Zurich Sigorta, Marketing Türkiye Dergisi tarafından düzenlenen A.L.F.A Awards’ta “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” olarak sigorta sektöründe birincilik ödülünün sahibi oldu.
Zurich Sigorta, 2015 yılından beri en iyi müşteri deneyimini yaşatan markaların belirlendiği A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Awards kapsamında sigorta sektöründe lider oldu. Marketing Türkiye tarafından 17 Mayıs Çarşamba günü, Kemer Country’de düzenlenen A.L.F.A ödül töreninde bu yıl, 26 kategoride en iyiler ödüllendirildi.
Zurich Sigorta olarak önceliklerinin her zaman müşteri memnuniyeti olduğunu vurgulayan Zurich Sigorta CEO’su Yılmaz Yıldız, “Müşterilerimiz, yaptığımız her projenin odak noktası. Onların beklenti ve ihtiyaçlarına göre inovatif ürünler sunup hizmetlerimizi bu yönde geliştiriyoruz. Aldığımız bu ödül, doğru yolda olduğumuz konusunda inancımızı pekiştiriyor. Farklı sektörlerden çok sayıda saygın firmanın katıldığı bu yarışmada, kendi sektörümüzde en iyi müşteri deneyimi sağlayan firma unvanına sahip olmaktan büyük gurur duyuyoruz” dedi.
Türkiye temsili 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre verilen ödüllerde bu yıl 26 kategoride en iyiler ödüllerine kavuştu. Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından 64 bin kullanıcısı bulunan “Türkiye’nin Sesi Paneli” üzerinden online yöntemle gerçekleştirilen araştırmada sadece araştırma kapsamında yer alan sektör ve markaların kullanıcıları yer aldı. Araştırma kapsamında farklı sektörlerde faaliyet gösteren çeşitli firmaların performansları gözlemlenerek, sektörler arası farklılıklar tespit edildi ve en sağlıklı sonuçlara ulaşılması sağlandı.