Katılımcılarının beklenti ve önerilerini birebir dinlemek ve mevcut iş süreçlerini bu doğrultuda geliştirmek üzere müşterileriyle bir araya gelen Vakıf Emeklilik, müşterilerini yenilikçi hizmetleri ile Yaşam Kulüpleri hakkında bilgilendirdi.
Bireysel emeklilik şirketlerinden Vakıf Emeklilik, müşteri odaklılık ilkesi kapsamında; müşterilerinden gelecek, öneri ve yorumları dinlemek ve aksiyona dönüştürmek amacıyla Beşiktaş Point Hotel’de “Müşteri Konseyi” etkinlikleri gerçekleştirdi.
02-16 Nisan 2016 tarihlerinde “Vakıf Emeklilik’te Rotayı Müşteriler Belirliyor” konseptiyle yapılan etkinliklerde, Vakıf Emeklilik üst yönetim ekibi ile Pazarlama departman çalışanları; BES, hayat ve ferdi kaza sigortası sahibi müşterileri ile bir araya geldi.
Konseyde, müşterilerin deneyimleri ve beklentileri konuşularak, gerek BES gerekse hayat ve ferdi kaza sigortalarına ilişkin sorular, Vakıf Emeklilik yöneticileri tarafından yanıtlandı. Ayrıca müşteriler, Vakıf Emeklilik’in kaliteli ve yenilikçi hizmetleri ile Yaşam Kulüpleri hakkında bilgilendirildi.
Vakıf Emeklilik, yıl içerisinde sürekli yinelenen “Müşteri Konseyi” etkinlikleri ile bir yandan müşteri memnuniyetini yükseltirken diğer yandan da daha iyi hizmetler sunabilmek yönündeki çalışmalarına ışık tutuyor. Vakıf Emeklilik, bundan sonra da ürün ve hizmetlerini müşterilerinden gelen talep ve ihtiyaçlar doğrultusunda şekillendirmeye devam edecek.