Unico Sigorta’nın 18 Şubat’tan itibaren yayınlanan yeni reklam filmi ile ‘İyi sürücüye indirimli kasko’ mottosundan hareket ederek fiyatlama stratejisinin de buna gore belirlendiğine dikkat çekiliyor.
Unico Sigorta’nın yeni reklam kampanyasının filmi 18 Şubat’tan itibaren yayınlanmaya başladı. Filmde “İyi sürücüye indirimli kasko” mottosu ile aracına gözü gibi bakan ancak kaskosuna hala çok yüksek paralar ödeyen bir araç sahibinin yaşadıkları mizahi bir dil kullanılarak ele alındı. Reklam filmi televizyon, radyo, açık hava ve digital mecralarda 1 ayı aşkın süre yayında olacak.
Yeni reklam kampanyası için Unico Sigorta CEO’su Cenk Tabakoğlu: “İyi sürücüye indirimli kasko mottosuyla amacımız, aracına özen gösteren, koruyan, tabiri caizse aracına gözü gibi bakan ve hasar yapmamış tüketicilere indirimli kasko ürünü sunmak. Şimdiye kadar sık sık “Kaskomu hiç kullanmıyorum, neden bu kadar para ödüyorum” sorularıyla karşılaşıyorduk. Yaptığımız araştırmalar da müşterilerin bu hassasiyetini destekliyor. Aracını hasarsız kullanmış olan müşterilerimizin daha iyi fiyat alması gerektiği düşüncesinden hareketle bir reklam kampanyasına başladık. Fiyatlama stratejimiz de bunu destekler nitelikte. Böylece kaskosunu yaptıran ve hasar yapmayan sigortalılar yüzde 70’lere varan hasarsızlık indirimlerinden faydalanabiliyorlar” dedi.
https://youtu.be/0MFj3xbK7aU