Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, dijital dünyadaki yenilikleri asistans süreçlerine dâhil ederek hizmet kalitesini de bir adım ileriye taşıdıklarını belirtirken, Smart DD’yi tüm Türkiye’de kullanılabilir hale getirdiklerini açıkladı.
SİGORTAMEDYA
Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, “Bir süredir İstanbul, Ankara ve İzmir’de devreye aldığımız mobil dosya aktarım uygulaması Smart DD’yi artık tüm Türkiye’de kullanılabilir hale getirdik” dedi. Fenercioğlu, Smart DD’nin çalışma sistemini şöyle anlattı: “Smart DD; bütünleşik yapısı sayesinde, alınan çağrılara karşılık gelen hizmetleri, konum ve zaman koşullarına göre en uygun hizmet birimine otomatik olarak atayarak konuya hızlı bir şekilde müdahale edilebilmesine olanak sağlıyor.” Sigortalıların, GPS aracılığıyla çağrı merkezi ile kolayca konumlarını paylaşabildiği ve yönlendirilen hizmet birimini takip edebildiği bir uygulama olan RoadMap’i aktif olarak kullandıklarını belirten Fenercioğlu, RoadMap’in bir modülü olan Smart DD’nin kullanımını tüm Türkiye’de yaygınlaştırdıklarını ve bu gelişmenin, hizmet sürelerinin optimize edilmesine olumlu katkı sağlamasını beklediklerini belirtti.
Müşteriler için pratik raporlama programı Qlik Sense
Dijital dünyadaki gelişmeleri yakından takip eden bir şirket olarak RoadMap ve Smart DD gibi uygulamalarla asistans sektörüne pratik çözümler getirmeye devam etmek istediklerinin altını çizen Fenercioğlu, “RoadMap ve Smart DD, sigorta sektöründeki müşterilerimizden büyük beğeni topladı. Bu durumu göz önünde bulundurarak ikame araç hizmeti için de benzer bir uygulama başlattık” dedi. İş ortaklarının ihtiyaçlarına yönelik yenilikler yapmaya devam ettiklerinden bahseden Fenercioğlu, “Son olarak Qlik Sense adlı raporlama uygulamasını müşteri şirketlerimizin beğenisine sunduk. Qlik Sense, kullanıcıların kolay ve hızlı bir şekilde rapor alabilmesini sağlayan bir program, bu sayede iş ortaklarımız hizmet verilerine rahatlıkla ulaşabiliyorlar. Ayrıca sistemden alabildikleri günlük raporlar sayesinde hangi ilde, hangi ilçede, hangi hizmet ne kadar sağlanmış gibi verileri grafik olarak görüntüleyebiliyorlar” şeklinde açıklamalarda bulundu.
MAira sistemi bize güç katıyor
Yakın zamanda lansmanını yapacakları MAira isimli sisteme de değinen Fenercioğlu “MAira her departmanda işleyen günlük, haftalık, aylık tüm iş süreçlerinin eylemlerini, uygulama şeklini ve sıklığını robotik senaryolar sayesinde daha az hata ile daha verimli hale getiren bir uygulama. MAira; otomatik olarak yapılması gereken bütün işlemleri gerçekleştirebiliyor, verileri işleyebiliyor, yanıtları tetikleyebiliyor ve gerekirse diğer sistemler ile iletişim kurabiliyor. Uygulama, başta zaman ve iş gücü tasarrufu olmak üzere, maliyet yönetimi açısından da birçok avantaj sağlıyor” dedi.
Konut onarım hizmetinde de oldukça başarılıyız
Tur Assist’in oto dışı hizmetleriyle ilgili de bilgi veren Fenercioğlu, “Oto dışında konut onarım hizmetlerimiz de büyüyerek devam ediyor. Konut onarım hizmetlerinde müşteri tarafında oluşturduğumuz ciddi bir memnuniyet var. Ayrıca konut onarımının dışında endüstriyel hasar onarımlarına da başladık, endüstriyel sektörde sağlamış olduğumuz onarım hizmetlerinden de pozitif geri dönüşler alıyoruz. Müşteri tarafında yarattığımız bu olumlu durum, bizi oldukça mutlu ediyor” diye konuştu.
Joker sayesinde herkes kazanıyor
Sektörün ihtiyaçları doğrultusunda ‘Joker’ ve ‘Joker Mini’ isimli yeni ürünleriyle sigortalılık bilincini artırmayı hedeflediklerini ifade eden Fenercioğlu, kaskosu olmayan müşterilerin, zorunlu trafik sigortalarına ek bir ücret karşılığı asistans hizmetlerini de dahil edebildiklerini belirtti. Fenercioğlu, şöyle devam etti: ”Kaskosu olmayan bir kişi, aracı arızalandığında trafik poliçesine eklettiği Joker genişletilmiş hizmet paketi ile yol yardım, ikame araç, mini onarım, oto cam, oto çilingir gibi hizmetlerden yararlanabiliyor. Bu ürünü de sigorta firmaları kanalıyla müşterilerimize sunuyoruz. Joker ürününün acentelere yüksek gelir sağladığını da belirtmeliyim.”
Acentelerimiz ile yakın temas halindeyiz
Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, Türkiye’de 6 binin üzerinde anlaşmalı hizmet birimlerinin bulunduğunu söyledi. Fenercioğlu, “En büyük güç kaynağımız, Türkiye ve dünyada en yüksek standartlarda hizmet sağlayabilen şirketlerden oluşturduğumuz dev hizmet ağımız. Bugün Türkiye’de 6 binin üzerinde anlaşmalı hizmet birimimiz var. Bu birimler ile yakın temasımızı koruyarak ilişkileri artırmak temel prensibimiz. Düzenlediğimiz eğitimler ve motivasyon toplantılarımızla bu ilişkiyi sürekli sıcak tutmaya çalışıyoruz. Hizmet birimlerimiz için oluşturduğumuz www.turassistdukkan.com sitemizle, onlara özel avantajlı fiyatlarla, kampanyalı ürünleri beğenilerine sunuyoruz. Bu şekilde hizmet birimlerimiz www.turassistdukkan.com üzerinden kendileri için geliştirilen kampanyaları takip ederek, özel indirimli fiyatlardan faydalanarak uygun fiyatlarla alışveriş yapabiliyorlar. Ayrıca yine hizmet birimlerimizin sıkça kullandığı birtakım teknolojik cihazları, hizmet birimlerimiz adına topluca satın alarak uzun vadeli taksitler ve avantajlı fiyatlarla kendilerine temin edebiliyoruz. Göstermiş olduğumuz tüm bu çaba, bize gönülden bağlı ve verdiği hizmetin önemini kavramış bir hizmet birimleri ağı ile çalışmamıza olanak tanıyor. Her şeyden önemlisi de bu durum, bizlere müşteri memnuniyeti olarak geri dönüyor” dedi. “Şu anda Tur Assist’in müşterileri için çalışan, logomuzu taşıyan yaklaşık 2 bin adet çekme ve kurtarma aracımız var” diyen Fenercioğlu, “Bunun dışında çok sayıda tesisatçı, çilingir, ambulans, oto cam firmaları, avukat ve doktorlar gibi daha pek çok hizmet birimi, hizmet ağımıza dâhil durumda. Tur Assist yüzde 98‘in üzerinde bir müşteri memnuniyeti ile çalışıyor. Bunu yalnız bizim araştırmalarımız değil, sigorta şirketlerinin kendilerinin yaptığı araştırmalar da destekliyor. Bu oran, dünya standartlarının çok çok üzerinde… Hedefimiz, öncelikle bu oranı koruyup, daha da yükseltmek” şeklinde sözlerini noktaladı.
Müşteri memnuniyeti yüzde 98‘in üzerinde
Türkiye’de artık sigortalı bilincinin arttığının, sigortalıların poliçesinde yer alan asistans hizmetlerini bizzat talep ettiklerinin altını çizen Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Günde ortalama bin araç çekiyoruz. Yine Türkiye’nin her yerinden bine yakın ikame araç teslim edip alıyoruz. Herkes kapıda kalabilir, herkesin arabasının lastiği patlayabilir veya benzini bitebilir. Bu noktada sağladığımız hizmetlerle sigortalının, poliçeyi satın aldığı sigorta şirketine duyduğu memnuniyetini ve bağlılığının artmasına katkıda bulunuyoruz. Asistans şirketleri ve acenteler sigorta sektöründeki müşteri memnuniyetini sağlamak adına önemli unsurlar. Sigorta şirketleri ile uzun yıllar iş birliği içinde olan bir asistans firması olarak, sigorta sektörünün önemli dağıtım kanallarından biri olan acentelere de aynı değer ve bakış açısıyla yaklaşıyoruz. Joker gibi müşterilerin hayatını kolaylaştıran yenilikçi ürünlerle acentelerin komisyon gelirlerini artırmayı hedefliyoruz. Acentelerin her türlü soru, memnuniyet, görüş ve taleplerini Acente İletişim Platformu aracılığıyla takip ediyoruz. Sigorta şirketleri, acenteler ve biz aynı zincirin birbirine bağlı halkalarıyız. Bu sebeple, ürün ve hizmetlerimizi daha da geliştirerek önümüzdeki yıllarda da hem sigorta şirketlerine hem de acentelere ek faydalar sağlamayı amaçlıyoruz.”