5 Kasım 2024, Salı
spot_img

■ZurichSigorta…KonutPoliçemde

Adı:Soyadı:ErdalKutlu
tarih:04-02-2016
poliçe no:12842158 Zurich Sigorta
Merhaba

1-68-4093 nolu acenteden İNG BANK aracılığı ile  12842158 Poliçe no’ su ile 06.01.2016  tarihinde Zürich sigorta nezdinde sizin müşterinizim.

Aynı zamanada İNG bank’ın müşterisiyim;  Mağduriyetim ; Ocak ayında yağan kar neticesinde evimde çatı akması  sonucu hasar oluştu.  25-26.01.2016 tarihinde  tarafınıza konu iletildi. Ve ilgilenecekleri söylenildi. Gelen eksper inceledi ve olumsuz rapor vererek tarafınıza iletti; Şimdi size soruyorum , Ocak ayı içerisinde yağan kar sonucu halen evim akmakta ve siz  hasar daha önce oluştu diye benden bir önceki sigorta şirketinin işlem yapacağını söylüyorsunuz. Sayın ilgilier dikkat ederseniz. Ankaraya kar ocak ayı içerisinde yağdı ve benim hasarım karın çatıda birikmesi sonucu oluştu bunu bir türlü anlatamadım halada ısrar ediyorsumuz  ben olayın vukuu bulduğu gün size bildirdim .  Ben gerek Bankam İNG nezdinde ve gerekse Tüketici hakem heytine, Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri birliğine  başvuruda bulunarak  mağdur olduğumu bildireceğim . Bu şekilde insanları mağdur edecek  beceriksiz ve işi bilmeyen  eksperler gönderilerek  hazırlanan raporlarla  insanları bu şekilde kandırmamazsınız. Hemde bunu ZURİCH SİGORTA  ya hiç yakıştıramadım.

Sonuç olarak ben mağdurum ve sigortamdan bununun giderilmesini istiyorum. Sonuç alamadığım takdirde sizi ilgili yerlere  şikayet edeceğim . Ve şu andan itibarende sigortalılığmın iptalini isteyerek , tüm ZURİCH  sigortalı eş dost ve tanıdıklarıma durumu ileteceğim.

 

Not: Sonuç  alamadığım takdirde Mailin bir nüshasını

– İNG BANK

– Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri birliğine

-TSEV

-Tüketici hakem heyetine

-Yönetim kurulu üyesi Hr. Patrick Manley ve Türkiye CEO su  Yılmaz YILDIZ beyin şahsi mail adreslerine

ileteceğim

 

Şunuda belirteyim;

 

  • Müşteri Merkezlilik:
  • Müşteri Memnuniyeti:
  • Rehberlik:
  • Bilgilendirme:
  • Dürüstlük:
  • Gizlilik:
  • Objektiflik:
  • Eşitlik:
  • Çözüm Odaklılık:
  • Ulaşılabilirlik:
  • Hızlı Geri Bildirim:
  • Sürekli İyileştirme:

müşteri memnuniyeti  politiklarınıza hiç uymuyorsunuz.

 

saygılarımla

 

Erdal Kutlu

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER