Tur Assist, dijitalleşmeyi tüm süreçlerine yaymaya devam ediyor. Tur Assist son olarak çağrı merkezi çalışanlarının performanslarını ölçümlediği “Best Agent” uygulamasını devreye aldı.
Mapfre Asistencia’nın Türkiye ofisi olarak 1996 yılından bu yana ülkemizde hizmetlerine devam eden Tur Assist’te dijitalleşme süreci devam ediyor. Tur Assist son olarak çağrı merkezi çalışanlarının performanslarının ölçümlendiği bir uygulama Best Agent ’i devreye aldı.
Aylık olarak çağrı kaliteleri ölçülen kendi departmanlarında en başarılı olan müşteri temsilcilerinin ödüllendirildiği sistem, tüm performans kriterlerini otomatikleştirmesiyle dikkat çekiyor. Müşteri temsilcilerinin de kendi performanslarını canlı olarak takip edebileceği şekilde tasarlanan uygulama; performans değerlendirme süreçlerinin daha şeffaf olması nedeniyle çalışanlar arasında büyük beğeni topladı.
“Best Agent” uygulamasının ilerleyen süreçte farklılaşan ödül sistemiyle de çalışanların verimliliklerini ve performanslarını en üst düzeye taşıması bekleniyor.