun la ilgili hangi maksat gerekçe ve sıfat ile aracımı başka servise çektirmek istediğini yazılı ve imzalı beyanını tarafıma teslim edildik den sonra istediği servise çektireceği kendisine sözlü olarak iletmem ile aracımı çekmek den vaz geçmiştir
Araştırmacı olduğunu belirten çağlar beyin aracımı çekmek den vaz geçmesi ile 06 11 2014 tarihinde sigorta eksperlik büro sun dan aradığını belirten ismini hatırlamadığım bir şahsın
Araştırmacının söylediği gibi aracımın başka servise çekilmesi gerektiğini belirtmiş ve yazılı beyanını aldık dan sonra aracı vereceğimi söylemem ile aynen araştırmacının yaptığı gibi aracı çekmek den vaz geçmiştir sayın sigorta şirketiniz mağduriyetimi gidermemek için gerek sigorta eksperini gerek ise araştırmacı vasıtası ile poliçe genel şartlarına ve mevzuatın dışına çıkmış aracımı zorla bir başka servise çekilmesinde ısrarcı davranmıştır. Kazanın oluş tarihi ile bu gün arasında 56 gün geçmesine rağmen mağduriyetim giderilmemiş giderilmemesi için ise şirket yetkilileri ve ya dosya sorumlusunun sorumsuzluğundan mağduriyetim devam etmek dedir yazmış olduğum bu yazılı dilekçemin tarafınıza ulaştığı tarihi takiben 1 bün sonrasına mağduriyetimin giderilip giderilmeyeceği hakkında yazılı bir açıklama yapmanızı yapılmadığı taktirde saklı olan haklarımı kullanarak mahkeme yolu ile aracıma bilir kişi tespiti yaptıracağımı beyan eder bu yazılı dilekçemi de bir ihtar olarak kayda alınmasını ARZ ederim
Saygılarımla
Yaşar İNCE
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim bilgisi detaylarınızın doğruluğu, Poliçe ve hasar dosyanızın incelenmesi sonrasında sizin ile iletişim kurulması gereken konularda karşılaştığınız sorununuzun ilgili sigorta firması tarafından çözümlenmesi için geçecek sürece etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.