Sompo Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek, yeni uygulamaları Sompo Mobilo’ya çok sayıda hasar ihbarı geldiğini söyledi.
Sompo Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek, iki ay önce lansmanını yaptıkları Sompo Mobilo’da; 20 bin’e yakın indirme ve aktif kullanım söz konusu olduğunu belirtti. Şimşek, Sompo Mobilo üzerinden çok sayıda hasar ihbarı aldıklarını söyledi.
Bireyler, artık akıllı telefonları vasıtasıyla birkaç adımda sigorta teklifi oluşturup, sigorta ürünleri satın alabiliyor. Son dönemde mobil uygulamalar üzerinden vatandaşın trafik, kasko, konut, seyahat sağlık poliçelerine yoğun ilgisi var.
Sompo Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek, mobil aplikasyonları ‘Sompo Mobilo’ hakkında bilgi verdi.
Lansmanının üzerinden henüz 2 ay geçmesine rağmen 20 bin’e yakın indirme ve aktif kullanım söz konusu olduğunu belirten Şimşek, “Müşterilerimiz, bu aplikasyon sayesinde kasko, trafik, konut, seyahat sağlık ve dijital güvenlik sigortası gibi ürünleri uçtan uca satın alabiliyor. Sigortalılarımız, ayrıca hasar ihbarından başlayıp, hasar sonuçlanıncaya kadar tüm hasar sürecini de rahatlıkla görebiliyor. Müşterilerimiz aplikasyonu kullanarak çok sayıda hasar ihbarı yaptı. Bunları kısa sürede sonuçlandırdık” dedi.
Dijitalleşme bir amaç değil önemli bir araç…
Dijitalleşmenin müşteriye daha yakın olmak ve daha iyi deneyim yaşatmanın en iyi yolu olduğunun altını çizen Şimşek; Dijital dönüşümün merkezine müşteriyi koymadıkça sadece teknolojik birkaç adım atmaktan öteye gidilmeyeceğini vurguladı. Şimşek sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Mobil gibi dijital enstrümanları çok iyi ve etkin kullandığınız takdirde, müşterinize eşsiz deneyimler yaşatabiliyorsunuz. Günümüzde hepimizin zamanı çok kıymetli. Dolayısıyla, biz de tüm sigorta işlemlerini dijital ortama da taşımaya karar verdik ve sigorta süreçlerini tek dokunuşa indirgedik.”