24 Aralık 2024, Salı
spot_img

‘Şirketler çalışanların kişisel gelişimini sürekli desteklemeli’

Şirketlerin genç yetenekleri çekmek için fark yaratması gerektiğini belirten Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, şirket olarak bu farkı çalışanlarının kişisel gelişimini her zaman destekleyerek yarattıklarını söyledi.

HAYATIMIZ SİGORTALI
BATURALP PAMUKCU
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu

Türkiye’de en kalifiye iş gücünün çalıştığı sektörlerin başında sigorta sektörü geliyor. Özellikle iyi eğitim almış ve sigortacılığa gönül vermiş genç bireyleri bünyelerine katmak sigorta şirketleri için büyük önem taşıyor. Hayat dışı sektörde faaliyet gösteren Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, şirketlerin genç yetenekleri çekmek için fark yaratması gerektiğini söyledi. Pamukçu, şirket olarak bu farkı, çalışanlarının gelişimlerine önem vererek ve onları bu alanda her zaman destekleyerek yarattıklarını söyledi.

İK 10 yılda ciddi değişim yaşadı

Şirketlerde insan kaynaklarının (İK), son 10 yılda ciddi bir değişim yaşadığını belirten Pamukçu, “Bundan 10 yıl önce İK politikalarının gündemini özlük işleri ve yasal süreçler oluştururken, artık tüm İK’cıların gündemini yetenek yönetimi, motivasyon, verimlilik, çalışan memnuniyeti oluşturuyor’’ dedi. Aynı şekilde İK’nın konumunun da değiştiğini kaydeden Pamukçu, artık İK departmanlarının şirketlerin süreçlerine hakim, inovatif, yenilikçi ve stratejik bir departman haline geldiğini vurguladı. Değişimin başlamasının başlıca nedenleri arasında; genç kuşağın yaklaşık 10 yıldır şirketlerde var olması ve teknolojinin ilerlemesinin yer aldığını ifade eden Pamukçu, “Eskiden daha resmi ve eski formatlarda yapılan iş görüşmeleri, Skype, telefon üzerinde görüşme, video konferans gibi daha modern formatlara taşınmaya başlandı. Genç kuşağın tüm dünyaya getirdiği yenilik, modernleşme ve dijitalleşme neredeyse tüm İK politikalarında etkisini göstermeye başladı. Eskiden kullanılan programlar, yerini web tabanlı programlara bıraktı” diye konuştu.

Genç ama tecrübeliyiz

Türk Nippon Sigorta’yı ‘genç ama tecrübeli bir şirket’ olarak tanımlayan Pamukçu, özellikle son yıllarda genç çalışanların sayısındaki artış nedeniyle şirket içerisindeki sinerji ve hareket alanının canlandığını kaydetti. Çalışanları için hem teknik hem de kişisel gelişim adına fırsatlar sunduklarını belirten Pamukçu, “Genç yeteneklerimizin yaşam boyu öğrenme güdüsünü benimsemelerini ve Şirket kültürümüzle onları yetiştirmeyi hedefliyoruz” dedi.

66-NIPPON.QXD:Layout 1

TNS Akademi Türk Nippon çalışanlarını geliştiriyor

[quote font_size=”15″ color=”#f2f2f2″ bgcolor=”#1e73be” bcolor=”#dd9933″ arrow=”yes”]Türk Nippon Sigorta, şirket bünyesinde düzenlenen tüm iç ve dış kurumsal eğitimleri bir çatı altında toplamak amacıyla TNS Akademi’yi kurdu. Bu yıl, teknik/ mesleki bilgi ve beceri, kişisel ve yönetsel gelişim, yabancı dil gibi ana konu başlıkları altında çeşitli eğitimler düzenleyerek çalışmalarını başlatan TNS Akademi’nin eğitim programları arasında, telefonda etkili iletişim/kurum kültürü, yönetici gelişim programı, sigortacılık ile ilgili kısa ve yine uzun dönemli teknik eğitimler ile yabancı dil eğitimleri, takım çalışması, müzakere teknikleri ve koçluk eğitimleri yer alıyor. Türk Nippon Sigorta, ayrıca, çalışanlarının iş ve özel hayat dengelerini sağlamak adına, nefes, stres yönetimi, yoga, çocuğum ve ben gibi iş dışı platformlarda, ilgili konularda uzman kişilerle çalışanlarını bir araya getirdiği TNS-TALKS adı verilen seminerler düzenlemeye başladı.[/quote]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER