Axa Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek müşteri memnuniyet skorunda bu yıl yüzde 85.6 oranını yakaladıklarını belirterek, “Yarının müşterisine hizmet etmeye hazırız” dedi.
Müşteri odaklı hizmet yaklaşımına büyük önem veren Axa Sigorta, müşterilerinin memnuniyetini ölçen müşteri memnuniyeti skorunu (CSAT) bu yıl yüzde 85.6’ya çıkardı. 800 kişinin davet edildiği Axa Sigorta geleneksel acenteler toplantısında söz alan Axa Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, kararlılıkla bölge müdürlüklerini güçlendirmeye devam ettiklerini belirtti. Şimşek acenteleriyle ne kadar yakın olurlarsa, acentelerinin de müşterilerine o kadar yakın olabileceğini, kalitenin de bu şekilde artabileceğini tespit etti.
“Dijital dönemin sunduğu tüm fırsatları kullanıyoruz”
Şimşek, sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri memnuniyeti sonuçlarımıza bakıldığında son beş yıldır, hiç yüzde 80’lerin altına düşmediğimiz gibi, yüzde 87 gibi oranları konuşuyoruz, 2016 yılının ilk yarısında yaptığımız araştırmada Axa Sigorta’nın müşteri skoru yüzde 85.6’ya çıktı. Dünya ölçeğinde, hizmet sektöründe, finans sektöründe yüzde 85’in üzerindeki rakamlar gerçekten kolay elde edilebilir sonuçlar değil. Axa Sigorta olarak yarının müşterisine hizmet etmeye hazırız ve bu doğrultuda dijital dönemin sunduğu tüm fırsat ve imkânları kullanıyoruz.”