23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Vakıf Emeklilik müşterisini WhatsApp’tan yanıtlayacak

Vakıf Emeklilik, internet ve mobil şubesinin ardından müşterilerine sektörde bir ilk olarak olan WhatsApp uygulaması üzerinden hizmet verecek.

VE 173 VE Whatsapp Müşteri Hizmetleri A4-5Vakıf Emeklilik, internet ve mobil şubesinin ardından şimdi de WhatsApp şubesini hizmete açtı. Şirket, sektörde ilk olan bu çalışmayla müşteri hizmetlerinde yeni bir dönem başlattı.

Müşteriler ürün ve hizmetlerle ilgili tüm soruların cevaplarını artık WhatsApp şube üzerinden hızlıca öğrenebiliyor. İki farklı müşteri hizmetleri numarası (0 549 802 47 79 – 0 549 802 47 75) üzerinden müşteri temsilcisi ile anında iletişime geçilebiliyor.

Vakıf Emeklilik müşterileri bu servis üzerinden; bireysel emeklilik, ferdi kaza sigortası, hayat sigortası, internet ve mobil şube işlemleri, otomatik katılım, yaşam kulüpleri ve diğer birçok hizmet hakkında kolaylıkla bilgi alabilecek.

Vakıf Emeklilik’in son şubesi olan WhatsApp şube; hafta içi 09.00 – 17.00 saatleri arasında hizmet veriyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER