MetLife’ın 30 yıldır logosunda kullandığı unutulmaz karakter ‘Snoopy’yi kullanımdan kaldırıyor. insurancejournal.com’da yer alan habere göre şirket, yeşil ve mavi harfler içeren yeni logosunu gelecek yıl görücüye sunmayı planlıyor.
ABD’nin en büyük hayat sigortası şirketi MetLife’ın logosunda kullandığı unutulmaz karakteri ‘Snoopy’ emekli oldu. MetLife, markanın pazarlanmasında Snoopy ve Peanuts karakterlerini yavaş yavaş kullanımdan kaldıracak.
insurancejournal.com’da yer alan habere göre, tam 30 yıldır ‘MetLife’a hizmet eden’ Snoopy’nin kullanımdan kalkacak olması, çok önemli bir değişiklik olarak kaydedildi. Haberde verilen bilgilere göre şirket, yeşil ve mavi harfler içeren yeni logosunu gelecek yıl görücüye sunmayı planlıyor.
MetLife, Snoopy karakterini sigorta şirketlerinin mesafeli ve soğuk göründüğü 30 yıl önce müşterilere MetLife’ın daha dostça ve yaklaşılabilir olması için kullanmaya başladı.