21 Mart 2025, Cuma
spot_img

Türkiye Sigorta’dan dijitalleşmede yeni adım: “Bilge’ye Sor” 

Dijital asistanı “Bilge’ye Sor”u web sitesi, mobil uygulama ve Pusula Plus uygulamasında hizmete sunan Türkiye Sigorta, yapay zeka destekli bu dijital asistan ile sigorta sektöründe verimliliği artırarak müşterilere anında ve kesintisiz bilgi sağlamayı hedefliyor.

Türkiye Sigorta, mevcut ve potansiyel müşterilerine, acentelerine ve saha satış ekiplerine en yüksek kaliteyi sunmayı hedefleyerek, dijital asistanı Bilge’ye Sor’u web sitesi, mobil uygulama ve Pusula Plus uygulamasında erişime sundu. Geliştirdiği üretken yapay zekâ tabanlı dijital asistan ile, müşterilerine ve satış kanallarına anında bilgi sağlama amacı güden Türkiye Sigorta, dijitalleşme yolunda adımlarını hızlandırarak hizmet deneyimini daha da zenginleştiriyor. 

Sigortacılık sektöründe otonomi ve verimlilik odaklı bir yaklaşım benimseyen ve yapay zekâ destekli chatbot’u “Bilge”yi geliştirip güçlendirerek web sitesi, mobil uygulama ve Pusula Plus uygulamasında tüm kullanıcılarının erişimine sunan şirket, bu sayede hasar takibinden provizyon durumlarına, sigortacılık ile ilgili sorulardan mevzuatla ilgili pratik bilgilere kadar herkese, kesintisiz ve hızlı bir şekilde hizmet verebiliyor.

“Bilge’ye Sor”da, müşteriler ilettikleri sorulara Bilge’nin doğal dil işleme yeteneği ile karşılıklı sohbet ortamında yanıtlarını alabiliyor. 

“Bilge” hayatı kolaylaştırıyor

Dijital Asistan Bilge hakkında konuşan Türkiye Sigorta Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Çiğdem Kılıç, “7/24 hizmet veren ve müşteriyi anlayan dijital asistanımız Bilge, müşterilerimize çağrı merkezini aramalarına gerek kalmadan emeklilik birikim detaylarını  sorgulamadan BES fon dağılımlarını sorgulamaya, maksimum devlet katkısı için ne kadar ödeme yapması gerektiğinden lehtar görüntülemeye, dövize endeksli prim iadeli hayat poliçeleri ile ilgili tüm bilgileri anında görüntüleyerek makbuzlarını alabilmeye, poliçe detay sorgulamasından anlaşmalı servis bilgisine, sağlık provizyon sorgulamasından sağlık eksik evraklarını yüklemeye, konut hasar girişinden konut ve kasko hasar sorgulamaya, hasar dosyalarında IBAN bilgisi sorgulamaya kadar birçok adımı daha hızlı ve doğru yanıtlarla sunarak yenilikçi özelliğiyle sade ve zahmetsiz bir şekilde hayatı kolaylaştırıyor ve çözümleri erişilebilir kılıyor” dedi. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER