“En doğru sigorta ürününe, en uygun fiyatla ulaştırma” anlayışı ile yola çıkan Sigortambir, sigortayla ilgili tüm ihtiyaçları tek bir platformda topluyor.
Sigortambir, 7/24 sağladığı hizmet ve bünyesindeki sigorta uzmanları ile kaskodan konuta, sağlıktan hayat sigortasına kadar yüzlerce farklı çözümüyle en düşük maliyetle, en iyi hizmeti sunuyor. Yaklaşık bir yıldır teknolojik alt yapı çalışmalarına devam eden ve sektörün deneyimli isimleriyle işbirliği yapan Sigortambir, 2023 sonuna kadar 1 milyon sigortasıza ulaşmak için tüm hazırlıklarını tamamladı.
Sigortambir Genel Müdürü Kürşat Köz, yeni platformları ile ilgili olarak önemli açıklamalar yaparak “Geleneksel sigortacılık çözümlerini bir kenara bırakarak tamamen tüketicilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine göre tasarlanmış ürünler sunuyoruz. Tüm alternatiflerin bir arada olduğu platformumuzda en uygun fiyat ile hiç sigorta ürünü almamış veya zorunluluk sonucu ürünü almış olan ve bizim “sigortasız” olarak tanımladığımız kitleye sigorta bilincini aşılamak en büyük hedefimiz. Ülkemizin, sektörümüz açısından yüksek potansiyel barındıran güçlü bir pazar olduğunu düşünüyoruz. Bu yaklaşımla 2023 yılının sonuna kadar 1 milyon tüketiciye dokunacağız.” dedi.
Yeni nesil sigortacılık
Kendilerini “Yeni Nesil Insurtech Platformu” olarak tanımlayan ve sigorta sektöründeki önemli girişimlerden biri olarak dikkat çeken Sigortambir, en uygun fiyatla, bol seçeneği aynı çatı altında toplayarak tüm kanallardan tüketicilere hizmet veriyor.
Yıllar içerisinde sınırlı ve yavaş bir büyüme eğiliminde olan sigorta sektörüne Sigortambir olarak farklı bir bakış açısı kazandırmak istediklerini dile getiren Köz, “Dijital dünyaya yeni bir soluk getiriyoruz. Sigortanın günümüz dünya dinamiklerinde zorunlu bir ihtiyaç olduğu algısını oluşturarak dönemin gerekliliklerine anlık, rasyonel ve çevik karşılıklar vereceğiz. Böylece sigorta ürününü sosyal yaşamın vazgeçilmezi kılacağız. Çoğunlukla sadece zorunlu sigorta poliçelerinin yenilenmesinden ibaret sektöre dinamizm katacağız ve yeni kitleler kazandıracağız.” şeklinde konuştu.
Sigorta bilinci artmalı
Köz, geride bıraktığımız son iki yılda yaşananyangın, heyelan, dolu gibi afetlerin yanı sıra pandemi döneminin de tüketicilere sigortanın önemini hatırlattığını vurgulayarak “Pandemiyle birlikte, hiç olmadığı kadar sigortaya önem verilmeye başlandı. Bu çok sevindirici. Bizler de sigorta bilincinin toplumumuzda daha yüksek seviyelere ulaşmasını istiyoruz. Pandemi gerçeğiyle sigorta sektörü de yeni bir nitelikli büyüme evresine geçmiş oldu.” ifadelerini kullandı.
Odağımız sigortacılıkla ilişki kurmamış tüketiciler
İş süreçlerini sürekli geliştirerek müşterilerin her an yanında olacaklarını ve onları en iyi kendilerinin tanıyacaklarını dile getiren Köz, “Hayatlarını kolaylaştırırken beraber kazanacağız.” dedi.
Zorunlu sigorta yaptıranlarla yenilemelerini bilinçsizce ve mecburen yapanları “sigortasızlar’’olarak tanımladıklarını söyleyen Köz, “Bu bağlamda sektörün genel bir fotoğrafını çektiğimizde mevcut sigortalıların önemli bir kısmının “sigortasızlar” diye tanımladığımız bu gruptan oluştuğunu görüyoruz. Yani, sahip olduğu poliçenin kendisine sunduğu faydaların farkında olmayan, sadece zorunlu olduğu için; kendilerine dayatılan sigorta ürünlerini satın alan ve yenileyen tüketicilerden bahsediyoruz. Sigortambir olarak; müşterilerimizi tanıyıp ihtiyaç ve beklentilerine en uygun ürün ve hizmetleri, kurumsallığın getirdiği profesyonellikle sunuyoruz. En büyük kaybı, maalesef nüfusumuzun büyük bir oranına denk gelen bankacılık ve sigortacılıkla hiç ilişki kurmamış tüketicilerde görüyoruz. Sigortambir’in de odak noktası işte bu tüketiciler. Sigortalı olmanın avantajlarını her platformda anlatarak, insanları gerçek ve bilinçli “sigortalı” seviyesine taşımak istiyoruz. Bu alanın göz ardı edilen bir de sosyolojik boyutları var. Tüm bu hedefler doğrultusunda 2023 yılına kadar 1 milyon “sigortalıya” çok kanallı bir strateji ile ulaşacağımızı biliyoruz.” şeklinde konuştu.