Marketing Türkiye’nin, Akademetre işbirliğiyle gerçekleştirdiği araştırmaya göre Allianz Türkiye, 2016 yılında kendi sektöründe itibarını en çok artıran kurum olarak ‘Yılın En Başarılı Sigorta Markası’ seçildi ve ‘The ONE’ ödülünün sahibi oldu.
Allianz Türkiye, Marketing Türkiye’nin, araştırma şirketi Akademetre işbirliği ile düzenlediği ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde ‘Yılın En Başarılı Sigorta Markası’ seçildi. 12 ilde, bin 200 kişiyle 38 farklı sektör özelinde yapılan, ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’nü temel alan araştırma sonuçlarına göre Allianz Türkiye, 2016 yılında itibarını en çok artıran sigorta markası seçilerek ‘The ONE’ ödülünün sahibi oldu.
Yüz yüze anket yöntemiyle gerçekleştirilen araştırmada Allianz Türkiye, marka bilinirliği, yakından tanınması, güven, farklılık, tavsiye edilme, ticari faaliyetlerini destekleme, sosyal sorumluluk faaliyetlerinin beğenilmesi, iletişim ve reklam faaliyetlerinin beğenilmesi ile genel beğeni gibi kriterlerde değerlendirilerek ‘Yılın En Başarılı Sigorta Markası’ seçildi. Allianz Türkiye’ye ödülü, 5 Ocak Perşembe akşamı Raffles İstanbul’da düzenlenen törende takdim edildi.
Temsil gücü nedeniyle bir anlamda halk ödülü olan ve bu yıl üçüncüsü düzenlenen ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ yıl içerisinde itibarını en çok artıran markaların yanı sıra markaların bu başarılarında pay sahibi olan iletişim ajanslarını da ödüllendiriyor.