Sompo Japan Sigorta, geliştirdiği yeni mobil uygulaması ‘Sompo Mobilo’ ile müşterilerine hızlı hasar ihbarı, hasar süreçlerini takip edebilme ve ödemesi, uçtan uca poliçe satın alabilme, asistans hizmetlerine tek tuş ile erişim gibi olanaklar sunuyor.
Sompo Japan Sigorta dijital dönüşüm stratejileri kapsamında, müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak yeni uygulaması ‘Sompo Mobilo’nun lansmanını yaptı. Sompo Mobilo ile kullanıcılar; satın aldıkları tüm sigorta ürünlerini tek bir ekrandan takip etme olanağı yakalarken, sigorta teklifine de anında ulaşıyor ve anında satın alabiliyor. Müşterilerin mobil uygulama üzerinden satın aldıkları kasko ve konut ürünleri için mobil uygulama üzerinden yapacakları hasar ihbarlarında aynı gün içerisinde ödeme imkânı sunuluyor.
Sigorta parmağında…
Sompo Japan Sigorta; “Sompo Mobilo, parmağından sigorta – sigorta parmağında” sloganıyla hayata geçirdiği kampanyası ile de ‘tek dokunuşla sigorta’ mesajını vurguluyor. Kampanyaya özel olarak hazırlanan akılda kalıcı jingle kampanya süresince; radyo kanallarında ve dijital mecralarda yayında olacak.
Hız ve kullanım kolaylığı olarak sektörde benzerlerine göre oldukça farklı özelliklere sahip olan Sompo Mobilo uygulaması; içerdiği farklı özellikleri ile sigortalıların tek dokunuşla birçok özelliğe ulaşabilmesini sağlıyor. Acil durumlarda ihtiyaç duyulan anlaşmalı servis, hastane, eczane gibi birçok kuruma Sompo Mobilo ile anında ulaşılabiliyor. Özellikle ihtiyaç halinde en yakın nöbetçi eczaneyi mobil uygulama üzerinden aratarak; harita/navigasyon sayesinde hızlıca bu eczaneye gidilebiliyor.
Sigorta ile ilgili tüm süreçler tek ekranda…
Sompo Mobilo’ya eklediği diğer özelliklerle de dikkat çeken Sompo Japan Sigorta, uygulamayla birlikte sunduğu çeşitli fonksiyonlar ile uygulamanın aktif olarak kullanılarak müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyor. Müşterilerinin mobil uygulama üzerinden, konut ve kasko sigortaları için hasar ihbarında bulunabilmelerine olanak tanınırken müşteriler, yapmış oldukları hasar ihbarına ait tüm süreci mobil uygulama üzerinden de takip edebiliyor.
Tüm süreçler tek ekranda…
Sompo Mobilo’ya eklediği diğer özelliklerle de dikkat çeken Sompo Japan Sigorta; uygulamayla birlikte sunduğu çeşitli fonksiyonlar ile uygulamanın aktif olarak kullanılarak müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyor. Müşterilerinin mobil uygulama üzerinden, konut ve kasko sigortaları için hasar ihbarında bulunabilmelerine olanak tanınırken müşteriler, yapmış oldukları hasar ihbarına ait tüm süreci mobil uygulama üzerinden de takip edebiliyor.
Müşterilerine en iyi kullanıcı deneyimi ve ara yüz tasarımını sunmayı hedefleyen Sompo Japan Sigorta; Sompo Mobilo uygulaması ile kısa yol acil aramalar, blog, asistans hizmetleri ve randevu alma gibi önemli hizmetleri de sunuyor. Sompo Mobilo ile önümüzdeki dönemde müşterilerin vazgeçilmezi olmayı hedefleyen Sompo Japan Sigorta; müşteri deneyimini üst seviyeye çıkarmanın yanı sıra; uygulama ile müşterilerine özel günlerde çeşitli fırsatlar da sunmayı planlıyor.
Dijitalleşme bir amaç değil önemli bir araç…
Dijitalleşmenin müşteriye daha yakın olmak ve daha iyi deneyim yaşatmanın en iyi yolu olduğunun altını çizen Sompo Japan Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek; Dijital dönüşümün merkezine müşteriyi koymadıkça sadece teknolojik birkaç adım atmaktan öteye gidilmeyeceğini vurguladı. Şimşek sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Mobil gibi dijital enstrümanları çok iyi ve etkin kullandığınız takdirde, müşterinize eşsiz deneyimler yaşatabiliyorsunuz. Günümüzde hepimizin zamanı çok kıymetli. Dolayısıyla, biz de tüm sigorta işlemlerini dijital ortama da taşımaya karar verdik ve sigorta süreçlerini tek dokunuşa indirgedik.”