10 Aralık 2024, Salı
spot_img

■AXA Sigorta…Kasko Poliçemde

– – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – –

Sayın İlgili,

Şikayete ilişkin yanıtımız bilgilerinize sunulmuştur. Saygılarımızla,

Siteniz aracılığı ile ulaşan Sn. KILIÇ şikayetinin içeriğinde 7236418 numaralı hasar dosyasına konu araç onarım kararına itiraz yer almaktadır.

Sigorta ile teminat altına alınan riskin gerçekleşmesi halinde; hasar oluş şekillerinin, poliçe teminat kapsamında olup olmadığının incelenmesi gerektiğinden hasar sonrası yapılan ihbar ile  Hazine Müsteşarlığı tarafından yetkilendirilen Eksperler atanmaktadır. Durum tespiti yaparak hazırladıkları raporu sigorta şirketine sunan eksperler, sigorta şirketlerinden bağımsız olarak çalışmaktadırlar. Bu aşamadan sonra sigorta şirketine ulaşan rapor doğrultusunda oluşan mevcut hasar, poliçede yer alan teminatlar ve genel şartlar doğrultusunda değerlendirilmektedir.

Kasko Sigortaları Genel Şartları uyarınca onarım masraflarının, sigortalı taşıtın rizikonun gerçekleştiği tarihteki değerini aşması ve aynı zamanda eksper raporu ile taşıtın onarım kabul etmez bir hale geldiğinin tespit edilmesi durumunda araç tam hasara uğramış sayılmaktadır.

Meydana gelen hasar sonrası açılan hasar dosyasına ilişkin  ile ilgili olarak 10.05.2013 tarihinde eksper görevlendirilmiştir. Yapılan incelemede sigortalı araçta bulunan hasarın onarılarak giderilebileceği tespit edilmiştir. Eksper tarafından, onarımın mümkün olmadığı tespit edilen hasarlı parçalara yönelik değişim kararı verilerek işlem gerçekleştirileceğini bildirir, sigortalı aracın ağır hasarlı değerlendirilmesi yönündeki talebin ise olumlu değerlendirilemediğini bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla.

AXA SİGORTA A.Ş.
Müşteri Hizmetleri Departmanı

– – – – – – – – – – – – – – – –
BİLDİRİRM MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – –

Sayın AXA Sigorta Yetkilisi
AXA Sigorta Müşterisi Metin Kılıç ın şikayet bildirimi aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.
İncelemelerinizden sonra çözümlenme mesajınızın tarafımıza iletimi konusunda ricada bulunabilirmiyim
Saygılarımızla

Sigortamedia
– – – – – – – – – – – – – – – –
ŞİKAYET BİLDİRİRMİ
– – – – – – – – – – – – – – – –
Tarih                : 2013-5-11
Adınız               : metin
Soyadınız          : kılıç
e-mail Adresiniz : metinkilic64@gmail.com
Poliçeniz           : 58239433   AXA Sigorta
Şikayet Detayı :
Sele maruz kalan aracım için eksper gelmiştir. Servis tahminen 8 bin tl hasar öngörmüş, bu rakamın geçebileceği, söküm ve kontrol sonucu net rakamın çıkacağını söylemiştir. Eksper geldiğinde bende araç başında idim. Eksper çoğu parçanın değiştirilmesine gerek olmadığını, bakımı yapılıp kullanılması gerektiğini, bazı konularda da karar veremediğini belirtmiş başka eksperin gelip tekrar inceleyeceğini, aracın pert olmayacağını bildirmiştir.

Su girmiş şanzumanı dikkate almamış, eksozdan içeri giren su dolayısıyla katalitik konvektör dikkate alınmamış, Ayrıca aracın tüm su altında kalan tüm elektrik tesisatının değişmesi gerekirmen değişmesine gerek yok demiştir.

Su altında kalan ve şu anda bile diğer öngörülemeyen arızalı parçalar hariç 8-10 bin tl masraf çıkan bir araç yapılsa dahi bu aracı benim değiştirebilmem veya satabilme imkanım bulunmayacaktır. çünkü hasar sorgulamasında yukarıda belirttiğim miktarda sel hasarlı aracı sizler almak istermisiniz, bence kimse almak istemeyecek ve ben bu aracı değerinin çok ama çok altında neredeyse hurda fiyatına satmak zorunda kalacağım.

Bu durumda takdir edersiniz ki ben son derece mağdur duruma düşmüş bulunuyorum. Hem aracım yapılsa bile çok büyük değer kaybına uğrayacak, satmasamda sürekli arızalar ile boğuşmak zorunda kalacağım. Ama inanın bu mağduruyetimden dolayı çok büyük bir sıkıntı içindeyim.
Umarım empati yaparak beni anlarsınız Pazartesi günü ikinci eksper tekrar gelecek ve araçta inceleme yapacak. Zaman darlığı nedeniyle umarım bu mesajımı ivedilikle işleme alırsınız. Saygılarımla.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER