Yaşamda birçok belirsizliğe karşı, sigortanın önceliklerimiz arasında olması gerektiğini belirten Ergo Türkiye İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe, “Risk gerçekleştiğinde ‘keşke’ ile başlayan cümleler sigorta yaptırmayan kişilerce kurulur, fakat çok geç kalınmıştır” dedi.
HAYATIMIZ SİGORTALI
Hayat karşımıza hiç beklenmedik anlarda, beklenmedik sürprizler çıkartabiliyor. Sürpriz kelimesi, kulağa ne kadar hoş gelse de bazen bu kelime, ne yazık ki oldukça olumsuz da olabiliyor. Sevdiğimiz eşyalar, kritik değere sahip iş yerlerimiz veya bizler için çok önemli olan sağlığımızı bir anda kaybedebiliyoruz. Bu gibi durumlarda ‘keşke’ demememiz için Ergo Türkiye İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe uyarıyor: “Sigorta öncelikleriniz arasında olsun.”
Sigorta yaptırmanın önemine dikkat çeken Türe, yaşamın birçok belirsizliklerle dolu olduğunu ve bu belirsizliklere karşı hazırlıklı olabilmek adına sigortanın önceliklerimiz arasında olması gerektiğini belirtti. Sigorta yaptıran ile yaptırmayan arasındaki en büyük farkın pişmanlık olduğunu ifade eden Türe, “Risk gerçekleştiğinde ‘keşke’ ile başlayan cümleler sigortaya inanmadığını söyleyen ya da sigorta yaptırmayan kişilerce kurulur fakat çok geç kalınmıştır, telafisi ise maalesef yoktur” diye konuştu.
Çağa ayak uyduramayan beklentileri karşılayamaz
Ergo Türkiye’nin ürünleri hakkında bilgilendirmelerde bulunan Türe, her yeni bir ürünü piyasaya çıkarmadan önce tüketicilerin ihtiyaçlarını doğru yönde belirlemeye gayret ettiklerini belirtti. Sadece rekabette kendilerine avantaj sağlayacak ürünleri değil, müşterilerinin ihtiyaçlarına cevap verebilecek, işlerini ve yaşamlarını kolaylaştıracak, inovatif ürünler geliştirmeyi hedeflediklerini belirten Türe’nin verdiği bilgilere göre, yeni ürünlerden ‘Kolay Eşya Sigortası’, yaşanabilecek doğal afetler, yangın, su basması ve günlük hayatta karşılaşılabilecek çeşitli risklere karşı ev sahibi ya da kiracı olmaları fark etmeksizin, sigortalıların evlerindeki eşyalarını güvence altına alıyor. Türe, Ergo Türkiye’nin, ‘Güneş Enerji Santrali’ ürünü hakkında da şu bilgileri verdi: “Güneş Enerji Santrallerinin piyasada standart olarak sağlanan yangın, yangına bağlı kar kaybı, makine kırılması, makine kırılmasına bağlı kar kaybı ve sorumluluk teminatlarının yanı sıra; performans kaybı bedelini piyasadaki örneklerinden daha yüksek limitler çerçevesinde teminat altına alıyoruz.”
‘Her yıl, 20 bin’den fazla acentemizi ziyaret ediyoruz’
[quote font=”georgia” font_size=”14″ color=”#3d2a30″]Acenteleri ile ilişkileri hakkında bilgiler sunan Türe, her yıl tüm saha satış ekiplerinin acentelerini 20 bin’den fazla ziyaret ettiklerini belirterek, “Bölge müdürlüklerimize yaptığım ziyaretler ile ben de yılda ortalama 200’den fazla acentemizi ziyaret ediyorum. Acentelerimizin ofis ortamı, çalışma koşulları, ofisteki diğer personel ile tanışma ve onları da dinliyor olmak hem bizlerin bakış açısını değiştiriyor hem de geri bildirimler ile çok büyük katkılar elde ediyoruz” dedi.[/quote]
Teknolojinin ve dijital alandaki gelişmelerin hayatımızın önemli bir parçası haline geldiğini ifade eden Türe, “Sektörümüz de kaçınılmaz olarak bu değişim ve gelişimden etkileniyor. Trendleri takip edebilmek ve sektörde rekabet gücünü korumak isteyen her sigorta şirketi gibi biz de Ergo Türkiye olarak çağa ayak uydurmamız gerektiği bilinciyle hareket ediyor ve teknolojiden olabildiğince faydalanıyoruz. Aksi takdirde zamanın gerisinde kalır ve müşterilerimizin beklentilerini yeterince karşılayamayız” şeklinde konuştu.
Ergo Türkiye olarak müşterilerine kesintisiz hizmet verebilmek ve acentelerinin hayatını kolaylaştırmak adına birçok farklı projeyle dijitalleşmeye yatırım yaptıklarını belirten Türe, “İçinde bulunduğumuz teknoloji çağına uygun iş modelleri geliştirmeye çalışıyoruz. Adına ne derseniz deyin buradaki nihai amaç; acente ve müşterilerimizin beklentilerine, maksimum hız ve kişiselleştirilmiş imkanlarla cevap verebilmektir” dedi.
Ergo Türkiye, dijital alanda da iddialı!
Uygulamaya koydukları dijital hizmetler hakkında da konuşan Türe, şunları söyledi: “İnternet sitemizi yeniledik; artık müşterilerimiz, yenilenen web sitemizde sadece kimlik numaraları ve plaka bilgisi ile ‘Kasko Teklifi’ alabiliyorlar ve isterlerse acentelerimiz kanalıyla poliçeye dönüştürüyorlar. Acentelerimizin edindikleri müşteri yönetim tecrübesini daha etkin kullanabilmeleri için gerçekleştirdiğimiz CRM ve analitik pazarlama yatırımlarımız da üzerinde hassasiyetle durduğumuz konular arasında yer alıyor. iMonitor adlı dijital platformumuz üzerinden acentelerimize raporlama çözümleri sunuyor, kampanyaların anlık takip olanağını sağlıyoruz. Böylece acentelerimiz finansal sonuçlarını birlikte takip ederek hem onların kazançlarını artırıyor hem de onlar için katma değer yaratıyoruz.” InSyst adlı dijital sigortacılık çözümü hakkında da konuşan Türe, “Kullanıcı deneyimleri ve yeni teknolojiler ışığında, bilgi sistemleri alt yapısı olarak yeniden tasarladık. Bu yatırımlarımızla, tüm dağıtım kanallarımızın memnuniyetini artırmayı ve daha verimli hale gelmeyi hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Ergo Türkiye’nin, tüketicilerin hasar durumunda yanında olduklarını belirten Türe, “Tüketiciler öncelikle müşteri iletişim merkezlerine ya da acentelerimize başvurup; poliçe bilgisi hasar tarihi nedeni gibi bazı pratik bilgileri telefonda ileterek hasar dosyalarının açılmasını gerçekleştirebilirler. Biz Ergo olarak bu bilgiler ışığında gerektiğinde bir eksper yönlendirmesi de yaparak konuyu kısa sürede değerlendiriyor ve başvuru sonucunu poliçe sahibi müşterimize SMS aracılığı ile bildiriyoruz” dedi.
Üç ayda bir anketle müşteri memnuniyeti ölçülüyor
[quote font=”georgia” font_size=”14″ color=”#3d2a30″]Müşteri memnuniyetini sağlama konusunda yaptıkları çalışmalar hakkında konuşan Türe, sundukları hizmetlerin müşterilerinin ihtiyaçlarına ne derece cevap verdiğini ölçmek adına üç ayda bir müşteri memnuniyeti anketleri düzenlediklerini belirtti. Yapılan anketler ile tüketicilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini gözlemlediklerini ifade eden Türe, “Belirtmek isterim ki memnuniyet skorumuzun, diğer sigorta şirketlerinin çok üzerinde olduğunu görüyoruz” dedi.[/quote]
‘Asistans hizmetlerimizle sigortalılarımızın yanındayız’
Şirket olarak, ürünlerine ek olarak sağladıkları asistans hizmetleri ile her daim sigortalılarının yanlarında olduklarını ifade eden Türe, “Kaskodan yat sigortasına, sağlıktan konut sigortasına kadar birçok ürünümüzün yanında, hayatı kolaylaştıracak, zamandan tasarruf edecek asistans hizmetleri sunuyor, müşterilerimize geniş kapsamlı bir sigorta deneyimi vaat ediyoruz. Örnek vermek gerekirse ‘Ergo Kolay Eşya Sigortası’nda, MiniMontaj asistans hizmetleri ile sigortalılarımızın beyaz eşya, kapı, pencere, avize ve elektrik tesisat aksesuarları dahil olmak üzere 10 parçaya kadar olan montaj ihtiyaçlarını ücretsiz olarak karşılıyoruz” dedi.
Kapsamlı kasko sigortası
Ergo Sigorta’nın, ‘Yüzde 100 Sağlık Sigortası’ adlı Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ve ‘Başka Kasko Sigortası’ ürünü hakkında bilgiler veren Türe, şunları söyledi: “7/24 tıbbi danışma hattı, acil kara ambulansı, sağlıklı beslenme, acil ilaç gönderimi ve acil mesajların iletilmesi gibi birçok hizmeti ücretsiz olarak veriyoruz. ‘Başka Kasko Sigortası’ ürünümüz ile ise çekici, kurtarma, yol yardımı, çilingir, lastik değişimi, tıbbi nakil ve ikame araç gibi farklı asistans hizmetleri sağlayarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ve sektördeki ayrıcalığımızı devam ettirmeyi hedefliyoruz.”