Türkiye’yi ilk kez 1996’da asistans hizmetleri ile tanıştıran ve sektörde birçok ilke imza atan Tur Assist, toplumda sigorta bilincinin artırılmasına katkıda bulunmak için kolları sıvadı.
1996 yılından bugüne yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına kadar farklı alanlarda Türkiye’nin 81 ilinde 7 gün 24 saat acil hizmetler sağlayan Tur Assist, sigorta sektörüne katkıda bulunmak için kolları sıvadı. Dijitalleşmeyi ürün ve hizmetlerine başarıyla entegre etmeye devam eden Tur Assist, bu kez yepyeni ürünü Dijital Reklam Assist hizmeti ile bu paketten yararlanmak isteyen tüm sigorta şirketlerine Türkiye’nin en fazla okunan beş önemli gazetesinin web sitelerinde bülten ve reklam desteği sağlayacak. Bunun için Sigortamedya ile işbirliği yapan Tur Assist; Hürriyet, Posta, Milliyet, Sabah ve Sözcü gazetelerinin web sitesinde yer almak üzere “Sigorta” sekmesi altında hazırlayacağı ve içerisinde haber ve reklamların yer alacağı içeriklerle okuyucuları sigorta konusunda bilinçlendirmeyi amaçlıyor.
Günlük tekil ziyaretçi sayısı 32 milyon, aylık 140 milyonu bulabilen okuyucu kitlesine sahip gazetelerin haber kullanım alanında basın bültenlerine ve röportajlara yer verilirken, haber içerinde video kullanımı da yapılabiliyor. Ayrıca Dijital Reklam Assist, yönlendirme linkleri ile sigorta şirketlerinin ana sayfa, ürün veya satış sayfalarına da yönlendirme imkânı sağlayarak okuyucuya erişim kolaylığı da sağlıyor.
Dijital Reklam Assist’in yayın yönetimini ise Sigortamedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar gerçekleştirecek. Aylık olarak hazırlanan ‘Hayatımız Sigortalı’ ve ‘Şemsiye’ dergileri ile sigorta sektörüne önemli katkılarda bulunan sektörün duayen ismi Can Kantar, aynı zamanda Türkiye’nin en çok okunan gazetelerinden biri olan Posta Gazetesi’nde de köşe yazarlığı ile birlikte haftalık yer alan sigorta sayfasının yönetimini de sürdürüyor.
Dijital Reklam Assist hizmet paketi ile ilgili kısa bir değerlendirmede de bulunan Tur Assist yetkilileri, “Dijital Reklam Assist ile sigorta sektörünün sesini en çok okunan Türkiye’nin en köklü gazeteleriyle duyurmanın heyecanı içerisindeyiz. Özellikle yeni teknoloji mecralarını takip eden genç nesillere de bu yolla daha anlaşılır daha basit ve daha renkli anlatımla sigorta bilincini oluşturmak amacıyla üstlendiğimiz sorumluluğun farkındayız. Gençlerin bugünkü bakış açısına göre şekillenecek olan yarının sigortacılığının doğru temeller üzerinden ilerlemesine katkıda bulunmak ve tüm okuyucu kitleye sigortayı doğru anlatmak, farkındalık yaratmak için bu yepyeni hizmetimizle toplumun sigorta sektörüne bakışını istenen düzeye çıkarmayı hedefliyoruz. Sigorta sektörüne yön vermek isteyen herkesin desteklerini bekliyoruz” dedi.
Dijital Reklam Assist sigorta sektörüne ne gibi avantajlar sağlayacak?
Türkiye’nin en fazla okunan gazetelerinin web sitelerinde haber ve banner desteğini kapsayan Dijital Reklam Assist hizmet paketi gelişen teknolojiyle birlikte değişen gazete okuma alışkanlıklarına hitap ederek yüksek erişim, reklamda verimlilik ve sigorta şirketlerine rekabette farklılaşma imkanı sunuyor. Web, mobil ve tabletlere taşınan okuma alışkanlığı ile müşteriye doğru kanallar üzerinden güvenilir, şeffaf, ölçülebilir erişim sağlıyor. Reklam verenin kullandığı içeriğin ömrü ise geleneksel basın reklamlarındaki gibi günlük değil dijital platformda süresiz yer alıyor. Paylaşım kolaylığı, link ile yönlendirme, içerikte video ya da görsel kullanım tercihi gibi yönetilebilirlik ayrıcalıkları da sunuyor. Dijital Reklam Assist, ana sayfa yönlendirmeleri ile birlikte sigorta şirketlerine geniş kitlelere ulaşma imkânı da sağlıyor.