– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ÇÖZÜMLENME MESAJI
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sayın Yetkili,
Eksperin söz konusu kazaya ilişkin kanaati olumsuz olup, ekspertiz raporunun sonuç ve kanaat kısmında tespitlerine yer verdiği görülmektedir. Bununla birlikte kendisinden kazanın oluşumuna ilişkin olumsuz tespitlerini detaylı teknik açıklamaları içerecek şekilde Şirketimize iletmesi talep edilmiştir. Talep edilen bilginin Şirketimize iletilmesi üzerine dosyanın reddedilmesi veya hasarın ödenmesi yönünde nihai karar alınacaktır. Ayrıca eksper ile yapılan görüşme neticesinde araç sahibi ile görüştüğü ve kanaatinin olumsuz olduğu bilgisini ilettiği edinilen bilgi arasındadır.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
Exper Raporu:
SONUÇ VE KANAAT
Sigortalınız 06 GA 282 plakalı Grand Cheroke marka Jeep aracı ile 28.05.2014 günü saat 09.50’de Altındağ Büyük Sanayi Demir Caddesinde soldan gelen 06 MJY 73 plakalı kırmızı renkli Opel marka arabaya sağ ön kapısından çarpmak suretiyle kazanın meydana geldiği ekli anlamalı kaza tutanağında belirtilmektedir.
Araç üzerinde yapılan incelemede kırmızı boya izi bulunmaktadır.
Ancak, sigortalınız aracı 28.02.2014 de satın almış aynı tarihte Groupama sigortadan kasko poliçesini yaptırıp tekrar iptal ettirmiş, daha sonra 14.03.2014 tarihinde şirketinizden poliçe yaptırmış olduğu ekli “Tramer Poliçe sorgulaması” listesinde görülmektedir.
Kaza ise 28.05.2014’dir. Sigortalıdan olay yeri resimleri istenildiğinde tarafımıza başka bir telefon ekranından kendi telefonu ile çektiği resmi göndermektedir. Bu nedenle ilk telefondan çekilen resimin tarihi tespit edilememektedir. Bunun haricinde sürücü ehliyetleri incelendiğinde ise her iki sürücünün de Yozgat/Yerköy Çamdibi köyünden oldukları görülmektedir.
Bu nedenle kaza tarihi hakkında kesin bilgi edinilememektedir.
Netice Olarak;
1-Poliçe tarihinden önce kazanın olduğuna dair şüphe oluşmaktadır
2-Hasarın beklemiş olduğuna dair araç üzerinde emara bulunmaktadır.Korunmalı bekletilmiş olabilir.
Tahkikata sunulması hususu taktirinize bırakılmıştır
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Anadolu Sigorta müşterisi Şahin Savaş ın şikayet bildirimi aşağıda belirtilmiştir.
Incelemeleriniz sonrası çözümlenme mesajınızı iletmenizi rica ederiz
Saygılarımızla
Sigortamedia
———————————-
ŞİKAYET BİLDİRİMİ
———————————
Adınız Soyadınız : ŞAHİN ŞAVAŞ
Tarih: 05-08-2014
Mail adresiniz: eren1482@gmail.com eren1482@hotmail.com
Poliçe Numaranız: 153823914
Şikayet Mesajınız: 28.05.2014 tarihinde kaza yapmış bulunmaktayım.Kaza raporu,resimler vs.herşeyi hazırlayıp şirkete uluştırmış bulunmaktayım.Aracımın Airbagleri açıldığı için pert olursa perte ayrılmasını istedim.Başıma gelmeyen kalmadı. Araştırma vs.herşey yapıldı ama hala Anadolu Sigortayı arıyorum dosyanız incelemede diyorlar. İki aydır neyi inceliyorlar anlamış değilim.Aracımız yaklaşık iki ayı geçgindir serviste bekliyor. Bu arada suç yüzde yüz karşıya verilmiş tramer kayıtlarında. Aracım perte çıkmıyorsa Anadolu sigortadan tamirini yaptırmamız gerekiyor ama hala bir sonuç alınamadı.Bu kadar köklü bir bir firmanın iki ayı geçgin bir zamanda bir dosyayı sonuçlandıramaması çok tuhaf. Dosyamın sonuçlanıp aracımın tamir edilmesini istiyorum. araç plakam 06 GA 282 dir.
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.