23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Teknoloji ile paralel, insan kaynağına da yatırım yapmalıyız

31. Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde konuşan Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı, “İnsanın refahı için teknoloji ne kadar vazgeçilmezse, teknolojinin gelişimi için de insan kaynağı o kadar önemlidir” dedi.

DSC_4788
Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı

14 Mart Çarşamba günü 31. kez düzenlenen Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde iş hayatı, politikacılar ve sanat camiasından çok önemli konuklar vardı. Bu isimlerden biri de Doğa Sigorta CEO’su Nihat Kırmızı idi. Yapılan ilk oturumda “Teknoloji ve Refah” konulu panelde konuşan Kırmızı, Doğa Sigorta’nın kurulduğu günden itibaren, teknolojik yatırımlara önem verdiğini ve değer yaratmaya başladıklarını belirtti. Günümüzde, sektör fark etmeksizin bilimi ve teknolojiyi üretmeyen ve kullanmayan toplumların refahlarını, dolayısıyla mutluluklarını yitireceklerini söyleyen Kırmızı, sözlerini şöyle sürdürdü: “Şirketimizin; 2017 yılında sigortacılık gibi zor bir sektörde, 1,5 milyarlık prim üretimi gerçekleştirip, 3,5 milyon sigortalıya hizmet vererek sektörün en başarılı ve en büyük şirketleri arasında yer almasında, teknolojik yatırımların rolü büyük. Bu teknolojik yatırımlar, şirketimiz için çok değerli olan yetişmiş insan kaynağını da şirketimize çekiyor. Bu kaliteli insan gücünün teknolojiyi doğru şekilde kullanması da en az bu yatırımlar kadar önemli. Eğer, teknoloji ile paralel, insan gücüne de yatırım yapılmaz ise; teknolojinin yanlış kullanımı ile beraber birçok zarar meydana gelebilecek. Dolayısıyla insanın refahı için teknoloji ne kadar vazgeçilmez ise, teknolojinin gelişimi için de insan kaynağı o kadar önemli.”

DSC_4791
Teknolojiyi en iyi kullanan şirketlerden biriyiz

Kırmızı, Doğa Sigorta’nın sektördeki tüm teknolojik gelişmelerde etkin bir oyuncu olmasının yanında, özellikle Web Servis ve Veri Standartizasyonu/olgunluğu alanlarındaki sistemleri sektörde en iyi kullanan şirketlerden biri olduğunu da ifade ediyor. Bu durum sayesinde satış kanalları ile olan entegrasyonu ve hizmet kalitelerini de önemli ölçüde artırdıklarını vurgulayan Kırmızı, böylece sigortalılarına ve iş ortaklarına hızlı, kesintisiz ve doğru şekilde hizmet sunduklarını söyleyerek konuşmasını bitirdi.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER