14 Mayıs 2024, Salı
spot_img

UMEM kursiyerleri Axa Sigorta'yı ziyaret etti

UMEM toplantı 1UMEM Acente Teknik Personel Kursiyerleri, Axa Sigorta Orta Anadolu Bölge Müdürlüğü’nü ziyaret ederek, bölge müdürlükleri ile olan irtibatın nasıl işlendiğini yerinde gördü.

Ankara Ticaret Odası (ATO) Sigortacılık Hizmetleri Meslek Komitesi’nin girişimleri ile başlatılan UMEM Acente Teknik Personel Kursiyerleri, Axa Sigorta Orta Anadolu Bölge Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Kursiyerleri, Bölge Müdürü Müjdat İlhaner karşıladı.

Toplantı salonuna alınan kursiyerlere hitap eden ATO Sigortacılık Hizmetleri Meslek Komitesi Başkanı Kemal Gazioğlu, “Sizlere sadece nazari bilgiler değil tatbiki eğitimlerin de verilmesi için çalışıyoruz. Bu çerçevede daha önce de sektör ziyaretlerimiz oldu. Bugün de sektörün büyük şirketi Axa Sigorta’nın Bölge Müdürlüğü’nü ziyaret ediyoruz. Burada şirketin çalışmalarını tatbiki olarak servislerde göreceğiz, sizler acentelerimizin yanında işe başladığınızda bölge müdürlükleri ile olan irtibatın nasıl yaşandığını burada göreceksiniz” dedi.

Axa Sigorta Bölge Müdürü Müjdat İlhaner ise Axa Sigorta ve sektör ile ilgili bilgiler verdi. Axa Sigorta’nın teknolojik gelişmelerini ve acenteler ile iletişimlerini anlatan İlhaner, “Axa Sigorta, müşterisini ve acentesini en iyi tanıyan sigorta şirketidir, sizleri burada görmekten çok mutluyum” şeklinde konuştu. İlhaner, kursiyerlere bölge müdürlüğündeki departman sorumlularının çalışmaları hakkında da bilgiler verdi.

 Hasar işlemlerindeki işleyişi yerinde gördüler

Hasar Müdürü Nuray Cihangiroğlu da hasarın gerçekleşmesi ile beraber yapılan iş ve işlemleri anlatarak sektörde kaza branşında en kısa hasar ödeme süresinin Axa Sigorta’da olduğunu söyledi. Teknik Müdür Levent Barlak, Bölge Müdürlüğü’ndeki poliçe tanzimi ile ilgili işleyiş prosedürleri hakkında bilgiler verdi. Muhasebe Müdürü Tamer Taşçıoğlu, tahsilât ile ilgili bilgiler verdi ve kredi kartı ödemleri ile acente teminatları hakkında bilgiler sundu.

UMEM toplantı 3Satış Müdür Yardımcısı Ebru Çağlar, “Axa Sigorta teknolojiyi en çok kullanan şirkettir. Acentelerimiz cep telefonlarından tüm üretim, hasar, yenileme işlemleri görebiliyorlar, sosyal medya ve reklam uygulamalarımız devam ediyor. Sektörde müşteri memnuniyet ödüllerimiz, acente memnuniyet ödüllerimiz, çalışan memnuniyet ödüllerimiz bizi çok mutlu ediyor” dedi.

Toplantının sonunda kursiyerlerin sorularının cevaplanması ile öğle yemeğine geçildi. Öğleden sonraki bölümde kursiyerler, dört gruba ayrılarak bölgedeki servisleri dolaşıp uygulamalı bilgiler aldı, sorular sorarak yetkililerden cevap aldılar. Kursiyerlerin eğitim çalışmasına Komite üyeleri Ferhat Kılıç, Muslahattin Köksal, SADER Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Yükseltürk ile beraber kurs öğretmenleri de katıldılar.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER