Sigortam.net, müşteri ve çalışan memnuniyeti çalışmalarının ödüllendirildiği 5. CX Awards Turkey – Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde En İyi Dijital Müşteri Deneyimi ve Çalışan Deneyimi kategorilerinde Büyük Düşünce Ödülü’nü almaya hak kazandı.
Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan ve bu yıl 5’inci kez düzenlenen CX Awards Turkey – Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri‘nde farklı sektörlerde müşteri deneyimi yönetiminde 2022’nin en başarılı işlerine imza atan şirketler belli oldu.
Sigortam.net, 2022 yılında hayata geçirdiği kapsamlı dönüşüm kapsamında yenilediği web sitesi ve reklamları ile “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde sigorta sektöründe “Büyük Düşünce Ödülü”ne layık görülürken, Sigortam.net’in yeni web sitesi, sade ve modern tasarımı ve kullanıcı dostu özellikleri ile uygun fiyatlı, geniş kapsamlı ve fiyat-performans dengesinde öne çıkan teklifleri sıralayan üçlü gösterim özelliğiyle de fark yarattı.
Sigortam.net, “Benimsigortam” iç iletişim markasının “Çalışan Deneyimi” kategorisinde, sigorta sektöründe “Büyük Düşünce Ödülü”nün de sahibi oldu.