23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Türk Nippon Sigorta hedeflerinin üzerinde büyüdü

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, 2017’de hedeflerini aşarak yüzde 57 oranında büyüdüklerini belirtti. Geçen yıl özellikle bireysel ve orta ölçekli işletmelerin sigorta ürünleri ile sağlık sigortalarına ağırlık verdiklerini kaydeden Pamukçu, yeni yılda da bu alanda aktif bir oyuncu olacaklarını ifade etti.

HAYATIMIZ SİGORTALI

62-NIPPON.QXD:Layout 1

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, 2017’yi değerlendirdi ve 2018 öngörülerini paylaştı. Genel olarak bakıldığında, sigortacılığın birçok sektörden bire bir etkilenen bir sektör olduğunu kaydeden Pamukçu, “Örnek vermek gerekirse; otomotiv, inşaat gibi sektörlerdeki büyüme, sigortacılığı da olumlu etkilemekte, bu nedenle de birçok sektörün dinamikleri sigortacılar tarafından yakından izlenmektedir. Yeni yıla yönelik global beklentilere baktığımızda birçok farklı görüş mevcuttur. Fakat birçok kişinin yakından takip ettiği dünyaca ünlü The Economist dergisinin tahminlerinin önemli bir gösterge olabileceğini düşünüyorum. The Economist’e göre 2018’de savunma, bilgi teknolojileri ve turizm; ekonomik canlılığın en yüksek olacağı sektörler arasında gösterilmektedir” dedi.

‘Hedeflerimizi aştık’

Türk Nippon Sigorta olarak 2017’yi hedeflerinin üzerinde tamamladıklarından bahseden Pamukçu, “Şirket olarak 2017’nin sonunda, 2016’nın aynı dönemine kıyasla yüzde 57 oranında bir büyüme kaydettik. 2018’de de yüksek hedeflerle ve çalışma temposuyla yine hedeflerimizin üzerinde bir performans sergileyeceğimize olan inancım tam. Sağlık branşında, özellikle tamamlayıcı sağlık ürünlerimiz sigortalılar tarafında yoğun talep görüyor. Oto dışı tüm branşlarda öne çıkan bir şirket olarak büyümede istikrara verdiğimiz önem doğrultusunda, 2018 yılında da aynı stratejiyle yolumuza devam edeceğiz” diye konuştu.

‘Önceliğimiz kobi ve sağlık sigortaları’

Türk Nippon Sigorta olarak, 2017 yılında özellikle bireysel ve orta ölçekli işletmelerin sigorta ürünleri ile sağlık sigortalarına ağırlık verdiklerini, 2018 yılında da aynı alanlarda aktif bir oyuncu olmaya ve bu ürünlerin satışına ağırlık vermeye devam edeceklerini dile getiren Pamukçu, “2018 yılında çapraz satış imkanlarını daha da artırarak sigortalı beklentilerine çözüm getirmeyi ve aynı zamanda üretimde branş dengesini sağlamayı hedeflemekteyiz. Mevcut portföy dengemizi koruyarak, verimlilik ve müşteri odaklılık esaslı yaklaşımımızla kârlı ve sürdürülebilir bir büyüme gerçekleştirmeyi hedeflemekteyiz. Şirket olarak önceki yıllarda olduğu gibi, 2018 yılında da ürün çeşitliliğimizle hem sigortalı hem de acentelerimiz arasındaki farklılığımızı ortaya koymaya devam edeceğiz” dedi.

‘Mobil teknolojiler sektörü dönüştürüyor’

Sektörün yeni teknolojilere uyumunu da değerlendiren Pamukçu, “Yeni teknolojiler, değişen müşteri davranışları, yeni dağıtım modelleri ve gittikçe zorlaşan yerel, bölgesel ve küresel regülasyonlar sigorta sektörünü, diğer tüm sektörler gibi değişime zorluyor. Bunun için de dijital kanalların ve dijital yol haritasının doğru stratejilerle belirlenmesi ve ana kurallar çerçevesinde ilerlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Belirlenen yeni kanallar ile entegre olabilen bir altyapı kullanmak sektör açısından kaçınılmaz bir gerçek haline geliyor. Artan akıllı telefon ve tablet kullanımı oranları mevcut platformların mobilden kullanımını zorunlu hale getiriyor. Mobil teknolojiler hayatımıza girdikçe, iş akışları buna bağlı olarak değişiyor” diye konuştu.

‘Kişisel verilerin korunmasını önemsiyoruz’

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında değerlendirmelerde bulunan Pamukçu, şunları söyledi: “Kanun, kişisel verilerin işlenmesine ilişkin ayrıntılı ilk yasal düzenleme olduğundan ve çok sayıda yenilik gerektiren hüküm içerdiğinden, bir uyum süreci de öngörülüyor. Sektördeki birçok şirketin gerek web sitelerinde, gerek call center ve müşteri hizmetleri tarafında, KVKK ile ilgili tüm sebep-sonuç ilişkileri gözden geçirilerek gerekli uyarı metinlerinin ve bilgilendirme anonslarının entegrasyonu sağlanıyor. Biz de Türk Nippon Sigorta olarak, toplanan kişisel verilerin korunması, yetkisiz kişilerin eline geçmemesi ve müşterilerimizin mağdur olmaması için gerekli teknik bütün tedbirleri alıyoruz. Bu konuda çok hassasız.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER