– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENMEMESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın İlgili,
Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,
Sitenize Sn. GÜNER tarafından yönlendirilen başvuruya ilişkin değerlendirme yapılmıştır. Konuya ilişkin Sn. GÜNER tarafından Şirketimize yapılan başvuru sonucunda hasar tespit işlemleri için Hazine Müsteşarlığı tarafından yetki belgesi verilmiş eksper görevlendirildiği ve anılan eksper tarafından araç üzerindeki hasarın onarımının mümkün olduğunun tespit edildiği paylaşılmıştır. Konu dosyanın bu çerçevede nihai eksper raporu doğrultusunda sonuçlandırılabileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla,
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
: 4.7.2014 11:05
: AxaSigorta Müşterisi Hakan Güner tarafında gönderilen şikayet iletisi hk
Merhabalar
AxaSigorta Müşterisi Hakan Güner tarafında gönderilen şikayet/Çözümlenme sorunu iletisi tarafımıza ulaşmıştır.
Şikayet mesajı ile ilgili incelemeleriniz sonrasında yayınlanmasını uygun gördüğünüz çözüm mesajınızın tarafımıza iletimini rica ederiz
Saygılarımızla
Sigortasikayeti.com
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
: hakan güner [mailto:hakanguner_3576@hotmail.com]
: Friday, July 04, 2014 10:39 AM
: 7989047 hasarlı aracım hak..
Tarafınıza iletmiş olduğum şikayetime karşılık olarak başbakanlık hazine müsteşarlığına bağlı sigorta eksperinin yazmış olduğu rapor doğrultusunda ödeme yapılacağını belirtilmişidir sayın eksperinize hasar dosyasını 10.000.00 TL den kapat dediğinizi belirtmemişsinizdir sayın eksperiniz in aldığı onarım teklifleri 15.000.00 ile 17.000.00 arasıdır sayın eksperi yönlendirmek için çaba sarf etmemiş olsanız işinin hakkını vereceğinden şüphe duymamak dayım 3 tane servisten alınan onarım teklifinde, en uygunu teklifi veren servis şu anki bulunduğu servistir. Aracımın onarımını şu anki bulunduğu serviste onartacağımı, yasal olmadığı halde tazminat tutarını belirli bir miktarın kabulüne zorlanarak tarafsız olan eksperi yönlendirmemenizi hak sahibini mağdur bırakmak için alınmış olan alternatif tekliflerinizi kesinlikle kabul etmeyeceğimi, yapılacak olan araştırmanızın neticesinde servisimin vermiş olduğu alternatif teklifini kabul etmenizi, kabul etmediğiniz taktirde mevcut olan kasko poliçemden hasar dosyasını açtırıp tazminat tutarının rücu sunu sağlayacağımı beyan eder, mağduriyetimin giderilip giderilmeyeceği hakkında, ivedilikle tarafıma bilgi verilmesini ARZ ederim.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
: Friday, July 04, 2014 9:44 AM
: AXA Sigorta Yanıt – CRM:0306602416034
Sayın Hakan GÜNER,
Müşteri Hizmetlerine başvuruda bulunarak şikayetinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Hasar ihbar sonrası yapılan ihbar ile Hazine Müsteşarlığı tarafından yetkilendirilen Eksperler atanmaktadır. Durum tespiti yaparak hazırladıkları raporu sigorta şirketine sunan eksperler, Başbakanlık Hazine Müsteşarlığı onayı ile yetkilendirilmekte ve sigorta şirketlerinden bağımsız olarak çalışmaktadırlar. Bu aşamadan sonra sigorta şirketine ulaşan rapor doğrultusunda oluşan mevcut hasarınız, poliçenizde yer alan teminatlar ve genel şartlar doğrultusunda değerlendirilmektedir.
Şirketimize ulaşan ihbar doğrultusunda 16.06.2014 tarihinde hasar dosyası açılarak eksper görevlendirildiği, yapılan ekspertiz çalışması neticesinde araç onarımının mümnkün olduğu konu dosyanın eksper raporu doğrultusunda değerlendirileceğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla
AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
KONU HAKKINDA TARAFIMA İVEDİLİKLE BİLGİ VERİLMESİNİ ARZ EDERİM
Sayın ilgili
1606 2014 tarihinde Altındağ Fevzi paşa caddesinde seyir halinde iken karşı yönden gelen Renault cango marka aracın şerit ihlali yapması sonucu aracımın sol yan kısmına çarpmasının neticesinde direksiyon hakimiyetimi kaybedip yolun sağındaki kaldırıma çıkmam ile maddi hasarlı trafik kazası meydana gelmiştir aka binin de karşı aracın evraklarının tam olması gözlemlendik den sonra karşılıklı olarak anlaşma sağlanmış ve anlaşmalı tutanak doldurulmuştur.
Servisim tarafından hasar ihbarında bulunulmuş ve 7989047 numaralı hasar dosyası açılmıştır. Aracımdaki hasar tazminatını belirlemek için eksper olarak sayın ufuk kuran atanmış atanan eksperinizin ekspertiz çalışması sonucu aracımda çıkmış olan ortala 20.000.00 TL lik hasarında ağır hasara tabi tulup mutabakat lı onarım yoluna gidilmiş ve aracımın bulunduğu servisimden onarım teklifi istenilmiştir mağduriyetimin giderilmesi açısından gerekli olan onarım teklifi yazılı kaşeli ve imzalı olarak sayın eksperinize teslim edilmiştir .
Sayın şirketinizin anlaşmalı olan servislerinden alınmış olan tekliflerin içerisinde 15.000.00 16.000.00 ve 17.000.00 TL lik onarım teklifi olmasına rağmen şu anki bulunduğu servisin vermiş olduğu 15.000.00 tl lik onarım teklifi kabul görmemiştir şirketinizin anlaşmalı olan bir başka servisin vermiş olduğu 10.000.00 TL lik teklifi üzerinden değerlendirme yapılacağı belirtilmek dedir aracımın hasarını resimler üzerinden yorum yapıp ortala 16.000.00 TL ye onarılacak olan aracımı 10.000.00 TL onarım teklifi veren servislerin onarma şekli merak konusudur.
Sigortalı hak sahiplerinin ve sigorta şirketlerinden menfaat sağlayan sigortalıların kendi eksperlerinin atama haklarını bildiğim halde axa sigorta gibi büyük bir şirketin mağduriyetimi gidereceğine inandığımdan dolayı kendi eksperimi atama hakkım kullanılmamıştır Aracımı hiç tanımadığım güvenmediğim bir başka servisimde onartmayacağımı onarım yapılacaksa su anki bulunduğu servisimde onarılmasını bir mutabakata varılacaksa yine aynı servis de yapılarak bir an önce mağduriyetimin giderilmesini beyan eder gereğini arz ederim
Saygılarımla hakan GÜNER