23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Dijitalin potansiyelini keşfeden portföyünü artırıyor

Google’ın Magna Dijital Pazarlama Ajansı ile birlikte düzenlediği “Dijital Potansiyelini Keşfet” konferansında konuşan Tur Assist Pazarlama Müdürü Esra Karagöz Yüksek, şirketin dijital pazarlama faaliyetlerini katılımcılarla paylaşarak, potansiyel müşteriye ulaşmanın sırrını açıkladı.

Esra Karagöz Yüksek

Google dijital pazarlama çözümlerinin tanıtıldığı “Dijital Potansiyelini Keşfet” konferansı Google’ın İstanbul Dome ofisinde gerçekleştirildi. Şirketlerin yakalayabileceği dijital fırsatların ele alındığı, Google’ın Magna Dijital Pazarlama Ajansı ile birlikte organize ettiği konferansta, Tur Assist Pazarlama Müdürü Esra Karagöz Yüksek, “Dijital Dönüşüm Sürecimiz” isimli sunum gerçekleştirdi.

“Dijitalleşme sürecinde işin uzmanı ile birlikte yol alın”

Esra Karagöz Yüksek, konferansa farklı sektörlerden katılım sağlayan iş dünyası temsilcilerine ve girişimcilere, günümüzün dijitalleşen ticari trendlerine uyum sağlamalarına yardımcı olmak, satış ve pazarlama faaliyetlerinde dijital fırsatlardan daha fazla yararlanmalarına olanak tanımak adına Tur Assist’in dijital dönüşüm süreci ve Google’ın şirketlere tanıdığı dijital fırsatlar hakkında bilgi ve tecrübelerini aktardı.

Yüksek, katılımcılara yaptığı sunumda “Tur Assist olarak, dijital pazarlamaya karar vermemizdeki en büyük etkenlerden biri, dünya tüketim trendlerinin dijitale kayması idi. Asistansta sektör lideri olmamızın yanında yenilikçi yapımız, bizi bu noktaya getirdi. Kararımızın arkasında kapsamlı analizler, tüketici gereksinimlerinin gözlemlenmesi ve yoğun harcanan mesailer var elbette. Dijitalleşme sürecinde işin uzmanı bir stratejik partner ile ilerlemenin bizim için doğru adım olduğuna karar verdik. Bu doğrultuda Magna Dijital Pazarlama Ajansı’nı dijital dönüşüm sürecimizde stratejik partnerimiz olarak belirledik” dedi.

“Dijital mecraları en iyi müşteri deneyimi yaşatacak şekilde hazırladık”

Dijitalleşme sürecinde öncelikle Tur Assist’in kurumsal web sitesini yenileyerek kullanıcı dostu hale getirdiklerine dikkat çeken Yüksek, “www.turassist.com, modern internet sitesi tasarım anlayışına uygun, mobil uyumlu, kullanıcı dostu, fonksiyonel ve yeni tasarım trendlerini bünyesinde barındıracak şekilde tasarlandı. Kurumsal web sitemiz, kullanım kolaylığı sunan yapısı, zengin içeriği ve sade görünümü ile ziyaretçilerine siteyi keyifle inceleme imkanı sağlıyor. Bunun yanında resmi web sitemizi destekleyecek www.turassistleyasam.com web sitemizi oluşturarak tüketicilerin beğenisine sunduk. Dijital ortamda müşteri ile etkileşime girdiğimiz mecraları kullanıcılara en iyi müşteri deneyimi yaşatacak şekilde hazırladık” şeklinde konuştu.

Google AdWords’ün faydaları

adwords

Esra Karagöz Yüksek, katılımcılara online tüketici davranışlarını ve davranış modellerinden faydalanarak Google AdWords’ün reklam modellerinin sunduğu imkanlardan nasıl faydalandıklarına konuşmasında geniş yer verdi. Satış ve pazarlamada dijital kanalların doğru kullanılması halinde büyük verim sağlanabileceğine dikkat çeken Karagöz, “Dijital pazarlama, doğru müşteriye doğru zamanda ulaşmayı sağlar. Ayrıca, dijital ortamın en büyük avantajlarından birisi de güvenilir bir şekilde gerçek zamanlı ölçülebilirlik sağlaması. Bu noktada, anlık takip imkanı sağlayan dijital pazarlama aracı Google AdWords, şirketlere esnek bir yapı sağlıyor. Google AdWords sayesinde detaylı hedefleme yaparak hangi gün hangi saat kime hangi reklam modeli ile reklam gösterebileceğinizi belirleyerek bütçenizi en verimli şekilde harcayabilirsiniz. Google AdWords ile dönüşüm oranlarını takip etmek ve iyileştirmek, böylece dijital pazarlama harcamalarınızın karşılığını almanız mümkün” dedi.

Reklamlarımızı potansiyel müşterilerimize gösterdik

“Google AdWords ile reklamlarımızı nokta atışı bir şekilde, demografik bilgiler, cinsiyet, ilgi alanı gibi ölçütlere göre hedefleme yaparak doğru potansiyel müşterilerimize gösterme fırsatı bulduk. Hızlı sonuç alıp olumlu geri dönüşünü gözlemleme fırsatı bulduğumuz bu dijital pazarlama aracı sayesinde marka bilinirliğimizi ciddi ölçüde artırdık.” diyerek sözlerine devam eden Karagöz, “Araç kiralama, tesisat, ikinci el garanti, yol yardım gibi hizmetlerimizi anlattığımız ve okuyucuları bilgilendirdiğimiz mobil uyumlu bloglar oluşturduk. Bloglarımızın kurulum aşamasında Magna Dijital Pazarlama Ajansı ile birlikte uzun mesailer harcadık. Google AdWords reklamını yapmaya karar verdiğimiz her hizmetimiz için ayrı stratejiler belirledik. Sonrasında potansiyel ve rekabet analizlerini gerçekleştirip satışa dönüşüm tanımlamalarımızı belirledik ve satış amaçlı reklam modellerini uygulamaya geçtik. Reklamlarımıza kullanıcılar tarafından yapılan geri dönüşlerin yansımalarını da yakın dönemde gözlemlemeye başladık. Bu bakımdan oldukça başarılı bir ivme kazandığımızı söyleyebilirim. Bloglarımız için, dijital pazarlama ajansımız ile birlikte optimize içerikler üretmeye ve dijital pazarlamanın nabzını tutmaya devam ediyoruz” şeklinde sözlerini noktaladı.

8 bini aşkın hizmet birimi ile hizmet sunuyor

1996 yılında Mapfre Asistencia’nın Türkiye şirketi olarak kurulan Tur Assist; yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına, seyahat acentesinden marangoza kadar farklı alanlarda toplamda 8 bini aşkın hizmet birimi ile başta sigorta ve otomotiv şirketleri olmak üzere pek çok sektördeki değerli kurumun 12 milyonu aşkın müşterisine 7 gün 24 saat acil hizmetler sunuyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER