Türk P&I Sigorta, Türk Loydu Vakfı’na belgelendirilmek üzere başvuruda bulundu ve ISO9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesi almaya hak kazandı.
Türk P&I Sigorta, ISO9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi kurma çalışmalarını; tüm birimlerinde belli bir düzeye getirdikten sonra Türk Loydu Vakfı’na belgelendirilmek üzere başvuruda bulundu. Belgelendirme denetimini başarıyla tamamlayan şirket, belge almaya hak kazandı.
ISO9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi’yle ilgili yapılan bilgilendirmede şöyle denildi: “Türk P&I Sigorta sürdürülebilir gelişme felsefesine her zaman bağlı kalarak, her iş sürecini sürekli olarak geliştirerek; faaliyet gösterdiği sigortacılık sektörünün de gelişimine katkı sağlamaya devam edecektir.”
“Türk P&I Sigorta yetkilileri kendileri için en önemli kaynağın, özveri ile çalışan personeli olduğunu; personelinin sağlığı ve güvenliği ile ilgili kontrol ve tedbirleri ön planda tutarak; tüm süreçleri ve yatırımlarını bu prensibe göre şekillendirme konusunda her türlü hassasiyeti göstermeye devam edeceklerini belirtti.”
“Ulusal ve uluslararası standartları ve yasal mevzuatı sürekli olarak tarayarak; kurdukları öz değerlendirme sistemi ile çalışmaya devam edecek olan Türk P&I Sigorta; sürekli gelişim felsefesini “ISO Yönetim Standartları” kurallarına entegre ederek çalışmalarını sürdürecektir.”
Kalite ekip işidir
“Türk P&I Sigorta, tüm iş süreçlerini, müşteri memnuniyetini göz önünde bulundurarak sürekli iyileştirecek; sektörün beklentilerini de sürekli analiz ederek yenilikçi ürünler ve hizmetler sunmaya devam edecektir. Bunun yanı sıra beraber çalıştığı tedarikçilerini; ‘kalite ekip işidir’ felsefesine göre ekibinin bir üyesi kabul ederek: onların da standartlarının artmasına katkıda bulunmak için kalite yönetim sistemlerine entegre edecektir.”