bisigortaci.com, nisan ayı boyunca test ettiği yeni sistemini devreye soktu. Yüzde 100 maliyet avantajı sağlayan iki planlı yeni sistemde acenteler kendilerine uygun müşterileri seçiyor.
Sigortacılar ve sigortalılar için sigorta pazar yeri olmayı hedefleyen bisigortaci.com, genel işleyişini yeniledi. Türkiye’de acenteler ile müşterileri ortak bir platformda buluşturan ilk proje olan bisigortaci.com, Nisan ayı itibarıyla pilot çalışmalar sonucunda aldığı olumlu geri dönüşlerle sistemi tamamıyla teklif oluşturma ve karşılaştırma sitesine çeviriyor.
Sisteme dahil olan sigortacılara iki alternatif sunuluyor
bisigortaci.com, sigorta acentelerinin yeni müşteri kazanım maliyetlerini minimuma indiriyor. Daha çok trafik dışı branşına yoğunlaşan bisigortaci.com, bu anlamda acentelere birçok avantaj sağlıyor. Eski sistemde sadece yıllık üyelik ücret ödeyerek sisteme dahil olan sigortacılara şimdi iki alternatif sunuluyor.
Birinci planda yine üyelik ücreti ödeyerek bisigortaci.com’da acentelere özel bir profil sayfası oluşturabiliyorlar. Acenteler, müşteriler ile anlık olarak mesajlaşıp görüşebiliyorlar. Müşteriler profil sayfalarını ziyaret ederek istediği sigortacılardan teklif alabiliyor. Oluşan tekliflerden herhangi bir komisyon ya da ücret alınmıyor.
İkinci planda ise sigortacılar herhangi bir yıllık üyelik ücreti ödemiyorlar, sadece bisigortaci.com’a sigorta talebinde bulunan müşterilere teklif verebilmeleri için hesaplarında bir miktar kontörü olmaları gerekiyor. Örneğin; İstanbul Şişli’den sağlık sigortası teklifi isteyen bir müşteri bisigortaci.com ekranına düştüğünde o müşteri talebi için bir kalite puanı belirleniyor. Ardından, isteyen sigorta acentesi o müşteri bilgilerine ulaşarak teklif verebiliyor, müşteriyi anlık olarak arayabiliyor. Böylelikle sigortacılar kendilerine uygun müşterileri seçiyor.
bisigortaci.com yeni sistem ile eski sisteme nazaran günlük teklif oranları yüzde 300 oranında artırarak sigorta acentelerine daha fazla müşteri göndermeye başladı. Sistemde, nisan ayı pilot uygulamasında gelen müşteri taleplerinin yüzde 19’u satışa dönüştü.