Sigortam.net, yaratıcılığı ödüllendiren Kristal Elma ile pazarlama ekiplerinin başarısını ölçümleyen The Hammers’ta biri altın, ikisi bronz olmak üzere toplamda üç ödüle layık görüldü.
Bu yılın Mart ayında hem yapay zeka ile teknolojik altyapısını güçlendiren hem de marka kimliğini bütünüyle yenileyen dijital sigorta platformu Sigortam.net, reklam filmiyle, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 34’üncüsü düzenlenen ve Türkiye’nin en prestijli ödüllerinden biri olan Kristal Elma’da, “Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler Entegre Kampanya” kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.
Şirket ayrıca, Türkiye sınırları içindeki tüm şirketlerin pazarlama ve pazarlamayı kapsayan tüm alt bölümlerindeki ekip başarısını ölçümleyen The Hammers’ta marka, “Sigortacılık Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı” kategorisinde altın, “En İyi İşveren Markası Takımı” kategorisinde ise bronz olmak üzere iki ödül birden kazandı.
Daha iyilerini yapmak için çalışmayı sürdürececeğiz
Ödül olmaktan dolayı çok mutlu olduklarını belirten Sigortam.net CEO’su Bora Uludüz, “Müşterilerimize 22 yıldır hizmet veren bir şirket olarak, bu yıl baştan aşağıya bir dönüşüm geçirdik. Bu dönüşüm sürecinde web sitemizden kullandığımız teknolojilere, şirketimizle özdeşleşen keçi logomuzdan tüm marka kimliğimize her şeyimizi yeniledik. Müşterilerimize daha yalın, daha anlaşılır, daha etkileşimli bir şekilde hizmet veriyoruz. Bu süreçte, gerek çok değerli ekip arkadaşlarımla oluşturduğumuz stratejilerimizin gerekse iletişim kampanyalarımızın ödüllendirilmesi, işimize duyduğumuz heyecan ve tutkuyu artıyor. Daha iyilerini de yapmak için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.