Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM), IVR (sesli yanıt sistemi) hasar ihbar hattını hayata geçirdiğini duyurdu.
Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM), hizmet kalitesini ve memnuniyet düzeyini arttırmak; hasar ihbarları konusunda yöntemleri çeşitlendirmek ve işlem sürelerini kısaltmak amacıyla; TARSİM IVR (sesli yanıt sistemi) hasar ihbar hattını hayata geçirdi.
Yapılan bilgilendirmede, çağrıları insan gücüne ihtiyaç duymadan karşılayan yeni uygulama; bitkisel ürün sigortası ve sera sigortası branşlarında poliçe sahibi olan üreticilere, zamandan ve mekândan bağımsız olarak; telefonlar üzerinden 7/24 hasar ihbarında bulunma imkânı sunuyor.
Hızlı hasar kaydı
Sigortalı üreticiler, hasar ihbarında bulunmak için; 0850 399 89 50 numaralı telefonu arayarak, poliçe numarasını ve ardından T.C. kimlik numarası ya da vergi numarasını; hasar tarihini ve hasar nedenini tuşlayıp, kolaylıkla ve hızlı bir şekilde hasar ihbar kaydını oluşturabiliyor.
Üreticiler, yeni uygulamanın yanı sıra, TARSİM Mobil Uygulama, tarsim.gov.tr üzerinde yer alan Poliçe sorgulama / hasar ihbarı ekranı ve acenteler aracılığıyla da bitkisel ürün sigortası; sera sigortası branşlarındaki poliçeleri için hasar ihbarında bulunabiliyor.