Türk Nippon Sigorta Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününde yeniliklere hazırlanırken, Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “TSS’de ek teminat ve hizmet yapısında güncellemeler yaparak müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha çok karşılayacağız” dedi.
Türkiye’de sigorta sektörünün büyümesinde son yıllarda sağlık branşı özellikle de Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) etkili oluyor. Bir yandan TSS’yi piyasaya sunan şirket sayısı artarken, diğer yandan şirketler ürünlerini sigortalıların ihtiyacına göre şekillendirmeye çalışıyor. Hayat dışı sektörde TSS’yi sunan şirketleri arasında yer alan Türk Nippon Sigorta da TSS ürününde yenikliklere hazırlanıyor. TSS konusunda bir açıklama yapan Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, “TSS’de ek teminat ve hizmet yapısında güncellemeler yaparak müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha çok karşılayacağız” dedi.
TSS, ÖSS’den daha ulaşılabilir
TSS’nin, Türk Nippon Sigorta için 2025 yılında da lokomotif ürünlerden biri olacağını ifade eden Pamukçu, şu değerlendirmelerde bulunuyor: “Sağlık hizmetlerine ekonomik açıdan daha kolay erişilebilme imkânı sağlayan tamamlayıcı sağlık sigortasının sektörde günden güne öneminin arttığını görüyoruz. Ürünün, Özel Sağlık Sigortası’ndan daha ulaşılabilir olması ve sağladığı ek avantajlar sayesinde bu yıl da tamamlayıcı sağlık sigortasına olan talebin beklentinin üstünde olacağını düşünüyoruz.” Türk Nippon Sigorta Tamamlayıcı Sağlık Sigortası 70 yaşa kadar güvence veren teminat yapısı ve aile bireylerinin hepsine başlangıç yaşı gözetmeksizin yapılabiliyor olması ile öne çıkıyor.
Sağlık branşında ilk 10 şirketten biri olmayı hedefliyoruz
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, sağlık branşındaki hedefleri konusunda şunları söylüyor: “2024 yılının 2’nci yarısında yapmış olduğumuz kampanyalar ve sağladığımız fiyat avantajının getirdiği olumlu etkiyle TSS’de özellikle 2024 yıl sonuna doğru çok iyi bir ivme yakaladık. Gerçekleştireceğimiz güncellemelerle 2025 yılında da bu üründe hedeflerimizi kısa süre içerisinde gerçekleştirmeyi umuyoruz. İlerleyen dönemlerde en büyük hedefimiz ise sağlık branşında ilk 10 şirketten biri olmak. Müşteri memnuniyeti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak, kampanyalarımızı planlamaya, acentelerimizin ihtiyaçlarına göre önlemler alarak bütüncül bir hizmet yapısı vermeye devam edeceğiz.”