23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Sompo Japan Sigorta ‘Ejento’yu güncelledi

Ejento uygulaması ile ‘Mobil Acente’ kavramını ortaya koyan ve tüm acentelerinin mekân-zaman fark etmeksizin birçok farklı sigortacılık işlemi ile birlikte poliçe teklif ve satışına olanak sağlayan Sompo Japan Sigorta, güncellenen uygulaması Ejento ile dijital dönüşüm stratejilerini iş modellerine entegre etmeye devam ediyor.

Sompo Japan Sigorta; dijital dönüşüm stratejileri doğrultusunda, acentelerine özel olarak geliştirdiği ve acenteleri için ofis/mesai saati kavramını yeniden tanımlayan ödüllü Ejento mobil uygulamasını güncelledi.

Hızlı ve güvenilir hizmet

Hız ve kullanım kolaylığı olarak sektörde benzerlerine göre oldukça farklı konumlandırılan Ejento mobil uygulaması, içerdiği farklı özellikleri ile acentelerin müşterilerin taleplerine daha hızlı yanıt vermesini sağlıyor. Sompo Japan Sigorta, Kasko ve trafik ürünlerine ek olarak “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası”nı da hızlı satış ekranlarına ekledi. Ejento’ya eklediği diğer özellikler ile uygulamanın kullanım yaygınlığını artırmayı amaçlayan Sompo Japan Sigorta, akıllı arama, acente hasar iletişim, portföyüm, poliçe basım ve müşteri kart alanlarını geliştirerek birçok güncellemeye de yer verdi. Tüm bu özelliklerin yanı sıra kişiselleştirilmiş ve iyileştirilmiş bildirim seçeneği eklenen uygulamaya, özel Ejento jingle’ı da tanımlandı.

Sompo Japan acenteleri EJENTO ile mekan sınır olmadan poliçe kesecek

Ejento’ya bir ödül daha…

Acentelerine en iyi kullanıcı deneyimi ve ara yüz tasarımını sunmayı hedefleyen Sompo Japan Sigorta, daha önce ‘The 5th Sompo Global Awards’ ve ‘Celent Model Insurer Awards’ ödüllerini alan Ejento uygulaması ile yeni bir başarıya daha imza attı. Temmuz ayında gerçekleşen ‘International Asia Insurance 2018’den birincilikle dönen Ejento, önümüzdeki dönemde de acentelerin vazgeçilmezi olmayı ve müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmayı amaçlıyor.

“Acentelerimiz severek kullanıyor”

ozer simsek
Özer Şimşek

Son yıllarda dünyada ve paralel olarak ülkemizde de, şirketlerin Bilişim Teknolojileri merkezli dijital dönüşüm stratejilerini iş modellerine entegre etmesinin sigorta sektöründe de geçerli olduğunu vurgulayan Sompo Japan Sigorta Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek sözlerini şu şekilde sürdürdü:

“Dijitalin gelişmesi tüm sektörlerde olduğu gibi sigorta sektöründe de iş yapış şekillerimizi değiştirmemize olanak tanıyor. Bu çerçevede geliştirilen uygulamalar, müşterilerin daha iyi ve hızlı hizmet almasını hedefliyor. Biz de Sompo Japan Sigorta olarak acentelerimizin severek kullandığı ve mekân-zaman kavramından bağımsız olarak müşterilerimize hizmet sunmaya olanak tanıyan Ejento mobil uygulamamızı geliştirmiş olmaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz.

Üç ödülle gelen başarı

Şimşek, “Acentelerimiz, Ejento mobil uygulaması ile müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarırken, uygulama sayesinde acentelerimizin ofis dışında geçirecekleri zaman ile satış ve müşteri memnuniyetine daha fazla odaklanmalarını hedefliyoruz. Ejento uygulaması ile bugüne kadar ‘The 5th Sompo Global Awards’ ve ‘Celent Model Insurer Awards’ ödülleriyle toplamda iki ödül alan Sompo Japan Sigorta’nın Temmuz ayında gerçekleşen ‘International Asia Insurance 2018’den birincilikle dönerek yeni bir başarıya imza attığını da belirtmek istiyorum” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER