Ray Sigorta, ‘ikame araç’ konusunda yeni bir projeye imza atarken, Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “İş işten geçtikten sonra değil, problemlere hızlıca çözüm buluyoruz” dedi.
SİGORTAMEDYA
Pandemi, insanların sigorta şirketleri de dâhil olmak üzere hangi şirketlerle iş yaptıklarını yeniden düşünmeye zorlarken, poliçe sahipleri, hayatlarının her alanında yaşadıkları kolay, sorunsuz ve olumlu etkileşimleri sigortacılarından da beklemeye başladı. Bu sebeple sigortacılar sadece yıllık bir sözleşme olmaktan veya acil durumda aranan bir telefon görüşmesinden öteye geçmeyi, müşterilerinin hayatlarının bir parçası olmayı amaçlıyor. Kullanıcı deneyimi konusunda geliştirdiği projelerle adından söz ettiren Ray Sigorta, oto sigortalarında müşterilerin en sık kullandığı ikame araç konusunda yeni bir projeye imza attı. Konuyla ilgili bir açıklama yapan Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, müşteri deneyimine yönelik dönüşüm odaklı çalışmaların ve yeniden tasarlanmış deneyimlerin başarılı bir sigorta şirketi için büyük önem taşıdığına dikkat çekti.
Artık, herkes saniyeler içinde yanıt bekliyor
Şirket olarak, müşterilerimizi güvende tutmak ve korumak için sürekli olarak farklı ve yenilikçi yollar düşünmeye ihtiyaç duyan bir marka olduklarını belirten Erdoğan, şunları söyledi: “Günümüz şartlarında müşteri sadakatini ve daha iyi deneyimleri teşvik etmek için oldukça büyük bir itici güç var. Çünkü her şey gibi sigorta maliyetleri de artıyor. Bu noktada şirketleri birbirinden ayıran şey fiyat değil yaşattıkları deneyim olarak karşımıza çıkıyor. ’Talebiniz bize ulaştı. 24 saat içerisinde size dönüş yapacağız’ cümlesi maalesef tüketicileri tatmin etmiyor. Artık, herkes dakikalar hatta saniyeler içerisinde geri dönüş bekliyor. İkame araç için geliştirdiğimiz bu projenin sektörümüze yön verecek güzel bir örnek teşkil edeceğini düşünüyoruz.”
Ray Sigorta, son üç yıldır olduğu gibi bu yıl da Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E. (Achievement in Customer Excellence) Awards Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’nü aldı. Şirket, sigorta sektöründeki inovatif projeleri ödüllendiren Smart-i Awards’da Customer Journey Experiment Lab projesiyle Yenilikçi Müşteri Etkileşimi ve Deneyimi Ödülü’nün de sahibi oldu.
MÜŞTERİLER, İKAME ARACI TESLİM ALDIĞINDA ‘ANKET’ YAPIYORUZ
Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, ikame araç konusunda Türkiye’de bir ilki oluşturan yeni projelerinin detaylarını ise şu şekilde paylaştı: “Sektörümüzdeki tüm markalar, genelde verdikleri hizmet sonrası müşteri memnuniyetini ölçüyor. Bu yaklaşım çok kıymetli olmakla birlikte, hizmet alımı sonrası bir ölçüm olduğu için o anda yaşanan problemlere maalesef çözüm olamıyor. Biz, Ray Sigorta olarak daha uzun vadeli geri dönüşler yerine, yaşanabilecek olası bir memnuniyetsizliğe anlık çözüm sunmanın çok daha etkili olduğunu düşünüyoruz. Bu fikrimiz ışığında iş ortağımız Mondial Assistance ile birlikte sektörümüzde bir ilke imza attık. Müşterimiz ikame aracını teslim aldığı anda memnuniyetini ölçecek çok kısa 2 sorudan oluşan bir ‘anket’ paylaşıyoruz. Aldığı hizmeti değerlendirmesini rica ediyor, bir memnuniyetsizliği varsa sebebiyle birlikte paylaşabilmesine imkân tanıyoruz. Müşterilerimizin teslimatı yapan personelden araç donanımına hatta araç teslim süresine kadar farklı konu başlıklarında yaşadıkları deneyimi değerlendirebildikleri bu kısa anketimizle sürece uygun hızlı aksiyonlar alıyoruz.”