Sigortam.net için Tribal Worldwide İstanbul tarafından tasarlanan “kavanoz” konseptli reklam ödüle doymuyor. Reklam bu kez de 28. Epica Awards’ın “Consumer Services” kategorisinin “Press” dalında “Gold” ödülüne layık görüldü.
Avrupa’nın en büyük reklam ve pazarlama ödülü organizasyonlarından olan Epica Awards’ta bu yıl Tribal Worldwide Istanbul tarafından iLab Holding yatırımı Sigortam.net için tasarlanan “kavanoz” konseptli reklam, “Gold” ödülünün sahibi oldu. Reklam daha önce 9’uncu MediaCat Felis Ödülleri Yaratıcılık Bölümü Finans, Bankacılık ve Sigorta Kategorisi’nde “En Yaratıcı” marka seçilmenin yanı sıra 26. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali Basın Dalı İnternet Markaları Kategorisi’nde ödüle layık görülmüştü.
Online, mobil ve telefon üzerinden sigorta karşılaştırma ve satışı alanında Türkiye’nin ilk ve en geniş platformu Sigortam.net’in “Hırsızlara karşı önlem almadan önce sigorta alın” mesajını ileten reklamı, beyaz leblebi kavanozuna saklanan bir inci kolye görselinden oluşuyor.