23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Tur Assist’te ‘Best Agent’ ödülleri devam ediyor

Tur Assist, “Best Agent” ile kendi departmanında başarı gösteren müşteri temsilcilerini ödüllendirmeye devam ediyor.

Türkiye’de başta sigorta ve otomotiv olmak üzere pek çok sektördeki değerli kurumun 11 milyonu aşkın müşterisine 365 gün 24 saat hizmet sunan Tur Assist; devreye aldığı dijital performans uygulaması ile kendi departmanında başarı göstererek “Best Agent” seçilen müşteri temsilcilerini ödüllendirmeye devam ediyor.

Şişli merkez ofisinde gerçekleşen sürpriz etkinlikte aylık olarak çağrı kaliteleri ölçülen ve tüm performans kriterlerini yerine getiren en başarılı müşteri temsilcileri ödüllendirildi. Etkinlik, Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener, Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Frida Christopoulou ve operasyon departmanı yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşti. “Best Agent” seçilen müşteri temsilcileri, göstermiş oldukları başarıdan dolayı tebrik edilerek hediyeleri takdim edildi.

Müşteri temsilcilerinin de kendi performanslarını canlı olarak takip edebileceği şekilde tasarlanan “Best Agent” uygulaması, performans değerlendirme süreçlerinin daha şeffaf olması nedeniyle çalışanlar arasında büyük beğeni topluyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER