2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

‘Ülkemizin sınırları olmayan brokeri olmak istiyoruz’

Sigortayeri olarak vizyonlarının, Türkiye’nin yeniyi yaratan, sınırları olmayan sigorta brokeri olmak olduğunu vurgulayan Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “2023’te yeni dijital müşteri kazanımını 1 milyona ulaştırmayı hedefliyoruz” diyor.

SİGORTAMEDYA / ALP SÜER

Başta tamamlayıcı sağlık sigortası (TSS) olmak üzere sigorta ürünlerine ilginin arttığını pandemi döneminde, dağıtım kanalı olarak online satış kanalları ön plana çıkarken, tüketicilerin mobil cihazlar ya da internet vasıtasıyla satın aldıkları sigorta ürün sayısında da artış gözlendi. Türkiye sigorta sektöründe online ya da dijital satış kanalları deyince ilk akla gelen şirketler arasında yer alan Sigortayeri de son yıllarda hızlı bir gelişim içinde. 2022 yılında, 25 çözüm ortağı ile önemli projelere imza atan şirket, yenilikçi sigorta ürünleri ile bireysel poliçe sayısını da yüzde 100 artırdı.  Geçen ay, Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan ile bir röportaj yaptık. Sigortayeri’nin, önümüzdeki dönemdeki hedefleri hakkında sorularımızı yanıtlayan Gülcan,  “Vizyonumuz Türkiye’nin yeniyi yaratan, sınırları olmayan sigorta brokeri olmak” diyor. Gülcan,  2023’te yeni dijital müşteri kazanımını 1 milyona ulaştırmayı hedeflediklerini söylüyor.

Güvenilir bir danışmanız

Sigortayeri’nin, Türkiye’nin en kapsamlı finansal teknolojiler ekosistemi Aktif Bank’ın iştiraki olarak faaliyet gösterdiğini hatırlatan Gülcan, bu ekosistemin ‘insurtech’ markası olarak 2022’de birtakım yeniliklere imza attıklarını ve çok önemli teknolojik yatırımlar yaptıklarını vurguluyor. 2022’de şirketi, belirsizliklerin olduğu bir dünyada finansal ihtiyaçları konusunda sigortalının yanında duran, ‘güvenilir bir danışman’ olarak konumlandırdıklarını ifade eden Gülcan, “Temel misyonumuz, müşteriler, çalışanlar ve içinde bulunduğumuz çevre için değer yaratan, değişime öncülük eden bir sigorta aracısı olmak. Yeni marka önermemizi de bu misyon üzerine inşa ederek ezber bozan, geleceği planlayan, bu hedefe ulaşmak için her gün daha çok çalışan bir kurum olma hedefimizi söylemimize taşıdık”  diyor.

API sigortacılığına hazırız

Türkiye’nin lider insurtech şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerlediklerini belirten Gülcan, “Farklı ve inovatif olma cesaretini gösteriyoruz. Bu kararlılık, ülkemizin tek proje sigortacısı olarak konumlanmamızı sağlıyor ve proje sayımız da her geçen gün artıyor. API sigortacılığı alanında da teknolojik altyapımız hazır, artık bunu iş ortaklarımıza sunabilir hale geldik” diyor.

2023’te yaratıcı ürünler tasarlayacağız

Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, Sigortayeri’nin 2023 yılı hedefleri hakkında da şu bilgileri veriyor: “2023’teki en önemli hedefimiz, sigortanın tabana yayılmasını sağlarken, yaratıcı ürünler tasarlayarak ilk defa sigorta sahibi olacak kişileri de sisteme katmak ve pazarın büyümesine katkı sunmak. 2023 yılında ayrıca iş ortağı sayımızı 100’ün üzerine çıkarmayı hedefliyoruz.  Diğer yandan hem dijital hem de fiziksel olarak müşterilerimize ihtiyaç anında hızlı bir şekilde zorunlu deprem sigortası satın alma imkânı sunan ‘Daskmatik’ projemizdeki yaygınlaşmamızı da sürdüreceğiz. Dijital ve fiziksel kanallardaki penetrasyonumuzu artırarak müşterilerimizin zorunlu deprem sigortasına erişimlerini kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER