Hizmet kapsamının yanı sıra çalışan sayısının da sürekli artış gösterdiği sigortam.net, çalışan mutluluğuna yönelik Matruşka, Ben Olsam ve Atom Karınca İK programları ile başarılı çalışanlarını ödüllendiriyor.
Türkiye’nin, online, mobil ve telefon üzerinden sigorta karşılaştırma ve satışı alanında ilk ve en geniş şirketi olan sigortam.net, hizmet kalitesini geliştirirken en büyük desteği çalışanlarına yönelik olarak tasarlanan insan kaynakları uygulamalarından alıyor. Çalışanların teşvik ve takdir edilmesini sağlayan insan kaynakları projeleri ile fark yarattıklarını belirten Sigortam.net İcra Kurulu başkanı Serdar Dinçaslan, “En hızlı, en doğru, en uygun ve en etkili çözümleri sunma becerimizi yetkin ve mutlu çalışan kadromuza borçluyuz.”dedi.
Çalışanlar yılın her dönemi ödüllendiriliyor
Sigortam.net, her altı ayda bir terfilerin açıklandığı törenlerin yanı sıra üç ayda bir hâlihazırda sürmekte olan İK çalışan ödül programlarında başarılı olmuş çalışanların ödüllendirildiği törenler düzenliyor. Söz konusu İK programları, çalışanların şirket içerisindeki açık pozisyonlara aday önerdiği “Matruşka”, şirket çalışanlarının kendi oyları ile şirketin en çalışkan, üretken ve yardımsever çalışanını belirlediği “Atom Karınca” ve çalışanların şirketin gelişimine yönelik fikirlerinin derlenerek en başarılı olanların ödüllendirildiği “Ben Olsam” olarak sıralanıyor. Bunların dışında ayda bir yapılan ödül törenlerinde satış ekibine yönelik “Ayın Satıcısı” ve “Ayın En İyi Çıkış Yapan Satıcısı” olmak üzere farklı ödüller sunuluyor. Yıl kapanışına denk gelen törenlerde ise “Yılın Satıcısı” ilan ediliyor.
Aday kaynağının yüzde 30’u Matruşka’dan
Sigortam.net İcra Kurulu Başkanı Serdar Dinçaslan, kısa vadeli olarak düşündükleri ve çalışanlardan gelen olumlu tepkiler sonrasında sürdürmeye karar verdikleri Matruşka programının başarısına değiniyor. “Hâlihazırda açık pozisyonlarımız için aday kaynağımızın yüzde 30’unu Matruşka Programı’ndan gelen aday referansları oluşturuyor” diyen Dinçaslan, Matruşka kapsamında işe alınanları referans gösteren çalışanların, hediye çekleri ile ödüllendirdiğini belirtiyor.
Hizmet kalitesinin sırrı çalışan mutluluğu
2013 yılının son diliminde yeni santral ve ses kayıt sistemi satın alımı gerçekleştiren Sigortam.net, sayısı 250’yi aşan web ve çağrı merkezi ekibinin kullandığı altyapıyı güçlendirmeyi hedefliyor. Günde 5 binden fazla çağrı alan Sigortam.net çağrı merkezi, Sigortam.net müşterilerine mevcut ya da satın almak istedikleri poliçeye dair 7 gün 24 saat destek sağlıyor. “Telefonla gelen arama sayılarımız son 2 yıldır yüzde 100’ün üzerinde artış gösterdi” diyen Serdar Dinçaslan, Sigortam.net’in hizmet kalitesinin çalışan mutluluğu ile doğrudan ilişki içerisinde olduğunu söylüyor.