RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, geçtiğimiz yıl yaşanan dolu felaketinin kendileri ve sektör için bir sınav olduğunu belirterek, “Bu sınavdan başarı ile çıktık. Şimdi eksiklerimizi gördük. Bunları tamamlamak için çalışıyoruz” dedi.
RS Servis çalışanları ve bayileri RS Servis’in 10’uncu bayi toplantısında bir araya geldi. Sigorta sektörünün önde gelenlerinin de katıldığı toplantıda sigorta sektörünün sorunları ele alındı. Bayi toplantısında konuşan RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, özellikle geçtiğimiz yıl yaşanan dolu felaketinin sektör için bir sınav olduğunu belirterek, “RS Servis olarak çalışanlarımızla bu işin altından alnımızın akıyla çıktık. Dolu hasarı bizim için bir sınavdı. Eksiklerimizi yazılım tarafında hissettik. Yazılım konusunda çalışmalarımızı yoğun şekilde sürdürüyoruz. Tüm Türkiye’ye teknisyenler yetiştireceğiz” diye konuştu.
SED Başkanı Ahmet Nedim Erdem de konuşmasında, araç kaskolarında küçük hasarlar için ekspertiz sürelerinin uzunluğunun sigortalı için en büyük sorunlardan biri olduğuna işaret etti. Servislerin kategorize edilmesi gerektiğini vurgulayan Erdem, “Avrupa sigortacılığı bu sorunu çözdü. Hizmette bir standart olmalı. Hasar hesaplaması dijital sürece geçmeli” yorumunu yaptı.