Türk Sigorta Enstitüsü Vakfı, yayımladığı ilan ile ‘Eğitim Uzman Yardımcısı’ pozisyonu için personel alımı yapacağını duyurdu. İyi derecede İngilizce bilgisine sahip olması gereken adayların, 19 Kasım tarihine kadar başvurularını gerçekleştirmesi gerekiyor
Türk Sigorta Enstitüsü Vakfı (TSEV), bir ilan yayımlayarak ‘Eğitim Uzman Yardımcısı’ pozisyonunda görevlendirilmek üzere personel alımı yapacağını duyurdu. Vakıf bünyesinde görevlendirilmek üzere alınacak personeller, İstanbul’da sürekli/tam zamanlı olarak görevlendirilecek.
Başvuran adaylardan istenen kriterler
Personel alım ilanına, üniversitelerin 4 yıllık bölümlerinden tercihen yeni mezun olan, iyi derecede İngilizce konuşma ve yazma bilgisine sahip olan, Microsoft Office programları ile sosyal medya iletişim araçlarına hakim olan, araştırmayı seven, meraklı, dikkatli, inisiyatif alabilen, ekip çalışmasına yatkın olan, takipçi, sorumluluk sahibi, dikkatli ve detaylara önem veren adaylar başvuru yapabilecek.
Eğitim uzman yardımcısının görevi ne olacak?
TSEV bünyesinde alınacak personeller için iş tanımı şu şekilde; Türk sigorta sektöründeki ve dünya sigorta sektöründeki gelişmelerin ve mevzuatların izlenmesi ve bu gelişmeler çerçevesinde, yeni eğitim programlarının hazırlanması gibi görevler var. Ayrıca eğitim programlarının düzenlenmesi için, gerek akademisyenler gerekse uzmanlar ile ilişkilerin yürütülmesi, yeni bağlantıların kurulması ve diğer çalışmaların yürütülmesi, eğitim programlarının tanıtılması, pazarlanması ve bu amaçla sektörün aktörleriyle görüşmeler yapılması da iş tanımı arasındaki diğer unsurlar.
Ayrıca adaylar, tanıtım toplantılarının düzenlenmesi, sigorta eğitim kurumları ve diğer ulusal kurumlar nezdinde, TSEV’in temsili, tanıtımı ve yeni ilişkilerin kurulması, geliştirilmesi, sözlü ve yazılı iletişim sağlanması, iş birliği olanaklarının araştırılması ve yaratılması gibi alanlarda görevlendirilecekler. TSEV’in Türkçe web sitesinin içeriğinin yönetilmesi ve güncel tutulması, sigorta sektörünün geliştirilmesi amacıyla, ilgili birimlerle birlikte sektörün öncelikli sorunlarının tespit edilip, bunların çözümüne yönelik proje konularının belirlenmesi, projeler oluşturulması ve yürütülmesi ve sosyal medyanın yönetilmesi de iş tanımı içerisinde buluyor.
Türk Sigorta Enstitüsü Vakfı, personel alım ilanına başvurular, 19 Kasım 2017 tarihine kadar devam ediyor. İlan hakkında detaylı bilgiye ise kariyer.net web sitesinden ulaşabilirsiniz.