23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

TARSİM’in sesli ihbar hattı hizmete girdi

Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM), IVR (sesli yanıt sistemi) hasar ihbar hattını hayata geçirdiğini duyurdu.

tarsim hasar

Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM), hizmet kalitesini ve memnuniyet düzeyini arttırmak; hasar ihbarları konusunda yöntemleri çeşitlendirmek ve işlem sürelerini kısaltmak amacıyla; TARSİM IVR (sesli yanıt sistemi) hasar ihbar hattını hayata geçirdi.

Yapılan bilgilendirmede, çağrıları insan gücüne ihtiyaç duymadan karşılayan yeni uygulama; bitkisel ürün sigortası ve sera sigortası branşlarında poliçe sahibi olan üreticilere, zamandan ve mekândan bağımsız olarak; telefonlar üzerinden 7/24 hasar ihbarında bulunma imkânı sunuyor.

Hızlı hasar kaydı

Sigortalı üreticiler, hasar ihbarında bulunmak için; 0850 399 89 50 numaralı telefonu arayarak, poliçe numarasını ve ardından T.C. kimlik numarası ya da vergi numarasını; hasar tarihini ve hasar nedenini tuşlayıp, kolaylıkla ve hızlı bir şekilde hasar ihbar kaydını oluşturabiliyor.

Üreticiler, yeni uygulamanın yanı sıra, TARSİM Mobil Uygulama, tarsim.gov.tr üzerinde yer alan Poliçe sorgulama / hasar ihbarı ekranı ve acenteler aracılığıyla da bitkisel ürün sigortası;  sera sigortası branşlarındaki poliçeleri için hasar ihbarında bulunabiliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER