34. yılını kutlayan Unico Sigorta, hem iş ortaklarını hem de sigortalılarını mutlu edecek yeni projelere imza atacağını açıkladı. Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, “Hem ürün içeriklerimizle, hem de iki yeni gezi kampanyamızla iş ortaklarımızın yüzünü güldüreceğiz” dedi.
Unico Sigorta, 34. yılını iddialı projelerle kutlayacak. İş ortaklarını sevindirecek ve sektörde bir ilk olacak projeler üzerinde çalıştıklarını açıklayan Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, “Hem ürün içeriklerimizle, hem de iki yeni gezi kampanyamızla iş ortaklarımızın yüzünü güldüreceğiz. UniKonut ve UniKasko ürünlerinin içeriğini de yeniledik. Daha kapsamlı teminatlarla sigortalılarımızı, verdiğimiz yüksek komisyon oranlarıyla da acentelerimizi mutlu etmeyi hedefliyoruz” dedi. Acentelere yönelik farklı bir eğitim sisteminden de bahseden Güzeler, “Acentelerimizin işin uzmanlarına bire bir soru sorduğu ve net yanıt aldığı yeni bir sistem üzerinde çalışıyoruz. Bizim için önemli projelerden biri de bu. Unico – Akademi adı altında tüm sorularına nokta atışı yanıtlar bulmalarını istiyoruz” açıklamasını yaptı.
Acentelerimizle mutluyuz
“Büyük kurumların en önemli mirası, köklü geçmişidir. Biz de çok köklü bir sigortacılık geçmişine sahibiz. 34 yıllık birikimimizi gençlerle paylaşıyor, onların dinamik yapısıyla birleştiriyoruz. Hem çalışanlarımızla, hem iş ortaklarımızla evrensel değerler ışığında ve tamamen profesyonel ekibin aldığı kararlarla süreçleri yürütüyoruz” diyen Güzeler, Unico Sigorta Genel Müdür Yardımcıları Emine Talay Turan ve Murat Tuvay’ın da katılımı ile düzenlenen toplantıda gazetecilerin sorularını yanıtladı. Unico Sigorta olarak yakın zamanda doğrudan satış yapmak gibi bir düşünceleri olmadığını belirten Güzeler, “Var olan acentelerimizle mutluyuz. Tüm satış süreçlerimizi onlarla sürdürecek, şirket olarak doğrudan satışa kısa vadede yönelmeyeceğiz. Acente sayımızda da ciddi bir artış yapmayı düşünmüyoruz” dedi.
Poliçe değil çözüm satışına odaklandık
Genel Müdür Güzeler, “Unico Sigorta olarak; müşteri ihtiyacı, kullanıcı deneyimi tasarımı olgularını iş modelimizin merkezine koyarak poliçe satışına değil, çözüm satışına odaklandık. Biz her zaman sorunu net bir şekilde çözmeye odaklanıyoruz. Satış rakamlarından daha önemli olan şey bizim için bu. Yapmak istediğimiz şey, sigortalının veya acentelerimizin sorunları söz konusu olduğunda çözümün yanından geçip, kısmen çözmek ve satışa devam etmek değil. Gerçekten o sorunu ortadan kaldırmak. Bunun kolay veya risksiz bir hedef olmadığını biliyoruz. Çalışmalarımızı bu doğrultuda yapıyoruz” dedi. Her dört ayda bir yeni proje açıklayacaklarını anlatan Güzeler “Bu projeler sektörde ‘ilk’ olacak. Hem iş ortaklarımızı hem de sektörü heyecanlandıracak çalışmalar üzerinde, güçlü bir ekiple çalışıyoruz” dedi.