Sigortalıların, risklerini paylaştıkları sigorta şirketlerinin hizmetinden memnun olup olmadığı araştırıldı. Yapılan anketin sonuçlarına göre katılımcıların yüzde 38’i hizmetten memnun olsa da yüzde 36’sı hizmetlerin iyileştirilmesini istiyor.
Her müşteri karşı taraftan aldığı hizmetten memnun kalmak ister. Sigortalılar da risklerini paylaştıkları sigorta şirketlerinden memnun kaldığı sürece, aynı şirketten güvence almaya devam eder, hatta eşine dostuna tavsiye eder. SİGORTAMEDYA, sektörün memnuniyet durumunu sorguladı ve vatandaşa “Sigorta şirketinizin hizmetinden memnun musunuz?” diye sordu. Bir anket hazırlandı ve katılımcılardan ‘Memnunum’, ‘İyileştirilebilir’, ‘Memnun Değilim’ şıklarından birini tercih etmeleri istendi.
Anket sonuçlarına göre, katılımcıların yüzde 38’i sigorta şirketlerinin hizmetinden memnun. Katılımcıların yüzde 36’sı iyileştirilmesini, yüzde 26’sı ise hizmetlerden memnun kalmadığını belirtti.