19 Mayıs 2024, Pazar
spot_img

Son Model Kasko: TrafiKasko

ragipyerginLiberty Sigorta, trafikte sigortalı hayatı anlattığı yeni reklam kampanyasında “Son Model Kasko: TrafiKasko” diyor. “İnsanların daha emniyetli ve daha güvenli hayatlar yaşamasına yardım etmek” misyonu doğrultusunda çalışan Liberty Sigorta, reklam kampanyalarına bir yenisini daha ekledi. “TrafiKasko ile tek poliçede tam güvence” fikri ile araç sigortalarının maddi ve manevi zararı en aza indirmesinin öneminin ön plana çıkarıldığı ve Kasım ayında yaygın mecra kullanımı ile yayında olacak reklam kampanyası, “Son Model Kasko: TrafiKasko” sloganıyla yola çıktı.

Trafikte sigortalı olmanın önemine vurgu yapan reklam kampanyası, Liberty Sigorta’nın yenilikçi ürünlerinden Trafik Sigortası ve Kasko’yu bünyesinde barındıran TrafiKasko’yu tüketiciyle buluşturuyor. 2009 yılından beri Liberty Sigorta tarafından sunulan TrafiKasko, Liberty Sigorta’nın yenilikçi ve yaratıcı sigortacılık çözümlerinin yansıması olarak karşımıza çıkıyor.

“Tek poliçede tam güvence”
Müşterilerinin sigorta ihtiyaçları konusunda titiz olduklarını ve bu anlamda yaratıcı sigortacılık çözümlerinin Liberty Sigorta’nın temel prensibi olduğunu dile getiren Liberty Sigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, “Bu yaklaşımla sunduğumuz ürünlerimiz ile güvenli bir geleceğin yapı taşlarını oluşturacağımıza inanıyoruz. Bu kapsamda yeni reklam kampanyamızla TrafiKasko ürünümüz hakkında tüketicileri hem bilgilendirmeyi hedefliyor hem de sigortalı olmaya davet ediyoruz” şeklinde konuştu.

Ragıp Yergin, yeni kampanyaları ile ilgili şöyle konuştu: “Müşterilerimize güvenli hayatlar sunarken onların hayatlarını da kolaylaştırmayı hedefliyoruz. TrafiKasko ürünümüz de bunun önemli bir göstergesi. Trafik ve Kasko poliçesini tek poliçede birleştiren TrafiKasko ürünümüz tek poliçede tam güvence sunarken, hem tüketicilere fiyat avantajı sağlıyor, hem 12 taksitte ödeme imkanı sunuyor hem de poliçe takip işlemlerini kolaylaştırıyor.”

“Öncü bir ürün”
Pek çok Avrupa ülkesinde ve Amerika’da uzun yıllardır Trafik ve Kasko sigortasının iç içe geçmiş olarak paketler halinde bir arada sunulduğunu vurgulayan Yergin, “Trafik sigorta limitlerinin artmasıyla Türkiye’de de bu sisteme doğru bir gidişat olacağını öngörüyoruz. Trafik Sigortasının maddi limitleri, ortalama araç değerine yaklaşmaya başladığında, tüketicinin kaskoya duyduğu ihtiyaç nispeten azalmaya başlayacak ve büyük ölçüde kasko ve trafik teminatlarının iç içe geçtiği kombine ürünlere duyulan ihtiyaç artacak. Tüketici davranışlarının değişmesiyle, Avrupa ülkelerinde olduğu gibi kombine ürün ihtiyaçları daha da fazla hissedilecek. Yurtdışındaki bu gelişmelere paralel olarak yarattığımız ve sektörde ilk olma özelliğini taşıyan TrafiKasko ürünümüz araç sahibi bir tüketicinin ihtiyacı olabilecek tüm teminatları bir arada sunuyor. Bu uygulamanın Türkiye’deki öncüsü oluyor olmak ise bize ayrı bir gurur veriyor” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER