23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

sigortasikayeti.com.tr’de sigorta şikayetleri tek tıkla çözüme ulaşıyor

Sigortalılar ve sigorta şirketleri arasında iletişim köprüsü kuran SigortaMedya, şikayet platformu sigortasikayeti.com.tr ile sorunların en kısa sürede çözülmesini sağlıyor.

Sigortalı ve sigorta şirketi arasındaki en önemli bağı güven oluşturuyor. Güvenen müşteri, aynı zamanda memnun müşteri ve sadık müşteri oluyor.

sigortasikayeti-digitalSigorta şirketleri, vizyonlarını memnun müşteri kitlesi oluşturmak doğrultusunda belirliyor. Ancak her zaman işler yolunda gitmeyebiliyor. Yaşanan anlaşmazlıklar, tüketicilerin şikayetlerini de çeşitli mecralarda dile getirmesi ile sonuçlanıyor. Sigortalı ile sigortacı arasındaki en büyük sorun ise trafik sigortası. Özellikle son dönemde artan fiyatlarıyla trafik sigortasının sigortalı ve sigortacı arasındaki ipleri son derece gerdiğini söylemek mümkün. Ayrıca sigortalı genel olarak bakıldığında hasar sürecindeki ilgi, hasar onarımında memnun kalmama, ödemenin yapılma hızı, ödemenin gerçekleşmemesi, hasarsızlık indiriminden faydalanamama gibi birçok nedenle sigorta şirketi ile karşı karşıya kalıyor.

Hayat dışı (elementer) sigortalardan farklı olarak hayat ve bireysel emeklilik ürünlerinde de sıkıntı yaşadıklarını dile getiren sigortalılar, yanlış şirket ya da sigorta ürününün seçilmesi, genel ve özel şartların okunmaması gibi durumlardan yakınıyorlar.

Sigortalılarının memnuniyetini sağlamak ve sıkıntılarını çözüme kavuşturmak için her başvuruya cevap veren sigorta şirketleri ise bu şekilde müşterilerinin güvenini kazanıyor, onlara en iyi hizmeti vermeye çalışıyor.

Sigortalı ve sigortacı sigortasikayeti.com.tr’de buluşuyor

sigortasikayeticomtrSigortalı ve sigortacı arasındaki sorunların ilacı ise hızlı ve kesintisiz iletişimin sağlanması. SigortaMedya da bu doğrultuda, şikâyet platformu sigortasikayeti.com.tr ile sigortalı ve sigortacı arasında iletişim köprüsü kuruyor; şikayeti olan sigortalı ve müşterilerini kaybetmek istemeyen şirketleri buluşturuyor. Sigortalılar, ürün ve hizmetler konusunda şikâyetlerini yazıyor; SigortaMedya ise sorunların en kısa sürede çözülmesi için şikâyetleri , platforma kurumsal üye sigorta şirketlerine ulaştırıyor. Böylelikle sigortalılar zaman kazanırken, sigorta şirketleri de müşteri memnuniyeti yakalamış oluyor. Sigortalının, şikâyetlerini çözüme kavuşturulması için yapması gereken tek şey ise “şikâyet yaz” butonuna tıklamak ve gerekli bilgileri girerek başvurusunu tamamlamak.

sigortasikayeti.com.tr şikayet platformuna kurumsal üye sigorta şirketleri ve şirketlerin anlaşmalı kurumları ise şöyle sıralanıyor: Allianz, Aksigorta, Axa Sigorta, Ergo Türkiye, Generali Sigorta, HDI Sigorta, Neova Sigorta, Olimpia Oto Camları, RS Servis, Sompo Japan Sigorta.

Sigortalının beklentisi ne?

Sigortalı, şirketini tercih ederken de uygun fiyat, tanınan firma olması, poliçe kapsamı, güvenilir olması gibi kriterleri göz ürün ve hizmetlerin iyileştirilmesi yönünde beklentileri oluyor.

Beklenti Oran (%)
Fiyatların daha uygun olması 43
Hasar vs. gibi geri ödemelerdeki bürokrasinin azaltılması 11
İnternet üzerinden kolayca sigorta poliçesi satın alabilmek 7
Kapsamlarının artırılması 4
Gerekli bilgilendirmelerin yapılması 4
Kaliteli hizmet 3
Sigorta poliçesi-bilgi alınabilecek aplikasyonların kullanımı 3
Güvenilir/dürüst olmalılar 2
Çalışanın ilgili/alakalı olması 1
Sağlıkla ilgili iyileştirme yapılmalı 1
Kesintilerin az olması 1
Diğer 7
KAYNAK: Estima Araştırma/Sigorta Satın Alma Eğilimleri Araştırması

En çok trafikten şikayet ediyoruz

trafik kazaSigortalı en çok trafik branşında sorun yaşıyor, Sigorta Tahkim Komisyonu verileri de bunu doğruluyor. Öyle ki, Sigorta Tahkim Komisyonu’na trafik sigortası nedeniyle başvuru yapanların sayısı 2014’te yüzde 76’yken, 2015’te yüzde 90’a ulaşmış durumda. Bu müracaatların yüzde 70’inden fazlasını ise araç değer kaybı konusu oluşturuyor.

Kasko, 2014’te yüzde 12, 2015’te yüzde 4.91 oranında başvuru alarak en çok başvuru alan diğer branş oldu. Sağlık branşında 2014’te yüzde 1.07 olan başvuru oranı ise 2015’te yüzde 0.45’e düştü. Hayat branşında da başvurular oldukça az; 2014’te yüzde 2.66 oran, 2015’te yüzde 0.46’ya geriledi.

 

1 Yorum

  1. Mantar gibi türeyen korsan sigortacılar a bir dur diyen olmayacak mı bakkal arzuhalci kasap anlaşmış bir sigorta acentesiyle prim paylaşımı yaparak haksız kazanç elde ediyor gerçek acenteler Ticaret odalarına aidat verir vergi verir. yok mu bunları denetleyen bir kurum saygılarımla

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER